Hakutulokset

  1. M

    Mitä mukaan ulkomaille ja mitä pitää huomioida???

    Meidän lapsi ei ole koskaan kärsinyt paineentunteesta korvissa. Se varmaan on yksilöllistä. Laskeutuessa omat korvat humpsaa ja siihen auttaa purkka, taaperolle varmaan joku syöminen, vaikka rusinat, kunhan muistaa nieleskellä. Meillä koneessa on ollut kynät ja paperia, pikkuhahmoja...
  2. M

    Vieläkö 5v:lle välikauteen haalari?

    Vieläkö 5v tarvitsee haalarin vai pärjäiskö takki-housu -asulla. Mitä mieltä olette?
  3. M

    Sharm el Sheikh

    Onko kukaan reissannut Sharm el Sheikissä? Olemme menossa Finnmatkojen Blue Star Club Mirabel Club -hotelliin ja mielelläni otamme vinkkejä vastaan. Reissaamme 4-vuotiaan kanssa.
  4. M

    Kevyempänä kesään (lokakuu)

    ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 61,4kg Pudotettu yht: -8kg Viikkopudotus: -200g (22.10.2010) Tittidii-iii!!! Tasan kahdeksan kiloa läskiä lähtenyt. Sehän on 16 pakettia voita!!! Tavoitteeseen 1,5kg ja sen...
  5. M

    Kevyempänä kesään (lokakuu)

    Onpa melkein kuukausi kulunut viime käynnistä. Kukkausikin vaihtunut. ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 61,6kg Pudotettu yht: -7,8kg Viikkopudotus: -500g 2vkon tulos (16.10.2010) Tällä viikolla sain korvieni...
  6. M

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    -300g tälle viikolle. Toivoisin vähän nopeampaa pudotustahtia, mutta yritän taas psyykata itseäni, että tälläkin viikkotahdilla vuosipudotus on 15kg. ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 62,1kg Pudotettu yht: -7,3kg...
  7. M

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    Oletko Onnikki tämän vuoden aikana saanut noin paljon kiloja pois?! Ihan hurja määrä. En voi muuta kuin olla kateellinen ja tietysti iloinen puolestasi. =):flower: Kotivaaka näytti tänään 62,1kg. Jei! Mutta perjantaihin on vielä kaksi tsemppipäivää. Viikonloppuna vietämme hääpäivää ja silloin...
  8. M

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    En tiedä mitä olette asiasta mieltä, mutta aloitin uuden pinon ja karsin kaikki pois. Lisätkää tietonne jos vielä olette mukana. Itselläni on pientä innostusta laihduttamiseen ilmassa. Suurempia rajoitteita en ole asettanut, yritän valita järkevästi. 200 gramman viikkopudotus on vuositasolla...
  9. M

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 62,6kg Pudotettu yht: -6,8kg (3.9.2010) Viikkopudotus: -0,3kg Otin ihan virallisen lukeman pitkästä aikaa. Mitään en ole tehnyt painoni eteen, mutta kuitenkin -300g. Pienin lukema...
  10. M

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    Mullakaan ei ole virallista perjantaitulosta ilmoittaa, mutta tässä eräänä aamuna vaaka näytti 62,5kg. Siis miinusta vähän. Etsin edelleen sitä aamua jolloin päätän pysyä viikon pisteissä. :rolleyes:
  11. M

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    Metso Mulla on tavoitteena painaa jouluna alle 60kg (vaikka edes sata grammaa alle sen).
  12. M

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    Mulla on kolmen vuoden tauon jälkeen alkanut työelämä ja tyttö siis aloitti päiväkodissa. Tooosi hyvin hoito käynnistyi. Väsyneitä tietysti ollaan kaikki iltaisin ja viikonloppuisin, mutta eiköhän tää tästä tasoitu. Painonhallinta-asiat ei ole pariin viikkoon käyneet mielessä em. syystä, mutta...
  13. M

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 62,9kg Pudotettu yht: -6,5kg Viikkopudotus: 29.7.2010 No niin, paino on sama kuin kesän alussa eli saan olla itseeni tyytyväinen. Kulunut viikko on mennyt ihan kohtuudella ja...
  14. M

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Nyt alkaa olo olla niin ällö kaikesta kesän syömisestä. Kaikenhuippuna tyttären :heart: 3-vuotissynttärit viime viikonloppuna ja niiden rääppeitä vielä tänäänkin mussuttelin. Pitää ruveta taas tekemään ruokalistaa ja TEKEMÄÄN RUOKAA, ettei tule ahdettua suuhun mitä vaan. Helteillä ollaan syöty...
  15. M

    missä leikkokukat säilyis parhaiten huomiseen???? apua!

    Mulla oli toissayön kimppu jääkaapissa (ruusua, gerbereaa ja jotain kolmatta kukkaa). Hyvin säilyi.
  16. M

    Minkä kokoisia kolmevuotiaita?

    Minkä kokoisia 3-vuotiaat on? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
  17. M

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 63,1kg Pudotettu yht: -6,3kg Viikkopudotus: +200g (9.7.2010) Viikon syömiset on menny kohtuullisesti, mutta herkkua on tullut vedettyä. Karkista olen pysynyt erossa...
  18. M

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Kiitos Lunga uudesta ketjusta. Tästä se taas lähtee. Plussallaan veikkaa olevani (vähän) koska vedin aikamoisen grillimätön muutama päivä sitten. No, perjantaihin on 6 päivää aikaa. Päätin miehen loman päättymisen "kunniaksi" lopettaa hetkeksi karkin ja muun makean mussuttamisen, mutta yhden...
  19. M

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Tervehdys pitkästä aikaa. Puntari näyttää edelleen 62,9kg vaikka oon mässännyt ihan urakalla. :o Vaaka on rikki tai sit mun kroppani on alkanut toimimaan kun oon kuukauden verran juonut sellasta viherjuomaa 2 litraa päivässä. Mies on vielä ens viikon lomalla eli sotkemassa mun ja tytön...
  20. M

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Teinpä tällaisen aloituksen. Jatketaanko tässä ilman kummepia päivityksiä? OMA NAPA on pömpöllään. :laugh: Vaaka näytti aamula 62,9kg ja sen "kunniaksi" käytiin ravintolassa ja napostelen karkkia. Oon ihan totaalisen saamaton nahjus, vaikka vaaka olikin killti. Alle 63kg eli HEI MUN TOKA...

Yhteistyössä