Hakutulokset

  1. Iivana Nyhtänköljä

    TAAS pitää päällystää koulukirjoja!!!

    |O YÖK! Jostain syystä toi kirjojenpäällystys ei ole mun suosikkipuuhaa! Molemmat koululaiset sai uudet matikankirjat ja Julma vielä uuden äidinkielen työkirjan. Mä tässä kerään voimia suorittaakseni tämän valtavan päällystysurakan!! B)
  2. Iivana Nyhtänköljä

    Auts!!!

    Mä sain tänään B-hepatiitti ja jäykkäkouristusrokotukset! Terkka sanoi että siitä jäykkiksestä tulee helposti käsi kipeäksi ja laittoi sen vasempaan käteen ja hepatiitin oikeaan. Nyt mulla on oikea olkavarsi tajuttoman kipeä!! Tais terkkaritädillä mennä ruiskut sekaisin!! :D Sormetkin alkaa...
  3. Iivana Nyhtänköljä

    Mielenkiintoista......

    :o Bongasin yhdestä ketjusta nikkikaiman!!! Täällä palstailee näemmä joku "Nyhtänköljä"!! Eipä siinä mitään, sehän on suuri kohteliaisuus jos tämä harvinaisen hieno nimiyksilö kelpaa muillekin! :D Viestejäkin tällä Nyhtänköljällä näytti olevan kiitettävä määrä, yli 1200! :flower:
  4. Iivana Nyhtänköljä

    Opettajien vaitiolovelvollisuudesta

    Mitä mieltä te olette seuraavalaisesta tapahtumasta: Maija Meikäläinen tapaa tyttärensä vanhan opettajan joka on nyt Maijan naapurin ekaluokkalaisen pojan opettaja. Maija kysyy opettajalta mites naapurin Villellä on koulunalku sujunut. Opettaja vastaa että hyvin on sujunut. Rikkoiko opettaja...
  5. Iivana Nyhtänköljä

    Jätkä, ootko vielä paikalla???

    :wave: Tuli mieleen kysäistä sulta mihin mahtoi mun 2000 viestiä kadota palstauudistuksen yhteydessä???? :/ Osaatko vastata moiseen? Pikkasen se kirpaisee kun niin komeat lukemat olin saanut kerättyä ja nyt ne on enää muisto vain!!! :xmas:
  6. Iivana Nyhtänköljä

    Voi halvattu!! Kaikkesi teet ja aina joku valittaa!!

    |O Mä olen Muodollisen jalkapallojoukkueen joukkueenjohtaja. Kesän aikana hommasin tytöille uudet pelipaidat. Hommasin sponsorit yms. Paidat maksoivat makeat 760 eukkoa! :x Nyt erään pelaajan isä lähetti sähköpostia että heidän tytön paita on ihan liian iso, että voisiko sen vaihtaa...
  7. Iivana Nyhtänköljä

    Katsokaa!! (kuva)

    Mitä keräsin omalta pihalta!! http://www.aijaa.com/v.php?i=697208.jpg Tuoksu on huumaava!! :)
  8. Iivana Nyhtänköljä

    No voihan kuttu!!

    :o En oo pahemmin palstaillu tän uudistuksen jälkeen. Nyt vasta huomasin että mun 2000 viestiä on hävinnyt jonnekin cyberavaruuteen!! :'( Jäljellä on enää 95!!!!
  9. Iivana Nyhtänköljä

    Uupunut ex-kotiäiti!

    |O Kaksi työpäivää takana ja olo on ihan raato. Illat on kyllä työpäivän jälkeen tosi lyhyitä. Onneksi huomisen jälkeen on taas neljä vapaata ennen seuraavaa työpäivää! :D Mutta täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava...
  10. Iivana Nyhtänköljä

    Voi -kele, -tana ja -ttu!!!!!!

    |O |O Muodolliselta on varastettu pyörä viime yönä!! Tuosta meidän oven edestä. Neito oli TAAS jättänyt pyöränsä auki ja niin oli kelvannut jonkun yöllisen kulkijan mukaan!! Ottaa niin päähän ja harmittaa tytön puolesta. Muodollinen on ollut kuin maansa myynyt ja itkeskeli koko illan. :/...
  11. Iivana Nyhtänköljä

    Onko tietoa tuleeko...

    ...y-viestit takaisin palstalle?? Eli onko tämän hetkinen tilanne vain väliaikainen? Pyydän anteeksi jos tätä on kysytty jo aiemmin tänään. :ashamed:
  12. Iivana Nyhtänköljä

    Liikutuin, pakko myöntää!!

    :'( Julmalla oli eskarin kevätjuhla ja kouluunsiunaaminen tänään. Väkisin tuli pala kurkkuun ja kyynel silmään. Meidän pieni poika menee kohta kouluun! :heart: =)
  13. Iivana Nyhtänköljä

    Mä olin tänään kova jätkä!

    :D Oltiin Julman eskariporukan kanssa kevätretkellä. Ohjelmassa oli mm. mato-ongintaa. Mä keräsin pisteet kotiin laittamalla madot koukkuun ja irroittamalla saaliksi saadut kolme ahventa. B) Toiset äidit kiljuivat kuorossa vieressä kun Iivana näytti erämiehen taitojaan. Vähäks tuli...
  14. Iivana Nyhtänköljä

    En ole enää kotiäiti!!

    :o Tänään on ensimmäinen kesälomapäivä!! Kahden viikon kuluttua on ensimmäinen työpäivä! :xmas: Tässä sitä nyt kärvistellään kaksi viikkoa ja odotetaan kauhunsekaisin tuntein ekaa työpäivää!! \|O
  15. Iivana Nyhtänköljä

    Mitä ihmettä????

    Mä laitan Muodollisen päälle kun sillä on tänään elämänsä ensimmäinen pianokonsertti!! :/ Joo, vaatteet mielellään, mutta millaiset!?!? :o
  16. Iivana Nyhtänköljä

    2 minuuttia takaperin!

    Meidän Mahdoton täytti 3 vuotta!!! :o Apua, meidän vauva on jo 3v. ja äiti palaa töihin!!! Huomenna alkaa 9 päivän kesäloma ja sitten Iivanalle koittaa paluu todellisuuteen!! :xmas:
  17. Iivana Nyhtänköljä

    Nyt olis tarjolla!!

    Voileipäkakkua, pullaa ja täytekakkua!! :D Mahdottoman synttärit tuli hoidettua kunnialla ja syömistä jäi! Mielelläni jakaisin näitä herkkuja teidän kanssanne!! :p Pysyy omat linjat edes vähän paremmassa kuosissa! ;)
  18. Iivana Nyhtänköljä

    Ilmoitusluontoinen asia!

    :wave: Täällä olen edelleen! Vaikka harvakseltaan. Joku vissiin meikäläistä kaipaili männä yönä!? :D
  19. Iivana Nyhtänköljä

    Kyllä nyt olen tyytyväinen!!!

    Itseeni! :D Leivoin täytekakun ja täytin sen. Tein voileipäkakun koristelua vaille valmiiksi ja marjatorttukin on marjoja vaille valmis!! B) Huomenna aamulla koristelen kakut ja sitten voin hyvillä mielin lähteä Muodollisen jalkapalloturnaukseen! Siivouksen jätän Välimallinjätkän...
  20. Iivana Nyhtänköljä

    Pääsettekö meseen??

    Onko mulla koneessa vika vai onko muillakin ongelmia meseen kirjautumisessa???? :wave:

Yhteistyössä