Uupunut ex-kotiäiti!

|O

Kaksi työpäivää takana ja olo on ihan raato. Illat on kyllä työpäivän jälkeen tosi lyhyitä. Onneksi huomisen jälkeen on taas neljä vapaata ennen seuraavaa työpäivää! :D

Mutta täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava harrastus näin hoitovapaan jälkeen! :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
|O

... täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava harrastus näin hoitovapaan jälkeen! :whistle: B)
Ei minunkaan tarvitse joka päivä töissä käydä, viisi päivää viikossa on ihan passeli määrä. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
|O

... täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava harrastus näin hoitovapaan jälkeen! :whistle: B)
Ei minunkaan tarvitse joka päivä töissä käydä, viisi päivää viikossa on ihan passeli määrä. :kieh:

Mulla on työpäiviä 2-8 viikossa että repikää siitä :saint:
 
Muistan tuon tunteen kun lähdin töihin, mä en tajunnut miten joku voi jaksaa käydä töissä ja sen päälle hoitaa vielä kotihommatkin. Nyttemmin kyllä sujuu molemmat. Mutta jätin nyt "osa-aika-anomuksen" pomolle että alkaisin syyskuun alusta tekemään 75-prosenttista :whistle: Olis enempi vapaata.
 
Mäkin oon alkanut "harrastuksekseni "käymään töissä, siis hoitajan keikkaa heitän. Ihan kivaa vaihtelua 4 vuoden kotonaolon jälkeen. En kyllä kovin usein keikkaile, kun nuorempi on vajaa kaksi vasta. Enkä aio vielä kovin pysyvästi työelämään, sillä toivomme sittenkin vielä yhtä vauvaa. Mutta siis ihan piristävää keikkailla =)
 
ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
|O

... täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava harrastus näin hoitovapaan jälkeen! :whistle: B)
Ei minunkaan tarvitse joka päivä töissä käydä, viisi päivää viikossa on ihan passeli määrä. :kieh:

Mulla on työpäiviä 2-8 viikossa että repikää siitä :saint:
8 päivää viikossa???

 
Työssäkäyminen on raskasta. Opiskelu samoin. Nyt on ihana lomailla kotona kolme kuukautta lasten kanssa ja ottaa rennosti. B) Ei tartte aamulla raahautua kouluun ja viedä lapsia tarhaan, kotityöt voi tehdä omaan tahtiin eikä kiireellä illalla. Voi ottaa lasten kanssa päivänokoset kun väsyttää. Kamala ajatella että koulu alkaa taas syksyllä :| Mutta kai sinnekin kaipaa sitten kesän lopulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
|O

... täytyy myöntää että kivaa on ollut töissä. Varsinkin kun ei tarvitse siellä joka päivä käydä. Mukava harrastus näin hoitovapaan jälkeen! :whistle: B)
Ei minunkaan tarvitse joka päivä töissä käydä, viisi päivää viikossa on ihan passeli määrä. :kieh:

Mulla on työpäiviä 2-8 viikossa että repikää siitä :saint:
8 päivää viikossa???
Juu se on semmosta välillä, että on tehtävä illat ja yötkin töitä jos meinaa ehtiä... onneksi sitten joskus :saint: on vaan se 2 päivää

 

Yhteistyössä