Voi halvattu!! Kaikkesi teet ja aina joku valittaa!!

|O

Mä olen Muodollisen jalkapallojoukkueen joukkueenjohtaja. Kesän aikana hommasin tytöille uudet pelipaidat. Hommasin sponsorit yms. Paidat maksoivat makeat 760 eukkoa! :x

Nyt erään pelaajan isä lähetti sähköpostia että heidän tytön paita on ihan liian iso, että voisiko sen vaihtaa pienempään! No ei voi! Kun jokaiselle tilattiin ihan oma pelinumerolla varustettu paita, ja tarkoituksella reilun kokoiset koska niitä on tarkoitus käyttää useampi vuosi!! Ja tämä kyseinen tyttö ei ole ihan pienimmästä päästä kokonsa puolesta, enkä usko että paita niin iso on että pelaamista haittaa. Oma tyttö aloitti aikoinaan pelaamaan pelipaidalla joka ylettyi polviin ja hihat oli kääritty kolmeen kertaan, ja hienosti sujui pelit. Asennekysymys kenties?! :kieh:

Kyse on kaiken lisäksi isästä jota en ole edes kertaakaan nähnyt peleissä tai harjoituksissa. Nää jalkapallojututhan perustuu vanhempien vapaaehtoistyöhön ja minäkin olen "uhrautunut" joukkueenjohtajan hommaan. Tää sama isä on aiemminkin pommittanut mua erilaisilla kysymyksillä liittyen joukkueenasioihin. Ensi kerralla kun se äijä jotain märisee, tarjoan sille omaa pestiäni!! Olen ihan valmis siitä hommasta luopumaan!! :headwall: :headwall:

Anteeksi moinen vuodatus mutta kun korpee niin! Ison työn tein noiden paitojen hommaamiseksi!! :xmas:
 
No on ton valittavan isän käytöksessä hieman turhaa valittamisen makua :eek: Jos tyttö pystyy pelaamaan niin ei kait se paita sit liian iso ole.Olishan se isä voinu itekin tilata ne paidat niin ois saanu sit oikeen kokosen.

Sä olet tehnyt ja teet hienoa työtä lasten harrastuksen eteen niin ei kyllä sopis tollasista pikkujutuista narista kenenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No on ton valittavan isän käytöksessä hieman turhaa valittamisen makua :eek: Jos tyttö pystyy pelaamaan niin ei kait se paita sit liian iso ole.Olishan se isä voinu itekin tilata ne paidat niin ois saanu sit oikeen kokosen.

Sä olet tehnyt ja teet hienoa työtä lasten harrastuksen eteen niin ei kyllä sopis tollasista pikkujutuista narista kenenkään.
Kiitos kannustavasta kommentista! :flower: :flower:

Tiedän että tällä perheellä ei ole rahasta pulaa. Ajattelinkin ehdottaa että he voivat paikallisesta urheiluliikkeestä ostaa ihan oman sopivan kokoisen paidan ja painattaa siihen pelinumeron. Hinta on sellaiset 40e. B)
 

Yhteistyössä