Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Muutama pikainen kommentti vain vikoihin viesteihin, kun on jäänyt aiemmin kirjautumatta ja autuaasti on kaikki kommentoitava sittemmin unohtunut :ashamed: Riikkunen: Meillä vasta 1 vuoden iässä seuraava neuvola eikä sitä sovittu. Itse ilmeisesti tosiaan pitää sitten varata. Fiona...
  2. M

    kuinka moni sisustaa IKEALLA?

    Kuopion asuntomessuilla taisi olla yksi kämppä, joka oli kokonaan sisustettu ikea-kamalla. Hyvältä näytti.
  3. M

    noin 9kk vauvan ruokamäärät

    9 kk ikäinen poikani syö pääasiassa vielä 6 kk soseita, koska on melkoinen sihtikurkku ja kakomista tulee usein 8 kk ruokien yhteydessä, ei tosin aina. Puuroa on alkanut ihan vasta viime päivinä menemään hyvin eli ehkä noin desin verran ja saattaisi mennä enemmänkin. Täytyy lisäillä annosta...
  4. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Josko sitä saisi aikaiseksi pitkästä aikaa kirjoittaa. Koitan muistella, mitä kaikkea oli tarkoitus kommentoida. Painonkehitys: Meillä pojan paino nousi 2 kuukaudessa noin 600 grammaa. Ihan hyvä nousi oli mielestäni. Pituutta tuli 5,5 cm :D Hampaat: Niitä löytyy jo kuusi kappaletta ja...
  5. M

    Ero just ennen vauvan syntymää :(

    :hug:
  6. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    tervetuloa mustikalle! Schnappy, täällä Suomessa niin moni hoitaa lapsia pitkään kotona, että tuo 11 kk tuntuu siksi monesta lyhyeltä ajalta mutta erittäin monessa muussa maassa tuo 11 kk on todella pitkä aika olla kotona. Yksi kaveri meni Hollannissa 3 kk synnytyksestä töihin, Ranskassa...
  7. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Firesun, tässä alla linkki thorin kirjoitukseen, jossa kertoo tapaamisesta. Eli hänelle voit laittaa yksityisviestiä asiasta. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1691630,225#m20340433
  8. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Mahalleen kääntymisestä öisin: Meillä poika teki pitkään samaa kuin monella täällä eli kääntyi mahalleen ja sitten pää ylhäällä kuikuili ihan virkeänä sängyssä. Kunnes sitten pari viikkoa sitten yhtäkkiä kerran pää painuikin takaisin patjalle ja poika nukahti mahalleen itse ensimmäistä kertaa...
  9. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Kiitos taaperot![/b] Päivittäisitkö vielä jopatun vauvan mitat listaan, kun mä en ehtinyt niitä laittaa vielä. Nyt pitää mennä siivoilemaan. Yövieraita tulossa. =)
  10. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    misiwi, mulla on aina keskellä päivää aurinkoisella säällä kävellessä sellainen olo, että mikäs tässä on lomaillessa. Eipä ole töihin kiire :) Tänään muuten käväisin työpaikalla. Kyselivät taas, että kuinkas kauan meinaan kotona olla ja kun sanoin, että useamman vuoden ajattelin olla, niin tosi...
  11. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Esikko, meillä poika siis tuntui ihan lötkylältä aina kun yritettiin yhtään istuttaa kokeilumielessä esim. kulmasohvan nurkassa. Ajattelin, ettei syöttötuolin kanssa tule mitään. Ekat pari viikkoa syötettiin sylissä, mikä oli hankalaa. Sitten kun poika täytti 6 kk, laitettiin stokken tuoliin...
  12. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tervetuloa jopatu ja riikkunen! Päivitän teidät listalle mahd. pian. Laittaisitteko vielä vaikka syntymäpituuden ja -painon, kun taitaapi melkein kaikilla muilla ne listassa olla. Sikapiikistä vielä: Meillä on viimeinen mahdollisuus ottaa se pojalle nyt perjantaina. Mites te muut, jotka ette...
  13. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    tupuna, hurja tahti oppimisella teillä!! Wow! PlanBaby, meillä poika ei osaa istua oikein missään mitenkään tukevasti - paitsi siinä Stokken tuolissa. Meillä on vauvasetti ja pehmusteet, mitkä ovat ainakin meidän pojalla a ja o sen istumisen kannalta.
  14. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Pikkuihra, en kyllä ymmärrä, miten niin Niko olisi tavallista lyhyempi?? Oli kasvanut tosi paljon kuukaudessa näemmä ja ihan perusmittainen poika. Mun mielestä neuvolan tehtävä olisi kyllä olla kannustava eikä aiheuttaa pahaa mieltä. Täällä poika nousee koko ajan seisomaan Stokken tuolissa...
  15. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Vaatetus: Täällä samat vaatteet sisällä ja ulkona. Tänään oli ekan kerran lyhythihainen body. Lisäksi on potkuhousut ollut tai sitten lappuhaalari ja sukat. Vaunujen edessä on harso, minkä vuoksi en pidä hattua ja aurinkolaseja. Kurkistusluukusta näen, että vaunuissa on pääsääntöisesti poika...
  16. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Nennii, mä imetän varmaan ainakin 8 kertaa, joista myös jokunen kerta yöllä. Imetysajankohdat, samoin kuin ruoka-ajat, vaihtelevat edelleen suuresti. Olen aina ollut tosi huono kaikenlaisten aikataulujen kanssa, pätenee myös tähän vauvan ruokatouhuun. Pitäisi ehkä ryhdistäytyä. Täällä poika...
  17. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Puuroista: Meillä syödään Muksun lempeitä ensipuuroja. Olen sen verran laiska, etten jaksa kattilassa tehdä puuroja, kun tiskaaminen on niin tylsää hommaa, että laitan mikroon aina hieman vettä sillä lautasella, josta syötänkin, ja sitten siihen lämpimään veteen sotken niitä hiutaleita. Aika...
  18. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Annsku, täällä on ihan vasta harjoittelua toi kiinteiden syöminen. Nyt noin kuukausi niitä syöty ja annan noin klo 11 vähän lihasosetta. Tänään meni ehkä 2-3 teelusikallista (pojan lusikallisia meni toki enemmän). Sitten annetaan ehkä 16-17 kohdalla kasvissosetta. Sitä menee kanssa selvästi alle...
  19. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    W09, kiva kuulla kuulumisiasi! Olinkin miettinyt, mitä sinulle mahtoi kuulua, kun ei sinusta ollut kuulunut odotuksen loppuaikojen jälkeen. Samoin olen miettinyt, minne on Näkymätön Ninni kadonnut. Olisi kiva kuulla hänenkin kuulumisia. Ja onhan niitä muitakin kadonnut matkan varrella. Ehkä moni...
  20. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Jos sopii muillekin, niin ajateltiin taaperotx5:n kanssa, että jatketaan vielä toukokuu tällä samalla ketjulla, kun sivujakin vasta alle 10. Mukavaa vappua kaikille!

Yhteistyössä