kuinka moni sisustaa IKEALLA?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä sisustaja yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
:)

Mulla on justiin remppa viimistä silausta vailla. Tänään kävin hakemassa Ikeasta loput kamat ja illalla tai viimeistään huomenna aloitan sisustuksen joka menee lähes tyystin uusiksi. Vain sänky ei ole ikeasta, kaikki muu on :LOL:

Tosin lastenhuoneesta mulla kyse :)
 
Meillon aika paljon Ikeaa, eilen laitoinkin kuvan meidän olkkarista (lähinnä muutamalle palstailijalle migreeniä aiheuttavasta kammotusmatosta) :D

muoks. laitan sen kuvan nyt uudestaankin =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6489841.jpg
 
Mun mielestä
Ikeassa on musta tosi kivoja juttuja, ja edullisemmin saa kuin monesta muusta paikasta. Toinen halpa (?) kai olisi se paljon parjattu Sotka, jossa en kyllä itse asioi. :) Ikeasta saa ihan tyylikästä kun sekoittaa sitä sopivasti eikä hanki koko sarjaa samaan tilaan.
 
opiskelija...
Kyllähän tuota on näin päässyt käymään. Ikeasta on tv-taso (Lack), kirjahylly (Expedit), hylly (Lack), tietokonepöytä (Dave), keittiönpöytä + tuolit (musta Laver) ja lamppuja ja tekstiilejä. Aika massatuotanto tavaraa, miljoonilla samanlaiset romut, mutta minkäs teet kun niin edullista on.
 








Me :whistle: Piti ostaa kaikki uutta uuteen kotiin. Sohvasänky on kyllä askosta :D (me nukutaan siinä) Ja noissa lipaston vieressä olevissa lootissa säilytän tyynyt, toisessa päivätyynyt, toisessa unityynyt) ja voi niiden päällä istuakin, kun pehmusteet laitoin.

 

Yhteistyössä