Hakutulokset

  1. I

    Keskenmenon todennäköisyys

    12 viikkoon mennessä tuulimunaraskaudet vuotaa pois...
  2. I

    pissan hyytymät

    No sitä mä tässä nyt pohdinkin, että mitä se oikein oli, kun suoraan itse verta ei näkynyt.. Vois soittaa päivystykseen
  3. I

    Rokottaminen&vauvat

    No eikai ne neuvolassa niitä suosittele, jos katsotaan paremmaksi olla ottamatta?
  4. I

    Rokottaminen&vauvat

    Mulla tuli rokotteesta käsi helläks. Täts it.
  5. I

    Rokottaminen&vauvat

    Itse menen huomenna rokotuttamaan 2- ja 1- vuotiaat lapseni. Itse olen ottanut rokotteen tiistaina. Mä näkisin, että on pienempi paha piikityttää lasta, kuin mahdollinen sairauden aiheuttama kuolema. Pienin lapseni on 3 viikkoa ja mua rokotusta enemmän hirvittää rokottamatta jättäminen. Kun en...
  6. I

    PUHUTTELEVIA LEFFOJA??

    The passion of the christ. Hurja leffa. Vaikka olen täysi ateisti, tuo elokuva veti hiljaiseksi. Erityisen kaunis ja koskettava on myös Mel Gibsonin tähdittämä Braveheart, suosittelen
  7. I

    pissan hyytymät

    Elikkäs siis huomasin tänään meidän 2,5 vuotiaan pottapisseissä hyytymiä. Aamulla luulin potassa olleen "tomua" lähellä olevista pyykeistä, mutta iltapottailun yhteydessä huomasin paljon hyytymiä, muuten normaalin värisessä pissassa. Hyytymät oli ruskeita, mukana ns.veriviiruja. Pitkulaista...
  8. I

    Tapoinko hänet???

    Ja tarkoitan tällä "nopeasti" sitä, että jotkut masentuvat keskenmenosta jopa vuosiksi
  9. I

    Tapoinko hänet???

    Itse selvisin keskenmenoista nopeasti, oli pakko. Lasten takia oli pakko jaksaa. Silloin, kun lapsia ei ollut vielä ja sain ensimmäisen keskenmenon, riuduin aika kauan pohjalla. Monta kuukautta kaikki tuntui olevan syvältä ja näytti, että vauvamahoja oli kaikilla muilla paitsi minulla. Sitten se...
  10. I

    Tuntupa ikävältä ku tuttavani kuuli raskaus uutisesta(ta näki)

    Mulle tulee mieleen oma äitini. Olen 23 vuotias, lapsia 3, 2v5kk, 1v3kk ja 1,5viikkoa. Äitini tykkää lapsista, mutta aina maanittelee "kuinka sinä jaksat tätä? Minä olen tunnissa jo ihan puhki", "älkää nyt enää tehkö lapsia". Koskaan en ole lapsiani hoitoon tyrkännyt vaan hän itse tulee kylään...
  11. I

    Tapoinko hänet???

    Et ole aiheuttanut keskenmenoasi itse. Älä syytä itseäsi, synkät on fiilikset ilman itsesyytöksiäkin. Toivottavasti rupeaa aurinko paistamaan risukasaankin :hug:
  12. I

    Tapoinko hänet???

    Keskenmenoon hyvin harvoin vaikuttaa äidin tekoset. Hyvin suuri osa raskauden alkutaipaleella (ennen plussaa) nauttii reilusti alkoholia ja polttaa tupakkaa. Raskauden ensimmäisinä päivinä alkio ei edes suoraan ota ravintoa äidiltä. Vaikutukset riippuvat tietenkin raskausviikoista, mutta kyllä...
  13. I

    No höh! Eikö 14 plus 18 ole 32?

    joo kopsaa teksti, päivitä sivu, pasteta teksti siihen ja yritä uudestaan. Se ajoittain väittää, että laskutoimitus on väärin, vaikka ihan oikein oliskin
  14. I

    Kohti uusperhettä

    mä en nyt tiedä auttaako mun vastaus sua yhtään, mutta yritän omista kokemuksistani kertoa. Itse olen 23 vuotias 2 lapsen äiti. Kolmas on tulossa, toinen yhteinen mieheni kanssa. Yhdessä olemme olleet reilu 2 vuotta. Yhteen muutimme virallisesti vain 3kk ensitapaamisen jälkeen. Olin silloin...
  15. I

    Tänään(4.10) on maailman eläintenpäivä <3 **saa hemmotella tulevan viikon karvaisia/vähemmän karvaisia elikoitaan**

    On pistetty merkille :) Mukavaa, että eläimillekin on oma päivä- ja viikko. Meillä koira,2kissaa ja tänään tulee pikkuinen leopardigekkovauva :)
  16. I

    Saako maalia millään pois?

    Kokeile kynsilakanpoistoainetta
  17. I

    Kymysys teille allergisten lasten vanhemmat

    Meillä aurinko helpottaa ihottumaa :) Pahentaa mm. usein tapahtuvat suihkut/kylvyt ja tietysti talven kuiva ilma.
  18. I

    3kk ikäisellä vauvalla uotaa silmä

    Jos silmä ei rähmästä muuraudu umpeen niin sitten tuskin on hätää. Meidän pojalla oli tuon ikäisenä kyynelkanavan ahtauma ja silmä vuoti ja rähmi päivästä toiseen. Pyyhi silmää vaikka keitettyyn veteen(jäähdytettyyn tietenkin) kastetulla vanulla, ulkonurkasta sisänurkan suuntaan..
  19. I

    Onko muut jo bonganneet jouluvaloja?

    Huvittavaa jokseenkin, mutta mulla on jo jouluvalot parvekkeella pimeitä iltoja piristämässä. Samaan aikaan naapurin parvekkeella sinnittelee kesäkukat :laugh:

Yhteistyössä