Hakutulokset

  1. F

    ***Toukokuun Toivotut***

    Täällä ilmoittautuu mukaan uusi odottaja =) 21.5./Faith/kuudes lapsi/SEKS
  2. F

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Torstaina 20.8. raskausviikoilla 38+1 syntyi meille pieni poika, 2835 gr ja 48 cm. Maanantaina tultiin kotia, ja kaikki on hyvin. Poika syö ja nukkuu =)
  3. F

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Minäkin synnytän Seinäjoella, olen täältä vähän edempää maakunnasta. Ja odotan myös viidettä lasta =) Laskettu aika olisi mulla 3.9.
  4. F

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Hei! Kiitos Siiri S kun lisäsit minut tuonne listaan. Olen 31-vuotias viidennen lapsen odottaja, isommat lapsukaiset on syntyneet -97, -00, -04 ja -07. Työssä hoitoalalla, mikä vähän huolestuttaa nyt. Aikaisemmilla kerroilla ei ole mitään ongelmia ollut, mutta viime kesänä loukkasin työssä...
  5. F

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Joulu meni, ja ihan liikaa suklaata tuli syötyä :ashamed: Saatiin paras joululahja minkä voi, aattoaamuna testasin plussan. Täällä siis rukoillaan että kaikki menisi hyvin ja elo-syyskuun vaihteessa saisimme pikkuisen syliin. Taivaan Isän runsasta siunausta teille ihan jokaiselle, ja...
  6. F

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Kiitos kaikille rukouksista, ette arvaakaan kuinka suuresti ne ovat kantaneet :hug: Silmä on nyt leikattu, ja kiitos Herralle mitään jatkohoitoja kasvaimen vuoksi ei tarvita. Nyt vaan toivutaan ja parannellaan pikkuhiljaa Hänen voimassaan. Onnea teille jotka jo saatte pientä elämää...
  7. F

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Hei vaan kaikille! Täällä on hämmästelty miten Jumalan suunnitelmat meitä kohtaan on aina hyvät, ja miten Hänen tiensä on se paras tie. Aikaisemmilla kerroilla olen tullut raskaaksi heti kun vauva-ajatuksia on tullut, nyt sen sijaan ei ole tärpännyt. Viime viikolla kävin silmälääkärillä koska...
  8. F

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Bianca72, muistan sinua rukouksin. Me ollaan vaan ihmisiä, vajavaisia ja heikkoja. Onneksi Isän kämmenellä saadaan olla juuri sellaisina, heikkoina ja keskeneräisinä. Saadaan kilvoitella uskon tiellä, armon varassa roikkuen :hug:
  9. F

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Hei kaikille! Tähän pinoon tulisin mielelläni mukaan. Olen 30-vuotias neljän lapsen äiti, työssä hoitoalalla ja viides villahousu saisi tulla jos Luoja niin suo. Täällä oli muitakin heppaihmisiä? Meillä kans hevosia, niiden kanssa touhutessa kuluukin kaikki vapaa-aika mikä työltä, kotitöiltä...
  10. F

    Kuinka moni on tullut uskoon

    Mulle uskoontulo oli enemmänkin järkiratkaisu, silloin sain vastauksia kysymyksiin jotka oli vaivanneet mieltä. Se on pohja koko elämälle, uskon päälle rakentuu kaikki muu. Joskus on tullut epäilyjaksoja, mutta niistä on päästy aina yli - elämältä puuttuisi tarkoitus ilman Jumalaa, ilman...
  11. F

    uskonnollinen/hengellinen laulu tai kappale

    Casting Crowns: Praise You in the storm, on soinut päässä koko päivän =)
  12. F

    MAALISMASUKIT 2007

    Heissan! Kiva on ollut lueskella kuulumisianne, oma kirjoittelu on kyllä tyystin jäänyt :ashamed: Tänne kuuluu hyvää vaan. Vauva on rauhallinen tapaus ainakin vielä, nukkuu ja syö sekä päästelee hirmuisia paukkukakkoja ;) Elämä neljän lapsen äitinä on kiireistä, mutta yritän vastedes olla...
  13. F

    vauvan painoarvio

    Viikkoa ennen pojan syntymää ultrattiin, ja painoarvio oli 4,3 kg - eli iso vauva tulossa. Viikon kuluttua poika siis syntyi ja painoi 3,2 kg :) Eli aika tavalla pieleen meni!
  14. F

    Kuka muu odottaa synnytykseen pääsyä....

    Minä myös odotan malttamattomana! Vielä saa odotella ennenkuin ollaan siellä asti, mutta odottelen myös innolla sitä jännitystä kun jänskätään että jokohan nämä supistukset olisi niitä, kuinkas usein niitä nyt tuleekaan, pitäiskö käydä suihkussa niin voimistuuvat jos ovat oikeita supistuksia...
  15. F

    yli 3 lapsiset perheet

    Meillekin odotellaan neljättä lasta. Meillä on tytöt -97 ja -00, sekä poika -04. Olen 28-vuotias pohjanmaalainen äitee. Postia saa laittaa :wave:
  16. F

    yli 3 lapsiset perheet

    Ups, täällä oli toinenkin sama ketju - vastaan sinne.. :) <br><br>
  17. F

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 28v, mies 29v. Yhessä köhnytty 12 vuotta, naimisissa 9 vuotta. Neljättä lasta odotellaan :heart:
  18. F

    vaasan keskussairaala..

    Kaksi nuorimmaista olen synnyttänyt Vaasassa, ja maaliskuulla menossa taas :) Ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Paljon puhutaan kieliongelmasta, mutta sitä en ole synnytyspuolella kokenut, muilla erikoisaloilla kyllä. Mukavaa synnytystä sulle!
  19. F

    suunnitelmissa lisää lapsia ?

    Neljäs lapsi melskaa massussa :) Ja taitaa kyllä jäädä viimeiseksi. Ihanaa saada vielä vauva, mutta kyllä sitä jo sitten haluaa tehdä jotain muutakin, kunhan saa tämän tulevan kuopuksenkin vähän isommaksi.
  20. F

    Äitejä vm -78?

    Täällä myös! Kolmen lapsen äiti Pohjanmaalta, neljäs kullanmuru massussa :heart:

Yhteistyössä