Hakutulokset

  1. S

    Ongelmia makuuhuoneen puolella

    Kaippa tämä kirjoitus tähän osioon sopii. Aluksi kerrottaneen, että elän avoliitossa, joka ei alun alkaenkaan ole ollut helppo, mutta sitäkin palkitsevampi ja kovan työn ansiosta ollaan lopulta saatu melkein kaikki osa-alueet toimimaan. Ainut asia joka ei toimi, on seksi ja se johtuu yksin...
  2. S

    Ampiaispesän tuhoaminen

    Mistähän siihen vois pyytää apua? Me asutaan omakotitalossa ja nää "uudet naapurit" päätti pesiytyä ihan etuoven tuntumaan. Isäntähän nyt tunnetusti ei kuuleviin korviinsa ota ja minä en mene lähellekkään sitä pesää.
  3. S

    Cipralex ja lopettamisen jälkeiset oireet, kellään kokemuksia?

    Sain pari viikkoa sitte purettua tuon lääkkeen pois, nyt ei enää tunnu fyysisiä oireita. Nykyään mie olen vaan kauheen alakulonen, äkänen ja koko ajan itkettää. Ei tarvi olla kyse ku väsystä, niin pillirän ku pien lapsi. Pitäsköhän minun alottaa se vaan uudestaan vai meneekö tää itkuvaihe pois?
  4. S

    voi äiree -.-

    Viimesen viikon ollu sellanen olo, että ruumiinlämpö on vähän korkea. No jipii, mittari näytti yli kuumelukeman. Alkaa tosissaan olla semmonen tutina, että on käyny vanhanaikaset, kun ottaa huomioon kaiken muun kummallisuuden mitä viimesen viikon on ollu.. :snotty: Noh. kohtapa sen näkee...
  5. S

    Magneettikuvauksesta

    Mulla piti tänään olla selän kuvaus. Noh, siihen asti meni hyvin kunnes mut kelkottiin sinne putkeen, löi aivan järettömän paniikin ja huusin ku syötävä. Onko ketään kuvattu jalat edellä? mietin, että onnistuiskohan se silleen, koska sitten en panikoisi, koska pää pysyy sen tuubin...
  6. S

    Selkärankareuma

    Onkos kellään? Minulla sitä etsitään, magneettikuviin lähetettä oottelen. Osaisko joku kertoa siitä jotain omakohtaista kokemusta? Olen lueskellu jonkun verran aiheesta, nyt kaipaisin niitä sairastavien kokemuksia.
  7. S

    Halipatsuippa, pitkästä aikaa.

    Mites täällä hurisee? :xmas:
  8. S

    Mistä tiedän onko kangasmerkki silitettävä?

    Nih.. :snotty: amatöörillä on vaihteeks pallo hukassa noiden läpysköjen kanssa. Selkämerkissä on sellanen jännä raita, kiertää merkin reunoja. oisko se sitten silittämällä kiinnitettävä?
  9. S

    Nuvaring ehkäisyrengas, vatsakivut, tuhruvuoto..

    Poistin siis renkaan ekan viikon jälkeen, kun kivut kävi sietämättömäksi. Nyt pari päivää poistosta ja alkoi tuhruvuoto. Kuuluu vissiin asiaan? Ihan ihme vempele, en kokeile toiste..
  10. S

    Pitäsköhän tässä olla niinku huolissaan tai jotain?

    Ukko komensi minut pois keittiöstä, kuulemma lähellekkään ei saa mennä. Nyt sieltä kuuluu helkutin moinen ähinä ja jupina, välillä kirroo ko merimies ja äsken tuumi että peli ei oo vielä menetetty. :snotty: Vielä huolestuttavampaa on se että nyt se tuhostaa jo kynttilöiden kanssa tuola O_o...
  11. S

    Itsetunto nollassa.

    Tuossa taannoin olin säännöllisen treenin ansiosta ihan mukavassa kunnossa, mutta se sitte jäi kun ei ole varaa vieläkään käydä säännöllisesti salilla. Nyt muistutan pystyyn nostettua sammakkoa. Pillerit turvottaa ja muutenki kertyny ylimäärästä tuohon pirun lantionseutuun. Kun olis ees nätti...
  12. S

    on nuo exät kummallisia ihmisiä.

    Aluksi ukon entinen eukko kävi täällä, entisessä kodissaan ilmottamassa että kaikki täällä on sitte hänen, kissaa myöten. Sitten yhtäkkiä se opasti laittamansa puutarhan hoidossa, pyyteli meitä kahville ja oli tosi ystävällinen ja huomaavainen. Seuraavana päivänä se veti hirveät kilarit siitä...
  13. S

    Miksi mammat näpistää?

    Tässä nykyisessä työssä huomannut, miten valitettavan usein näppäri on ihan tavallinen perheenäiti. Miettinyt monesti että miksi? Mikä ajaa mammat näpistämään esim. sen vaippapaketin tai ne meikit? Tekohan määritellään tietyn toiminnan perusteella näpistykseksi, esim. jos piilottaa tuotteen...
  14. S

    Primolut N 5mg

    Liekö kellään ollut käytössä? Tässä ruvennut askarruttamaan, että sekottaako sen lopettaminen kiertoa? Nyt eka kierto kun sitä en oo käyttäny ja tuntuu että venyy ja paukkuu nää kiertopäivät vaan. Jospa jollain ois kokemusta tuosta?
  15. S

    Olin sitte tappaa ukon.

    Nimittäin nauruun.:snotty: Keräilin tuossa kamoja pois ku asenneltiin kylppäriin lavuaaria ja peiliä, nyhin siinä moskia pois ja totesin että hyppysissä on niin maan jukeliton ampiaisenraato. Tuli muuten eukkoon ääntä ja vauhtia. Ukkoparka meinas kuolla ko kahteli minun sinkoilemista ja...
  16. S

    siis mittee hittoa nuo on?

    Siis nuo vieraskieliset ketjut?
  17. S

    Rintakarvaepisodi

    Ensi tuo ukko pyytää nyppimään ainoat kolme rintakarvaansa ja sitte ku nyhtää, se huutaa ko hyeena :snotty: Kuulemma ne kapineet lähtee tästä huushollista ja yhteenkää hänen karvaan ei niillä kosketa. Seuraavaks taidan lykätä epilaattorin ja muorin karvankampausvinkit käteen. Tai nyppästä...
  18. S

    otsikkoja peräkkäin

    tuossa pilkahti silmään mm. hamsterinomistajalle kyssäri, millä perusteella 30v ei ole enää nuori.:xmas: Onkos muille tulluna mittään?
  19. S

    Nyt on kyllä varsin perustavanlaatuinen ongelma käsillä.

    Tulin todenneeksi, että mun sängyssäni nukkuu yks sika, koira ja kissa. Tais tulla sohvakomennus :snotty: Ellei kellään sitten ole ratkasua houkutella ees yks noista pois tuolta siks aikaa että kerkee hypätä sekaan? :xmas:
  20. S

    Nyt savuuttaa hella yli ja pahasti.

    Taas olis pitäny lähteä herraa käyttämään kaljalla, totesin että haista p*a ja hallelujaa. Hommatkoon ite kyytinsä, mun autoni katolla ei tiettävästi ole taksikylttiä vieläkään. Odotan edelleen sitä ihmettä, että herra ite ehdottas lähtevänsä kuskiks ja antais mulle mahdollisuuden juoda sen...

Yhteistyössä