on nuo exät kummallisia ihmisiä.

Aluksi ukon entinen eukko kävi täällä, entisessä kodissaan ilmottamassa että kaikki täällä on sitte hänen, kissaa myöten. Sitten yhtäkkiä se opasti laittamansa puutarhan hoidossa, pyyteli meitä kahville ja oli tosi ystävällinen ja huomaavainen. Seuraavana päivänä se veti hirveät kilarit siitä, miten minä elän HÄNEN unelmaelämäänsä, HÄNEN (ex)kodissaan ja HÄNEN (ex)miehensä kanssa. Tuumin tuossa että omaa elämääni miä tässä elän, enkä kenenkään muun, eukko on ollu toisen matkassa jo vuodenpäivät ja asunut omassa kodissaan. Naiset on kummia :snotty: Liekö se minun vika sitte että meillä on paremmin ku ukolla ja hällä 10v aikana yhteensä? :whistle::xmas:
 
"vieras"
Mistä sä tiedät, että teillä on oikeesti parempi kuin miehelläsi ja exällä oli onnellisemmillaan? Koska jos liitto kesti 10 v, niin tuskin sitä jaksettiin jaksaa, jos koko ajan oli paskaa.
 
Aika tuttua :)
Yleensä ex suhteessa on toinen se katkera osapuoli. Ilmeisesti hän oli se ja vielä kalvaa asia vaikka on uusi jo kuvioissa. Koita kestää ei tässä muuta voi sanoa :) Kyllä se toivottavasti helpottaa sillä exälläkin ajan kanssa :) Vuosi on kuitenkin loppupeleissä vielä lyhyt aika jos suhdetta takana 10 vuotta ja ei ole päästänyt vielä kunnolla irti exästään.
 
Tiedän vain sen, mitä ukkokulta on itse minulle kertont. 10v on pitkä aika ja ei se lyhyenkään suhteen jälkeen ole helppo toista unohtaa, päästä irti ja yli. Tosin, tämä ex saa itse kärsiä tekosistaan, hittoako lähti toisen matkaan ja luovutti. Pääasia että itsellä ja ukolla on hyvä olla ja tietää sen, ei tarvi välittää tuommosista kotkotuksista.
 
"akka"
On ne.Miehen exä on ottanut asiakseen soitella mulle,alottaa asiansa aina ovelasti murkuistaan mutta muutaman minuutin kuluttua siirtyy haukkumaan miestä,miten se hyväksikäyttää mua,on mun kans vaan seksin takia ja olenko tietoinen kenen kanssa se on pannut ennen mua,miten kylmä ja julma se on,psykopaatin piirteitä kuulemma ja millon mitäkin.
Tarkoitusperä nyt on ihan selvä,se ei halua että me ollaan yhdessä ja koittaa lietsoa meidän välille riitaa.
Turha toivo,jos meidän parisuhde päättyy,se päättyy ihan muista syistä kuin siitä että hän ottaa asiakseen alentua haukkumaan miestä jonka kanssa itse eli aviossa vuosikaudet ja eläis vieläkin jos mies ei olis sitä jättänyt.
 
"vieras"
"Akan" kertomus kuulostaa jotenkin tutulta... minunkin mieheni exällä oli tapana soitella/viestitellä kertoakseen juuri tuonlaisia asioita, miten mies vain käyttää minua hyväkseen yms. Seuraavana listalla olivat raha-asiat, mies oli oli kuulemma aivan persaukinen, makseli korteilla kaiken ja velkaa oli. Näitä juttuja riitti. Vain häntä ja lapsia kuulemma oikeasti rakasti. No, ei naikkosen temput tepsineet, olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta :)
 

Yhteistyössä