Hakutulokset

  1. N

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    entisiä kissoja mm. * lyyti * nölli * örni :laugh: * köpi * mölli nykyisin löytyy Mooses ja Mimmu
  2. N

    Paljonko voit/aiot maksaa talvihaalarista?

    musta kipuraja kulkee jossain 100-120? tietämillä /haalari toki alet kannattaa hyodyntää jos kohdalle sattuu, niin luulinkin tehneeni mutta toinen ei kasvanutkaan niin nopeaan kuin ensimmäinen lapsi niin meni 3 hyvää aleostoa eteenpäin myyntiin ja nyt ei ole toppavaatetta ollenkaan :laugh:
  3. N

    Äitejä keski-pohjanmaalta?

    noonu: ollaan vähän ylempää kokkolaa :) olisi kyllä kiva koittaa treffata teitä livenä
  4. N

    Äitejä keski-pohjanmaalta?

    kiva kuulla muistakin :flower: mistäpäin noonu on? ylivieskassa tulee aina joskus käytyä kyllä :) Äitikarhulla kyllä pian on kädet täynnä töitä kun pikkuiset syntyvät, juuri ihan tähän lähelle syntyi kaksoset perheeseen jossa ennestään kaksi lasta niin on se äiti vaan aina tehokkaana menossa...
  5. N

    Miten ootte pärjänneet?

    HELPOSTI. Tulin raskaaksi kun esikoinen oli 10kk. Tietenkin välillä mielessä pyöri ajatus mitä se tulee olemaan mutta nyt kun nuorin on 1v ja vanhempi sen 2v7kk niin olen toooosi onnellinen että ikäero on "noinkin" pieni. Yritystä oli aiemminkin että hyvällä tuurilla ikäero olisi voinut olla...
  6. N

    Äitejä keski-pohjanmaalta?

    Löytäisinköhän täältä uusia tuttavuuksia mahdollisesti :heart: Itse olen kahden pienen lapsen kotiäitinä tällä hetkellä ja olisi aikaa treffailla uusia tuttavuuksia :flower:
  7. N

    Reimatecin haalarit

    ainakin keltainen kettu myy netissä reiman haalareita... :)

Yhteistyössä