Äitejä keski-pohjanmaalta?

Äitikarhu vm84
No mä oon "melkein keski-pohjanmaalainen" eli Ylivieskasta. Kotona puuhastelen 1v10kk ja 10kk tyttöjen kans ja lokakuussa olisi kaksoset tulossa. :) Eli täällä touhua riittää. Jopa siinä määrin, että oma sosiaalinen elämä alkaa olla aika kuollutta ja nettiriippuvaista... Siis ei sosiaalista elämää ilman nettiä... :(
 
juu sellaista tää tahtoo olla. vaikka mulla ei oo kun tuo yksi napero niin tuntuu että silti ei mihkään kerkiä :/ tai kohta tulee tämä toinen mussukka.ja toivottavasti pian tuleeki, ei jassais enää oottaa. minä en oo tätä ennen ees netissä paljoa pyöriny ja nyt siis ajattelin huvikseen kokeilla.... :)
sulla "äitikarhu84" siellä varmasti touhua riittää tällä hetkellä ja vielä enemmän sitten syksyllä! ihan ymmärrettävää ettei ihan koko ajan pääsekkää yksin menemään! mutta onneksi nämä lapsoset myös antaa niin paljon :heart:
 
kiva kuulla muistakin :flower: mistäpäin noonu on?
ylivieskassa tulee aina joskus käytyä kyllä :) Äitikarhulla kyllä pian on kädet täynnä töitä kun pikkuiset syntyvät, juuri ihan tähän lähelle syntyi kaksoset perheeseen jossa ennestään kaksi lasta niin on se äiti vaan aina tehokkaana menossa :) Itsellä siis tyttö vajaa 3v ja poika reilun 1v
 
minä oon kokkolasta. nirosa? tuli käytyä lääkärillä tänään ja paikat jo auki eikä kaulaakaan juuri mitään että jospa tämä meidän kakkonen jo kohta syntyis =) juu ja mullakin tulee aina välilä kärkkäisellä pyörittyä ;)
 
:wave:
Minä myös, meillä on 3 lasta kohta 5v tyttö, 3,5v poika ja 10kk tyttö.

Kotona taidan olla vielä ainakin 2v, puistollaan aamupäivisin ja iltapäivällä leikitään omalla pihalla tai lähdetään uudestaan puistoon.

Syksyllä esikoinen menee päiväkotiin ja nuoremmat jää kotiin.
 
muistimpas yhtäkkiä nämä viestit täältä.. aika päässy hieman vierähtämään kun saatiin toinen ihana pieni poika heinäkuussa.
mutta vaikkei sen kummemmin toisista mitään tiedetä niin minä ainakin olisin valmis treffailuun =) se ois aika jänskää ;)
 
Hei. Täällä olis pohjanmaalta (Pietarsaaresta) oleva äiti.. Mulla on toukokuussa syntynyt pieni tyttö :) Aika usein tulee käytyä kokkolassa, kun avopuoliso on sieltä päin kotoisin..
Olisi kyllä todella kiva nähdä :)

Ja onnittelut noonulle pienen pojan johdosta :)
 
voi hyvänen aika tätä AJAN KULUA. luulin että olin vasta täällä sivustolla käyny :LOL: (elokuussa näköjää)
kiitoksia onnitteluista =) Suscan86:n ja Sa-Am82:n kanssa ollaan melkein samanikäisten vauvojen kanssa kotosalla! kuinkas teillä on sujunut neitien kanssa? ja olikos molemmilla tytöt esikoisia siis?
meillä poitsu päästi oikein kunnon ekat naurut ääneen tuossa muutama päivä sitten...oli kyllä ihanan kuulosta :heart:

muttamutta, jos nyt vaikka muistais käydä täällä kirjottelemassa niin tulis vähän tutummakski?!.... yleensä itellä tulee pyörittyä netissä päiväseltää enemmä kun pojat on molemmat päikkäreillä.
 
Noonu:Esikoinenhan tämä Hyvin meillä on tytön kans menny, nukkuu yöt todella hyvin, päivät vaihtelevalla menestyksellä. Päivät menee todella nopeasti neidin kans touhutessa :)
Mites teillä siellä menee?
 
juu se on mahtavaa jos yöt sujuu hyvin :) meilläkin pikkumies on alusta asti hoksannu että yöllä vain nukutaan ja syödään. parilla syötöllä (useimmiten) mennään yöt tällä hetkellä... 6-7 h pätkiä on tullu välillä että kyllä tässä on jo vähän saanu nukuttuakki :D mutta kyllä se oli vaan suuri muutos kun talossa olikin yhtäkkiä kaksi pientä. ei siihen osannu valmistautua vaikka kuinka mielessä yritti odotusaikana sitä kelailla. mutta sitte rupes helpottamaan kun vauvalle rupes tuleen kans rytmiä. nyt nukkuu sopivasti pisimmät päikkärit yhtäaikaa isoveljen kanssa.
oltiin aamulla ekaa kertaa vauvauinnissa ja päästiin het sukeltelemaanki ja hienosti meni :)
 
noonu: Esikoinen meillä kans :) Oikein hyvin on mennyt tytön kanssa, paitsi että öisin herätään 2-3 tunnin välein syömään tissiä (näin on ollut ihan alusta asti). Mutta ehkä meilläkin vielä joskus nukutaan kunnolla yöt :) Meillä tosiaan tyttö sai eilen vasta ensimmäisen kerran maistaa perunaa, muuten on saanut vain äidinmaitoa :) Toivon että kun aloitetaan puuron syönti niin nukuttais sitten paremmin :) Saa nyt sitten nähdä miten käy :) Mutta ihana kuulla että teillä nukutaan ja että kaikki on mennyt hyvin :) On varmasti suuri muutos kun nyt onkin sitten kaksi pikkuista hoidettavana =) Mekin ollaan käyty tuolla vauvauinnissa, se on kyllä todella mukavaa :) Tyttö tykkäs todella paljon :)
 
Minäkin kauan mietin lähdenkö vauvauintiin, mutta niin siinä vain kävi että ei tullut siihen lähdettyä... tuntuu että näitä menoja on muutenkin :) Pari kertaa oon käynyt siinä "vaunulenkillä" torstaisin, oon tykänny kyllä, mutta nyt on pari kertaa jäänyt väliin, harmi... yks torstai käytiin katsomassa se kaupungin teatterissa pyörivä vauvateatteri, mukava kokemus :) Oottekos te käynyt?
Perunan maistelu on täällä myös aloteltu... ja iltoihin on otettu velli nyt parina iltana.
Päikkärit on muuttunut pidemmiksi, yks päivä meni 4 tuntia.... muuten sellasia reippaan tunnin mittasia on ollu unet, nyt oon jopa uskaltanu alottaa jotain kotitöitä tekemään kun tytön saan nukkumaan :)
 

Yhteistyössä