Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

    Hei! Kirjoittelu täällä on jostain syystä jäänyt.. nyt yritän skarpata ja saada itseni taas mukaan :) Eilen eli 14.6 syntyi tyttö rv 41+3 jolla mittoina 3940g ja 50cm, pipon mitan voin laittaa myöhemmin.. Maanantaina kävin vielä äitipolilla synnytyskontrollissa, ruokavalio hoitoisen...
  2. N

    Petäjävesi - Keuruu - Multia

    Hei! täällä olisi kahden lapsen äiti Multialta :) Yksityisviestiä vaan tulemaan..
  3. N

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    anteeksi, hieman omaa napaa.. Maanantaina olisi np-ultra, viikonloppu tuntuu pitkältä kun odottelee vaan maanantaita.. Tänään tosin kävi niin, että olin sammuttamassa valoja ja lähdössä esikoisen kanssa asioille, ja meillä tulikin oikosulku tuohon valokatkaisijaan. Joten sieltä sitten...
  4. N

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    onpas taas tullut tekstiä :) ei oo nyt oikein ehtinyt koneelle.. ja tuntuu, että pää lyö tyhjää.. aattelin nyt kysellä muilta kun neuvolasta juuri soittivat kun kävin eilen labrassa ja vein myös pissanäytteen. Niin nyt virtsasta oli löytynyt bakteereja ja neuvolalääkäriltä saan huomenna...
  5. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Ladolia ja Hensku00 : vastailen teille nopeesti tuosta ultrasta :) Itse en ihan Jyväskylässä asu mutta lähellä kuitenkin ja synnäri on sama ja äitipolilla tulee ravattua siellä :) Ultrassa kävin Puistoklinikalla ja ultraajana oli Pertti Kaira (Ultramed). Kun soittelin aikaa ja tiedustelin...
  6. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    ohhoh.. olipas tullut paljon tekstiä :D Voimia kaikille joilla huonoja uutisia :hug: kirjoitan nyt nopeasti kun kiirettä pitää.. tänään oli varhaisultra ja yksi sydän siellä pamppaili <3 kaikki oli niin hyvin kun nyt voi vaan olla :heart: hieman uskaltaa jo huokaista.. mutta silti on...
  7. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    itkuiita tuplaonnittelut :flower: Onnittelut myös muille jo ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille :) Täällä etova olo jatkuu.. :x tänään oli pakko hakea apteekista nuo pahoinvointirannekkeet, nyt ne on olleet n. 4h ja en tiedä kuvittelenko vai onko oikeasti mutta tuntuisi että...
  8. N

    ensimmäinen ultra?

    Kiitos vastauksista :hug: Katsoin juuri neuvolakortista ja esikoisesta olin käynyt ensimmäistä kertaa kunnallisessa rv 13. Nyt tosin on tullut jotenkin kauhea pelko, että onkin tuulimuna tai kohdunulkoinen. En tiedä miksi? Aiemmin ei koskaan ole ollut mutta kertahan se on ensimmäinenkin :/...
  9. N

    ensimmäinen ultra?

    Hei! Olisin ihan kysellyt, että miten te muut olette tehneet..? Itselläni on nyt menossa rv 6+2 ja ensimmäinen neuvola aikani on jo ensi viikolla. Kyselin aikaa varatessani miten tuo ensimmäinen kunnallisen puolen ultra on ja sain vastaukseksi rv 10-13 eli taitaa olla jo tuo np-ultra? Nyt...
  10. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huomenta! Jopas on tullut paljon tekstiä :) Tervetuloa kaikille uusille :flower: Sannikki; tosi ikävää tuo home juttu :( toivottavasti saatte pian asunto asian kuntoon.. tänne on etova olo tullut myös, näyttäisi olevan ympäri vuorokauden :x ja väsymys jatkuu.. Oon kans alkanu miettiin...
  11. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Mäkin sain tänään varattua neuvolaan ajan, ensimmäinen aika on 19.10, ei onneks ihan hirvittävän pitkä aika. Samalla kyselin et miten tuo eka ultra niin kuulemma rv 11-13 riippuen vähän.. Joten päätin mennä yksityiselle varhaisultraan kyllä ennen tuota.. mun tuurilla tuo ultra menee ainakin...
  12. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    täällä kans väsymys ihan mahdoton... ja vaikka en ole esikoisen jälkeen vielä työelämään palannut ja hyvällä tuurilla ehdin nukkuun pienet päikkärit päivällä. Tuntuu, että päikkäreiden jälkeen sitten vasta väsyttääkin kahta kauheammin.. :O mietin juuri eilen kun muistelin edellistä raskautta ja...
  13. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    mullakin on kokoajan kauhee jännitys pysyykö toinen kyydissä. toivotaan parasta <3 ekasta odotuksesta ei tullut mitään vuotoja, nyt tästä toisesta tuli samoihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tuli pyyhkiessä vähän verta mutta loppu saman tien eikä tullut kun sen kerran. Ilmeisesti...
  14. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    kiitos Halinapille ketjusta! :) Sairaalaksi minulle voi laittaa K-SKS. Oireina on aivan kaamee väsymys ja palellus. Alavatsaa juilii.
  15. N

    Kesämasuja 2011?

    Uskaltaudunkohan varovaisesti itsekin alkaa ilmoittautumaan tänne.. raskausoireita ollut jo muutaman viikon, tosin niiden varaan en oo uskaltanut laskea, ettei oo tullu kuviteltuakin :D tänä aamuna pk 32/28 tein raskaustestin (lila korkkinen) johon tuli haamuviivba ja kokeeksi tein myös...
  16. N

    Mistä purusuoja pinnasänkyyn??

    kiitos vastauksestasi, täytyykin ottaa suunnaksi ikea :flower:
  17. N

    Mistä purusuoja pinnasänkyyn??

    Hei, osaisiko kukaan sanoa mistä saisi purusuojan pinnasänkyyn? kiitos =)
  18. N

    Tampere/Kangasala,tulevia äitejä ja kevätvauvoja?

    Oletko vielä lenkki/kahvittelu seuraa vailla? :) Täällä olisi Atalassa asuva 22v 7 viikkoisen pojan äiti myös vailla seuraa... Os. nindiz@elisanet.fi
  19. N

    Mammaseuraa Tampereelta

    Missä päin asustat? Itse asun Atalassa mutta lähellä Linnainmaata. Olen 22v ja poika 7vkoa. Jos innostaa niin ota yhteyttä: nindiz@elisanet.fi :)
  20. N

    Huhuu Itä-Tampere?

    Olisi mukava saada Itä-Tampereelta vaunuttelu ja juttelu seuraa äideistä.. Olen 22v, 7 viikkoisen pojan äiti. Asun Tampereella Atalassa. Jos mielenkiintosi heräsi niin ota ihmeessä yhteyttä: nindiz@elisanet.fi :)

Yhteistyössä