Hakutulokset

  1. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Me ei päästä vieläkään mihkää kun on nyt sit me aikusiet siinä ripulissa =(
  2. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    meillä on vanhempi neiti oksennustaudis ja poika vielä lenssus et ei päästä ainakaan :(
  3. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    meillä oli sairaalayö pojan kanssa kun on tuo rs-virus tullut ja pikkuinen ei syönyt oikeen kunnolla mutta nyt kotona paranemassa. Me tinttis asutaan tois puol tietä :) ollaa käyty välil neidin kaa keltases kivas liukumäes B)
  4. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Tässä puolessa välissä ylämäkee =) Missä te?
  5. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    juu just siitä marketista =) siis niissä uusissa taloissa asutte vai?
  6. H

    Äitejä Turusta!!

    niin mäkin meinaan :) ihanan lyhyt matka kävellä
  7. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    harittu on meinki vieres =) Just lähen kävelee hakee s-marketista korviketta =) Ja meinki Kasper on kauheessa flunssassa. ikää vasta se 2kk niin koko ajan seuraillaan pissaako. oletteko montaa kertaa jotavanneet?
  8. H

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Moikka! Olen 25 vee vieläkö nuori? äiti turusta ja ilpoisissa asutaan. Päivät menee kotona 2kk pojun kanssa ja on myös 3 vee typsy. kävelyseuraa olis tosi kiva saada ja myö muutenkin tutustuu turkulaisiin äiteihin. heidi
  9. H

    Äitejä Turusta!!

    Moikka! mistä päin turkua te olette. Minkä ikäsiä lapsosia teillä on? Mulla on 3 vee tyttö ja 2kk ikäinen poju ja olisi ihanaa saada ulkoilu seuraa taikka kävely seuraa ja kahvi seuraa. Varsinkin kun jos joku asuisi lähellä. Itse asutaan ilpoisissa ja täällä ollaan päivät pitkät. Nyt oottelen...
  10. H

    Turun äidit II

    ilpoisissa me asustellaan:)
  11. H

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Moikka! Mahtuiskohan tänne vielä mukaan =) Meillä poju syntyi 31.1.2009 ja esikoinen on 03/06. Asustetaan Turussa *=)
  12. H

    Turun äidit II

    Moi! Minä kanssa löysin tämän ketjun ja mielelläni tutustuisin muihin äiteihin Turusta =) Jos vain mukaan mahtuu ja tätä kautta oppisi tuntemaan. Minulla on 3 vee tyttö ja 2 vko:a vanha poju.
  13. H

    Tammikuun toivot 09

    Moikka! Tännekkin voisin jotain raapustaa =) Ettei vain lueskella :) Musta tuntuu myös että meidän poju vain nukkuu eikä ole hereillä lainkaan. Paitsi iltaisin kun ei käy millään nukkumaan. Ite olisin petiin aivan valmis jo klo 21 kun esikoinenkin saadaan viim 20.30 nukahtamaan, mutta eipäs...
  14. H

    hebatiitti rokotuksesta

    b-hepattiitti rokotteen voi antaa vastasyntyneelle lapselle, mutta a hepatiitti rokotteen vasta 1 vuotiaalle. näin minulle neuvolassa sanottii kun selvittivät siellä asian. Kun todellakin riskiryhmä lapset rokotetaan ilmaiseksi hepatiittia vastaan ja yleensä ensimmäinen pistos annetaan jo...
  15. H

    mistä britaxtwo wayn lisäkiinnityshihnat?

    moi!! Hei kertokaas mistä ihmeestä saa ostettua kakkosauton alakiinnityshihnat britaxin two way istuimeen. Olen yrittänyt netistä katsella mutta kaikissa mainitaan vain että istuimen lisävaruste on lisäkiinnityshihnat, mutta mistään liikken sivuilta en ole löytänyt että myisi näitä myös... :)...
  16. H

    TUTTIPULLO RUOKINTA???

    Kaikki täytyy aina keittää joka käytön jälkeen. maito kuuluu olla kädenlämpöistä kun lämmittää. :)
  17. H

    Äitienpäivä

    eka äippäpäivä täällä kans... Vielä neito ei äitiä millään tavoin osaa muistaa muuta kun pyytää ruokaa ja seuraa=) Omalle äitillel on jo hankittu perinteinen kivituikku=) Harmi vain et ei nyt ole mitäöä runoja tiedossa :/
  18. H

    mietityttää

    No mulla on auto... vanha ja aivan peestä, mut sen on pakko kelvata. Ja vakuudetkin on tosi pienet niin niistä selviää... Saan ainoastaa valtion tuet... Uus auto pitäis hankkia mut lainaa en voi ottaa koska ei edes voi 100 euroo kuussa laittaa menemään. Luultavasti ostan korkeintaa 2000e:n auton...
  19. H

    Elatusapu??

    Miten se lasketaan miehen palkasta? Tai onko se aina vaan se 118.5e eli sama kun valtion maksama? Olen vielä ihan tietämätön näistä kun tyttöni on vatsa puoltoista kk...

Yhteistyössä