Hakutulokset

  1. I

    Mikä biisi?!??!?

    Musiikkivideossa tulee sellasii tiukkoi pimuja liukuhihnalta ja ne alkaa tanssii sellasen nörtti äijän edessä? Musiikki laji jotain tekno/danse tyyppistä jumputusta/toistoa :D En saa unta ennenku tiedän biisin nimen tai esittäjän :laugh:
  2. I

    Labra kokeista?! Raskausmyrkytys(kö)?

    Hei!! Kellä tietoa tarviiko olla ravinnotta ennen verikokeita..? Maksa-arvot ja sappiarvot mittaavat?! Rv 35.. Kiitos =)
  3. I

    Vaunuja..?

    Suositelkaas kukaan vaunu kauppoja hki-vantaa-espoo alueelta?! Pitäisi alkaa pikkuhiljaa jo niitäkin katselemaan, mutta mistä lähteä etsimään =) Yhdistelmät toiveissa.. Kiitos!
  4. I

    Masu liikkeitä..

    Vaikuttaakohan sokerin saanti jotenki sikiön liikkeisiin?! Söin äsken puolikkaan tuplan ja alko kauhee mylläys masussa :p Ihanan tuntuista kun ei näitä liikkeitä oo vielä kauaa/montaa kertaa tuntunut..mutta nyt ei kyllä voinut erehtyä mistä moinen myllerrys :heart: 18+4
  5. I

    yle areena

    mikä sitä vaivaa? ei muka oo ku kolme ohjelmaa käytössä? vai kikkaileeks mun kone jotain omiaan? :kieh:
  6. I

    martinan masu

    aika pieneltä näyttää tossa kuvassa toi martinan masu.. tosin en tiedä milloin kuva on otettu.. lokakuussa kai niillä la on? http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1250685425061/nyt+esko+nyt/
  7. I

    farmville

    mä en tajuu tost mitään :D :laugh:
  8. I

    Merianna!

    Mites sun poika? Kävittekö tekee rikosilmoituksen? =)
  9. I

    Mä en jaksa näitä sikainf. juttuja enäää..

    Lopettakaa jo oikeesti toi höyryyminen :kieh: :laugh:
  10. I

    Kaninmetsästäjät..

    ..taas vauhdissa mein sairaalan pihassa.. Äsken vissiin saivat saalistakin :D
  11. I

    Ketä hereillä?

    Mitäs me keksittäs..?! =) Mä töis..rauhallista..meinaa tylsyys ja väsy iskee :|
  12. I

    Hankintoja?!

    Millä raskausviikoilla olette alkaneet tehdä hankintoja (esikoita odottaessa)? Itsellä nyt rv 14+4, yksi km takana.. Kaikki nyt hyvin, mutta en tiedä milloin uskaltaisi isompia hankintoja tehdä.. esim. vaunut, sänky ym.. :)
  13. I

    AUTTAKAA!!

    miten saan lisätyä tänne valokuvan? (vaikka esim. tämän tekstin jälkeen... jos haluaisin..) ei ymmärrä.. :( :laugh:
  14. I

    kuvie lisäys?

    miten lisään kuvan tänne? (jos vaikka haluaisin lisätä tähänkin tekstiin jonkun valokuvan? kiitos =)

Yhteistyössä