Hankintoja?!

Millä raskausviikoilla olette alkaneet tehdä hankintoja (esikoita odottaessa)?

Itsellä nyt rv 14+4, yksi km takana.. Kaikki nyt hyvin, mutta en tiedä milloin uskaltaisi isompia hankintoja tehdä.. esim. vaunut, sänky ym.. :)
 
en tehnyt mitään
pakkauksen sain. lasten serkkujen vanhoja vaatteita sain.
vaunut sain käytetyt.

pinniksen ostin käytetyn mutta sitä ei käytetty, halusivat nukkua vieressä.
 
mä oon varmaan ollu sen verran hullu että ostin vaunut ja kaukalon jo viikoilla 22 noin. vauvan vaatteita varmaan viikoilla 12 ensimmäisiä :LOL: Nyt kun jälkeen päin mietin ni en kertaakaan raskauden alkuvaiheessa edes osannut pelätä että vois mennä kesken, niin olin asennoitunut et meille tulee vauva piste:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
i en kertaakaan raskauden alkuvaiheessa edes osannut pelätä että vois mennä kesken, niin olin asennoitunut et meille tulee vauva piste:D
mäkin ajattelin myös silloin ekalla kerralla..kunnes meni kesken.. viikkoja ei tainnut olla kuin 8, mutta jotenkin sitä oli elänyt omassa mielessä niin paljon pidemmälle.. =)
 
vieras
Me alettin ostelemaan rakenneultran jälkeen pikkuhiljaa. Oon ihan tyytyväinen et niinkin ajoissa koska nyt rv36 ja kaupoilla en jaksa kauaa pyöriä.. Vielä ois jotain pikku juttuja mitä pitäis ostaa, mut nekin ostetaan muutama kerrallaan kun ei kunto kestä kaikkea kerralla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me alettin ostelemaan rakenneultran jälkeen pikkuhiljaa. Oon ihan tyytyväinen et niinkin ajoissa koska nyt rv36 ja kaupoilla en jaksa kauaa pyöriä.. Vielä ois jotain pikku juttuja mitä pitäis ostaa, mut nekin ostetaan muutama kerrallaan kun ei kunto kestä kaikkea kerralla..

mä oon kans miettiny et jaksankohan sit enää edes kierrellä missään kaupoissa ku tää maha alkaa nyt jo olee aika killi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:
Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
i en kertaakaan raskauden alkuvaiheessa edes osannut pelätä että vois mennä kesken, niin olin asennoitunut et meille tulee vauva piste:D
mäkin ajattelin myös silloin ekalla kerralla..kunnes meni kesken.. viikkoja ei tainnut olla kuin 8, mutta jotenkin sitä oli elänyt omassa mielessä niin paljon pidemmälle.. =)
Olis se kovin kolahtanutkin jos olis kesken mennyt, kun en ollut mitenkään siihe varautunut... Ikävää et sulle niin käyny :(
 
niin..ja kai se kolahtaa jokatapauksessa.. vaikka oiskin varautunut.. :

jännä miten ihmiset kyseli että miten sä nyt jaksat ja miltä tuntuu.. no vittu miltäköhän?! varmaan hei tosi kivalle?! :D kaikille sanoin että varmaan pahimpia asioita mitä naiselle voi tapahtua...
 

Yhteistyössä