martinan masu

aika pieneltä näyttää tossa kuvassa toi martinan masu.. tosin en tiedä milloin kuva on otettu.. lokakuussa kai niillä la on?

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1250685425061/nyt+esko+nyt/
 
vieras
Mun äitil oli kans toodella pieni vauvamaha kun odotti mun veljeä töis eivät työkaverit meinannu uskoa et jää äitiyslomalle. Mut hän onkin pieni kuikelo ollut aina :D Itellä oli valtava tynnyri!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:
ei mullakaan ylipainoa ollut ennen raskautta.. jotenki tää maha vaan pullahtanut tähän.. =)

kai se on sekin niin yksilöllistä.. =)
Eikös kohdun asentokin vaikuta paljon siihen minkä mallinen mahasta tulee?
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:
aika pieneltä näyttää tossa kuvassa toi martinan masu.. tosin en tiedä milloin kuva on otettu.. lokakuussa kai niillä la on?

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1250685425061/nyt+esko+nyt/
Ei mullakaan kukaan huomannut raskautta, kun 2kk ennen laskettuu ja sit sano et on pieni maha. Tyttö synty 3½kg, mut ite olin alunperin tosi laiha.
 
vieras
Kohdun asento, asento tossa kuvassa, ruumiinrakenne...

Puhumattakaan siitä mitä moni ei nykyään käsitä; Martinan paino on noussut ehkä 5-10kg jos sitäkään, ei 25-35kg niin kuin monilla tossa vaiheessa. Siinä on turha ihmetellä turvotusta ja tynnyrimäistä oloa jos päiväkalorit menee joka päivä muutaman tuhannen plussalle. ;)
 
tilhi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kohdun asento, asento tossa kuvassa, ruumiinrakenne...

Puhumattakaan siitä mitä moni ei nykyään käsitä; Martinan paino on noussut ehkä 5-10kg jos sitäkään, ei 25-35kg niin kuin monilla tossa vaiheessa. Siinä on turha ihmetellä turvotusta ja tynnyrimäistä oloa jos päiväkalorit menee joka päivä muutaman tuhannen plussalle. ;)
no mulla nous 23 kiloa, lähtö paino oli kyl vaan 57 :) mut maha oli ihan vaan suhteettoman iso :D en mä tavallista epäterveellisemmin syöny, tai hirveen paljoa enempää.. jotenkin sitä on vaan tottunu näkemään hervottoman kokoisia masuja ja siksi noi pienet ja sirot masut tuntuu niin oudoilta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kohdun asento, asento tossa kuvassa, ruumiinrakenne...

Puhumattakaan siitä mitä moni ei nykyään käsitä; Martinan paino on noussut ehkä 5-10kg jos sitäkään, ei 25-35kg niin kuin monilla tossa vaiheessa. Siinä on turha ihmetellä turvotusta ja tynnyrimäistä oloa jos päiväkalorit menee joka päivä muutaman tuhannen plussalle. ;)
ihan totta...

paljonko teillä muilla on paino noussut viidennen kuun aikana? mulla nyt 3-4 kiloa.. toivottavasti ei ihan kauheasti nouse.. ainakaan sitä 25 kiloo :D
 
juuppelis
no kyllä sillä sitä mahaa on. Kilojakin sillä on tullut kiitettävästi. Tuossa kuvassa nyt masu ei vain näy. TvSssäkin on masua näytetty ja kyllä se on isohko. Eräässä lehessä myös kuvia joissa maha-tatskakin revennyt, eli sekin pitää korjailla uudelleen.
 
tiuku
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:
aika pieneltä näyttää tossa kuvassa toi martinan masu.. tosin en tiedä milloin kuva on otettu.. lokakuussa kai niillä la on?

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1250685425061/nyt+esko+nyt/
Marraskuussa la.

 

Yhteistyössä