Hakutulokset

  1. T

    Tuo nelosen "vauva tulosssa" ohjelma, katsoiko joku juuri

    Latinalta se kuulosti. Mitä muuten olitte mieltä siitä ryhmästä? Jotenkin tuntuisi, että itseä alkaisi ahdistaa niin monen ihmisen läsnäolo.
  2. T

    LUPAATTEKO minulle, tää tämä hel¤¤tin per¤¤leen vi¤¤n NÄRÄSTYS loppuu kun vauva tulee ulos?

    Ei loppunut multa, monta viikkoa oli vielä synnytyksen jälkeen... Eikä auttanut lääkkeet. Vähän helpotti kun jätti pois banaanin, kahvin, teen, hiilihappujuomat, kaikki "happamat", kuten omenan, herneen, paprikan, ruisleivän jne... Ja join paljon maitoa.
  3. T

    Kuinka isot lapset teillä vielä juo tuttipullosta?

    Meillä poika 5 ja puoli kk, juo ruuan kanssa maidot nokkamukista ja nukkumaan mennessä pullosta. Tosin apua kaipaa vielä =)
  4. T

    Turvaistuin lapselle, joka ei osaa vielä istua itse?

    Kiitos Myrskytuuli!! Tuosta ollaan kuultu hyvää muualtakin, mutta sanoivat, että jää väli ahtaaksi penkin selkänojan ja turvaistuimen sivutörmäyssuojien väliin, ja että on isokokoinen vauva vaikea saada istuimeen... Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, ei vissiin auta muu kuin mennä johonkin...
  5. T

    Turvaistuin lapselle, joka ei osaa vielä istua itse?

    Auttakaahan taas äitiä pulassa... Minulla on tuollainen isokokoinen, pian 6kk täyttävä poika, joka istuu "kolmiona", muttei vielä osaa selkä suorassa istua. Kaukalo alkaa olla todella ahdas, ja olemme jouluksi lähdössä Lappiin, joten pitkiä ajomatkoja on luvassa. Tarvitsisin siis...
  6. T

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    Kiitos Yellow!
  7. T

    Oonko ihan kauhea (isänpäiväkakusta)..

    Voi herttinen sentään! Mä olen varmaan maailmankaikkeuden huonoin ihminen, mulla kun ei ole poikani isälle edes kaupan kakkua :D Ostin mä Paradis-konvehtirasian, kun mies niitä rakastaa. Ja kyllä, minullekin on sitten tulevana äitienpäivänä tärkeämpää se, että saan nukkua niin pitkään...
  8. T

    Tunnetteko yhtään OIKEASTI köyhää yksinhuoltajaa?

    Jännää, kukaan mun tuntema yh ei pue lapsiaan tai itseään kalliisti. Muutamia lahjaksi saatuja ns. parempia vaatteita voi olla juhlia varten, tai sitten siihen yhteen hienoon vaatteeseen on säästetty pitkän aikaa... Ja se nyt ei mun mielestä tarkoita, että ois hyvin toimeentuleva, jos on rahaa...
  9. T

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=904 tuolta ainakin vähän löytyy Doomoosta tietoa, tosin siitä löytyy paljon muitakin sivuja. Ja niin, sen minäkin haluaisin tietää, että meneekö Bumbo rikki jos siinä istuu yli kymmenkiloinen...
  10. T

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    Osaako kukaan auttaa?
  11. T

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    Eli edelleen kaivataan käyttäjäkokemuksia Doomoosta ja Bumbosta....
  12. T

    G: Pitäisikö pedofiilit mielestäsi saada rekisteriin? Mikä on koulutustasosi?

    Koulutustaustan sijasta olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa, jos kaikki olisivat merkinneet, ovatko itse/joku läheinen joutunut pedofiilin uhriksi. Kiinnostaisi nähdä miten se vaikuttaa tämän asian käsittelyyn. Mulla ainakin on kokemusta valitettavan läheltä, ja siksi ehdotankin edelleen...
  13. T

    G: Pitäisikö pedofiilit mielestäsi saada rekisteriin? Mikä on koulutustasosi?

    Mun mielestä häpeärangaistukset pitäisi tuoda takaisin. Tällaiseen ihan omiaan, toreille kököttään jalkapuuhun.. Aidata vaan pitäis, ettei niitä kukaan ota hengiltä, siihen kun loppuisi hyvä rangaistus. Tai niinku toisaalla foorumilla joku ehdotti: poistetaan pedofiileiltä se osa, jolla...
  14. T

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    Kyselin täällä(kin) jo aiemmin apua, kun sitteri ei enää tahdo kantaa meidän kymmenkiloista viisikuista pontevaa poikaa. Bumboa suositeltiin, mutta valmistajan sivuilla annettiin sillekin painorajaksi n. 10kg. Oletteko pitäneet Bumbossa yli kymmenkiloista, ja miten on sujunut? Toisaalla...
  15. T

    Istuin kymmenkiloiselle viisikuukautiselle?

    Valmistaja antaa Bumbolle painorajaksi 22 paunaa= 9,9 kg... Mutta mäkin olin kyllä käsittänyt, että siinä istuu isompikin lapsi vielä... Kiitos kaikille vinkeistä! :flower:
  16. T

    Istuin kymmenkiloiselle viisikuukautiselle?

    Kiitos vastauksestasi, se vaan tosiaan juuri onkin ongelman ydin, että kun pyrkii jo kovasti istumaan, niin ei nyt sitten jaksa yhtään köllötellä lattialla itsekseen...
  17. T

    Sopiva istuin kymmenkiloiselle viisikuukautiselle?

    No kun se just on ongelmana, että kun on siinä iässä, että alkaa pyrkiä istumaan, niin ei enää lattialla viihdy kölliasennossa lainkaan, jollei oo joku erikseen leikittämässä. Istumaan pitäis päästä. Mutta juu, kaukalo näyttää meilläkin olevan -13kg, joten se menee, kiitti vinkistä! =)
  18. T

    Sopiva istuin kymmenkiloiselle viisikuukautiselle?

    Apuaapua! Minkälaisen istuimen voin hankkia kymmenkiloiselle viisikuukautiselle pojanpötkylälleni? Ei vielä istu itse, ja sittereiden painorajat alkavat paukkua :/ ...
  19. T

    Istuin kymmenkiloiselle viisikuukautiselle?

    Apuaapua! Minkälaisen istuimen voin hankkia kymmenkiloiselle viisikuukautiselle pojanpötkylälleni? Ei vielä istu itse, ja sittereiden painorajat alkavat paukkua :/ ...
  20. T

    Kun laihdun,en aio enää "antaa" miehelleni,sillä

    Mua lähinnä ihmetyttää, että mikä saa ihmisen hankkimaan lapsen tollasen miehen kanssa? Ei millään pahalla, mutta mun korvaan kuulostaa siltä, että sun miehellä on pahoja henkisiä ongelmia, joista ois ehkäpä ollu hyvä puhua vaikkapa ammattiauttajan kanssa ennen tuota raskautumista. Siis miehen...

Yhteistyössä