Oonko ihan kauhea (isänpäiväkakusta)..

Kun ajattelin helpottaa hommaa ostamalla sellaisen esanssisen valmistäyttäripohjan? :ashamed:
Koskaan en niitä käytä, kun ovat niin ällöjä, mutta en kertakaikkiaan jaksais alkaa vääntää pohjaakin tässä kuosissa ja olossa :/
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
ei oo kauhee... hyvät täytteet vaan niin ei se isä mitään huomaa...
Ai ei huomaa...? Mahtaa olla makuaistissa vikaa, jos ei huomaa eroa itse tehdyn ja valmispohjan välillä ; )
Melkoista miehen makuaistin aliarvioimista, sanoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kun mietitte näitä isänpäivätarjottavia, niin miettikää samalla miltä itsestänne tuntuisi seuraavana äitienpäivänä mikäli tarjoilut ovat silloin samaa tasoa.
Ja niin ilmestyikin (vastaus omaan viestiini).

Juu mä en ole ikinä saanut mitään itse tehtyä, en edes kaupan kakkua. Että jos sitä samaa "hyvää" takaisin antaisin, ei tarvitsisi ostaa edes sitä kaupan kakkua. Ei varmaan ihan joka kodissa paneuduta satasella näihin kakkuihin.
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kun mietitte näitä isänpäivätarjottavia, niin miettikää samalla miltä itsestänne tuntuisi seuraavana äitienpäivänä mikäli tarjoilut ovat silloin samaa tasoa.
Mä saan aina äitienpäivänä pakastekakun. Isä saa meillä jäätelokakun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kun mietitte näitä isänpäivätarjottavia, niin miettikää samalla miltä itsestänne tuntuisi seuraavana äitienpäivänä mikäli tarjoilut ovat silloin samaa tasoa.
Herrajee, mä oon 10v tehnyt isänpäiväkakun ihan omin kätösin alusta pitäen, mutta tänä vuonna en kertakaikkiaan jaksaisi (nää viimeisten viikkojen jokapaikan säryt ja kokopäiväoksetus) ja nyt vielä flunssa :(
 
vieras
Musta noi valmiskakkupohjat on kyl aikas ahan oloisia.. Osta vaikka vienetta-jäätelökakku tai vastaava, on oikeesti hyvää ja hienomman näköinen kuin litran jätski kulhoon iskettynä ;) mut pääset vähällä vaivalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kun mietitte näitä isänpäivätarjottavia, niin miettikää samalla miltä itsestänne tuntuisi seuraavana äitienpäivänä mikäli tarjoilut ovat silloin samaa tasoa.
ei miltään.. olisin tyytyväinen kakkuun oli se sit pakasteesta tai miehen "ite" tekemä, pää-asia et olis jotain.. oli se sit vaik pikkukiviä. Ainiin mut mä en olekkaan tai siis mun rakkaus ei olekkaan koruilla ostettavissa.
 
Voi herttinen sentään!
Mä olen varmaan maailmankaikkeuden huonoin ihminen, mulla kun ei ole poikani isälle edes kaupan kakkua :D
Ostin mä Paradis-konvehtirasian, kun mies niitä rakastaa.

Ja kyllä, minullekin on sitten tulevana äitienpäivänä tärkeämpää se, että saan nukkua niin pitkään kun haluan, ja kun herään, minulle tuodaan KAHVIA. Muusta viis :heart:
 

Yhteistyössä