Hakutulokset

  1. Nikitön Urpå

    Vilinäiti!

    Pakko udella, että ootko sä se sama tyyppi joksi sua luulen; fanitatko intohimoisesti Hynystä? Vai muistankohan mä väärin... :ashamed: Mä oon ihan lapsellisen innoissani kun luulen vihdoin tunnistavani jonkun "vanhoista" palstalaisista... :D
  2. Nikitön Urpå

    Oli pakko poiketa katsomaan, että kuis panee?

    Mä oon niiiiiiin hankkinut elämän etten ole ehtinyt palstailemaan (mitä nyt harmaana käynyt mutisemassa joskus... ) :whistle: Muutama tuttu nikki löytyi ja paljon ilmeisesti nikkinsä vaihtaneita ja uusia, heippa kaikille :wave: Mul on ollut teitä järjetön ikävä!! :heart: :D
  3. Nikitön Urpå

    Ei sillä että olisitte kaivanneet mua...

    ...mutta I'm back! :xmas: :ashamed: Leikin tossa jonkun aikaa, että mulla olis ihan elämäkin joten palstalakkoilin mutta tuli vaan niin ikävä takaisin. Eipä olis nyt kiva kuulla ettei kukaan edes muista nyt että kuka mä oon :whistle: Täällä on tietysti kaikki nikit vaihtuneet sen...
  4. Nikitön Urpå

    Mä en ikinä kuvitellut tekeväni tällaista aloitusta, mutta...

    ...pakkohan se on kysäistä itseään viisaammilta. Ja pahoitteluni heti, kyse on nimittäin H1N1:stä. Eli kaikilla lääkäri- ja tohtoripalstoilla oireista ensimmäisenä mainitaan kurkkukivun yms lisäksi kova kuume. Missään ei kuitenkaan lue, että liittyykö sikainfluenssaan aina kuume vai voiko olla...
  5. Nikitön Urpå

    Tää kone toden teolla ajaa mut hulluuden partaalle!!!!!!

    Yritin vastata yhteen ketjuun niin ä:n tilalle kirjoittaa ' -merkin, muutenkin kaikki välimerkit on ihan väärillä paikoilla. Tekee tota nyt koko ajan kun yritän kirjoitella muiden ketjuihin mutta omaan aloitukseen suostuu ystävällisesti kirjoittamaan ääkköset ja kaikki merkitkin. Mitä mä oon...
  6. Nikitön Urpå

    Mitä biisiä ne "äijät" BB:ssä oikein hoilaa??!

    Siitä saa selvää tasan kohdan "...ainakiiiiiiiin olen gaaaaayyyyy..." jos se edes menee noin. Että onkos tämä viisu ihan herrain itse keksimä vai pitäiskö siitä tunnistaa joku ihan oikea biisi? :o :ashamed: Mulla ne on aina turhat kysymykset. Sori. :xmas:
  7. Nikitön Urpå

    Nyt auttakaa hyvät ihmiset noiden Halloween-kutsukorttien kanssa!!!

    Ei vaan kertakaikkiaan irtoa edes pientä runontynkää! :o Pieni luritus kutsukorttiin josta kävis ilmi, että pukeutua saa miksikä haluaa (ei siis tarvitse olla mikään kammotus) ja että pukeutuakaan ei ole ihan pakko... Lasten Halloween-bileet siis kyseessä! Kuten aina, olen taas ihan kaksin...
  8. Nikitön Urpå

    Nukkekoti-ihmiset, HUOM!

    Mistä tietää mikä mittasuhde nukkekodissa on, esim tällä sivulla olevissa nukkekodeissa? Mikä on ns. yleisin koko "aikuisten nukkekodissa" ? Tuolla näyttäis olevan vain talojen ja huoneiden korkeudet muttei muuta. Onko esim 1:12 kuinka yleinen? Hölmöjä kyselen taas nii!! :ashamed: :xmas...
  9. Nikitön Urpå

    Näkeekö sitä Greyn vikaa jaksoa mistään?

    Jäi näkemättä, nyt vissiin alkaa olemaan korkea aika ottaa selville mihin sarjassa jäätiin, mahtaako sitä nähdä enää mistään?
  10. Nikitön Urpå

    Tällä haluaisin toivottaa kaikille rauhallista yötä

    http://www.youtube.com/watch?v=yNKhIJfB510 Peace :wave: :D
  11. Nikitön Urpå

    Tyhmä kysymys Asosta

    Sori turkulaiset mutta puhuuko toi jätkä vaan vähän huonoa suomea vai asuuko jossain Turun lähellä? Eikö se ole jossain sanonut asuneensa melkein koko ikänsä Suomessa vai muistankohan mä väärin... Luulis että sit osaa sit suomenkielen suht hyvin, toisaalta toi vois kuulostaa vähän murteelta...
  12. Nikitön Urpå

    Merianna, ootko vielä täällä?

    Mä vastasin, notkun täällä vielä sen verran mitä menee valtavan iltapalan väsäämiseen ihan vaan itselleni, mikäli haluat tarkentaa jotain! :D :wave:
  13. Nikitön Urpå

    Te jotka blondaatte hiuksianne, suositelkaa hiusväriä!

    Sellainen vaalea väri joka ei ole kellertävä vaan vaalea joka jotenkin "taittuu" valkoiseen... en tiedä tajuaako kukaan mitä ajan takaa. Mikä kestovärimerkki ja -väri olis hyvä? Etukäteiskiitokset! =)
  14. Nikitön Urpå

    Eläköön Puolan oikeuslaitos!

    Kai tämäkin on täällä jo sata kertaa ollut ja joku vinkuu kun taas tehtiin uusia aloitus mutta laitanpa silti. Voisin kakkukahvit tarjota sille suomalaiselle poliitikolle joka uskaltaisi ajaa samaa Suomessa...
  15. Nikitön Urpå

    Säälittävä p*skahousu

    Jätkä itse suoltaa suustaan sellaista sontaa, että sais talikolla lapioda muttei kestä lainkaan toisilta samaa. Tässä tuskin kuitenkaan on kyse siitä, että Halla-aho pelkäsi oikeasti, taitaa olla ennemminkin poikien keskenäistä kivien heittelyä...
  16. Nikitön Urpå

    Eilinen KOVA LAKI

    Katsoiko kukaan? Multa jäi loppuratkaisu näkemättä ja nyt vaivaa, että kuka sen tytön oli surmannut ja miksi? :attn:
  17. Nikitön Urpå

    Merianna!

    Kesti kauan mutta siellä lepää! :xmas: :D
  18. Nikitön Urpå

    Lähti ku hauki rannasta taas, ketju.

    Hympf. |O
  19. Nikitön Urpå

    Ponnahdusikkunoista kysymys, aaapuuuva.

    Koneella on esto ja silti niitä tulee aina kun oon palstalla, kaiken maailman treffi-ilmoitusp*skaa ja horoskooppisivuja. Niitä on parhaimmillaan melkein kymmenen ja kun ne sulkee niin johan kohta paukahtaa taas uusi. Miksi ihmeessä niitä tulee vaikka just vaihdoin sellaisen ponnahdusikkunoiden...
  20. Nikitön Urpå

    FarmVille-immeiset, huom! Pääsettekö tiluksillenne?

    Mulla vaan lataa sitä etusivua koko ajan ja vadelmat on varmaan kohta mätänä siellä!! Argh! :headwall: :headwall: :kieh:

Yhteistyössä