Tyhmä kysymys Asosta

Sori turkulaiset mutta puhuuko toi jätkä vaan vähän huonoa suomea vai asuuko jossain Turun lähellä? Eikö se ole jossain sanonut asuneensa melkein koko ikänsä Suomessa vai muistankohan mä väärin... Luulis että sit osaa sit suomenkielen suht hyvin, toisaalta toi vois kuulostaa vähän murteelta...
Hmm. Onpa mulla ongelmat. :ashamed:
 
Höh, mun mielestä sen puhetta on ihan hauska kuunnella. Oikeastaan ainut mikä siinä todella häiritsee on ne kulmakarvat, miehen ei tule nyppiä kulmiaan linnunsiiviksi edes mielenhäiriössä mikäli haluaa säilyttää omanarvontuntonsa :D
 
Niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Höh, mun mielestä sen puhetta on ihan hauska kuunnella. Oikeastaan ainut mikä siinä todella häiritsee on ne kulmakarvat, miehen ei tule nyppiä kulmiaan linnunsiiviksi edes mielenhäiriössä mikäli haluaa säilyttää omanarvontuntonsa :D
Mietippä mitkä geenit Asollakin on - haluaisitko sitten mieluumin katsella yksi-kulmakarvaista äijää (siis että kulmakarvat ovat sulautuneet yhteen, eikös se Aso itsekin siitä puhunut ekalla viikolla).

Niin että kumpiko on esteettisempi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muuttaisi jonnekin muualle Suomeen, oppisi puhumaan ihmisten eikä turkulaisten lailla.
paremmalle tuo kuulostaa kun meilläpäin nämä turkkilaiset jotka viäntävät savvoo xD
Savolaiseen neekeriin kerran kehitysyhteistyövapaaehtoiset törmäsivät Tansaniassa. Nainen huastoi sujuvaa savvoo, koska oli ollut siellä päin opiskelemassa. Ex-avokas oli mukana rakennuttamassa koulua Morogorossa päin paikallisin materiaalein ja työvoimin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Höh, mun mielestä sen puhetta on ihan hauska kuunnella. Oikeastaan ainut mikä siinä todella häiritsee on ne kulmakarvat, miehen ei tule nyppiä kulmiaan linnunsiiviksi edes mielenhäiriössä mikäli haluaa säilyttää omanarvontuntonsa :D
Mietippä mitkä geenit Asollakin on - haluaisitko sitten mieluumin katsella yksi-kulmakarvaista äijää (siis että kulmakarvat ovat sulautuneet yhteen, eikös se Aso itsekin siitä puhunut ekalla viikolla).

Niin että kumpiko on esteettisempi?
Esteettisyydestä en tiedä (kauneus on katsojan blaablaa...) mutta kyllä se uni-brown on niin paljon paremman näköinen kuin noi nypityt viirut!! Ja voihan uni-brownin nyppiä vain keskeltä :saint:
 

Yhteistyössä