Säälittävä p*skahousu

Jätkä itse suoltaa suustaan sellaista sontaa, että sais talikolla lapioda muttei kestä lainkaan toisilta samaa. Tässä tuskin kuitenkaan on kyse siitä, että Halla-aho pelkäsi oikeasti, taitaa olla ennemminkin poikien keskenäistä kivien heittelyä.

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Jussi%20Halla-aho%20teki%20Simo%20Rantalaisesta%20tutkintapyynnön%20poliisille/1135249579859?ref=msn
 
Helekutti
Sitä paitsi Mujahed bin Risto Faisal on tuomittu väkivaltarikoksista. Sua varmaan kiinnostais kuulla uhkauksia tuollaiselta hepulta, oikein toimittajien yllyttämänä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??

Joo en viittiny. Mä oon koittanu välttää mahdollisimman paljon "Halliksen" kirjoitusten lukemista mutta se mitä on silmien eteen sattunut, on ollut suoranaista p*skaa.
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Jätkä itse suoltaa suustaan sellaista sontaa, että sais talikolla lapioda muttei kestä lainkaan toisilta samaa. Tässä tuskin kuitenkaan on kyse siitä, että Halla-aho pelkäsi oikeasti, taitaa olla ennemminkin poikien keskenäistä kivien heittelyä.

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Jussi%20Halla-aho%20teki%20Simo%20Rantalaisesta%20tutkintapyynnön%20poliisille/1135249579859?ref=msn
Tuota sinä et ole nyt kykenevä laittamaan tätä Halla-ahon tutkintapyyntöä oikeaan kontekstiin. Tällä tutkintapyynnöllä hän nimenomaan esittää kritiikkiä nykyistä sananvapauslain tulkintatapaa ja poliittista korrektiutta vastaan.

Häntä itseään syytettiin ja tuomittiin uskonrauhan rikkomisesta vaikka hän esitti kritiikkiä, joskin provosoivaa, Islamia kohtaan.

Miksi siis, hän kysyy, muslimi voisi uhata häntä suoranaisella väkivallalla mutta hän ei saa edes kritisoida islamia yleisluontoisesti.?

Et sinä voi lakia ja demokratian pääperiaatteita tulkita sen mukaan kenen kanssa satut olemaan samaa mieltä asioista.

Fucker...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??
eikös hän ollut mm. sitä mieltä, että vasemmistolaisten ja vihreidennaisten pitäisi joutua maahanmuuttajien raiskaamiksi?
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??

Joo en viittiny. Mä oon koittanu välttää mahdollisimman paljon "Halliksen" kirjoitusten lukemista mutta se mitä on silmien eteen sattunut, on ollut suoranaista p*skaa.
Kuten mikä on ollut paskaa? Mä en ole nähnyt sitä paskaa kuin ihmisten tarkoitushakuisissa lainauksissa.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??
eikös hän ollut mm. sitä mieltä, että vasemmistolaisten ja vihreidennaisten pitäisi joutua maahanmuuttajien raiskaamiksi?
Ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??

Joo en viittiny. Mä oon koittanu välttää mahdollisimman paljon "Halliksen" kirjoitusten lukemista mutta se mitä on silmien eteen sattunut, on ollut suoranaista p*skaa.
Kuten mikä on ollut paskaa? Mä en ole nähnyt sitä paskaa kuin ihmisten tarkoitushakuisissa lainauksissa.
Paskaa on se miten hän kirjoittaa. Ja mitä, sitä on monen vaikea suvaita :D
 
jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??
eikös hän ollut mm. sitä mieltä, että vasemmistolaisten ja vihreidennaisten pitäisi joutua maahanmuuttajien raiskaamiksi?
Täyttä roskaa.

Kuulut siihen enemmistöön Halla-ahon kritisoijissa jotka eivät ole koskaan lukeneet miehen artikkeleita vaan tyytyneet lukemaan kolmannen osapuolen tahallisesti asiayhteydestä irrotettuihin lainauksiin

Mitä hän sanoi oli vallan eriasia.

Jos jonkun on _jouduttava_ raiskatuksi niin parempi on se että ne jotka omilla toimillaan aiheuttavat raiskaustilastojen kasvua, joutuvat raiskatuksi.

Vallan eriasia, eikö ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Et sitte viittiny edellisessä ketjussa jatkaa? Ja missäs kohtaa Hallis on uhkaillut ihmisiä? Kuuluuko sun mielestä väkivallalla uhkailu sananvapauteen??
eikös hän ollut mm. sitä mieltä, että vasemmistolaisten ja vihreidennaisten pitäisi joutua maahanmuuttajien raiskaamiksi?
Täyttä roskaa.

Kuulut siihen enemmistöön Halla-ahon kritisoijissa jotka eivät ole koskaan lukeneet miehen artikkeleita vaan tyytyneet lukemaan kolmannen osapuolen tahallisesti asiayhteydestä irrotettuihin lainauksiin

Mitä hän sanoi oli vallan eriasia.

Jos jonkun on _jouduttava_ raiskatuksi niin parempi on se että ne jotka omilla toimillaan aiheuttavat raiskaustilastojen kasvua, joutuvat raiskatuksi.

Vallan eriasia, eikö ?

"Halla-aho syyttää myös Heikelää ja Linnanahdetta rikokseen yllyttämisestä, koska nämä ohjelmassa sanoivat Halla-ahon "asuvan ihan tässä lähellä". "

-ihan lähellä, eri asia kuin kertoa osoite, eikö?

"Vihjailemalla jo uhkauksia esittäneelle ja väkivaltaiseksi tietämälleen Faiselille (Rantalaiselle) asuinpaikastani toimittajat Heikelä ja Linnanahde mielestäni tosiasiallisesti yllyttävät häntä joko esittämään laittomia uhkauksia tai suoranaisesti ryhtymään väkivallantekoihin", Halla-aho kirjoittaa kannattajiensa suosimalla Homma-forum -keskustelusivustolla. "


-vihjailemalla, eri asia kuin suora kehoitus, eikö?

no, joo, en minä väkivallasta perusta, kohdistui se sitten kehen tahansa. musta vaan säälittävää tosiaan, että ensin niin huudetaan sananvapautta ja sitten ollaan taas nostamassa syytteitä toisten sanomisien perusteella.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
no, joo, en minä väkivallasta perusta, kohdistui se sitten kehen tahansa. musta vaan säälittävää tosiaan, että ensin niin huudetaan sananvapautta ja sitten ollaan taas nostamassa syytteitä toisten sanomisien perusteella.
Siis oikeasti olet sitä mieltä että uhkailu on sallittua sananvapauden nojalla? Mieti nyt tyttöparka sekunti ennenkuin lähetät sitä vastausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Paskaa on se miten hän kirjoittaa. Ja mitä, sitä on monen vaikea suvaita :D
Bingo. Asioista ei saa keskustella. Tai siis ainakaan Jussi ei saa, sehän on jo moneen kertaan nähty.
Ei saa niin, ei edelleenkään vaikka kuinka asiallisesti kuka vain yrittäisi perustella MIKSI asioista pitää voida puhua niiden oikeilla nimillä. Ja sitten keskitytään haukkumaan henkilöä ja mollaaman henkilön kanssa samaa mieltä olevia, ihan vain siksi että huomio menisi pois itse asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
no, joo, en minä väkivallasta perusta, kohdistui se sitten kehen tahansa. musta vaan säälittävää tosiaan, että ensin niin huudetaan sananvapautta ja sitten ollaan taas nostamassa syytteitä toisten sanomisien perusteella.
Siis oikeasti olet sitä mieltä että uhkailu on sallittua sananvapauden nojalla? Mieti nyt tyttöparka sekunti ennenkuin lähetät sitä vastausta.
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun? nyt tilanne vain vaikuttaa siltä, että halla-aho olettaisi muiden pelaavan pokeria uunokorteilla.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun? nyt tilanne vain vaikuttaa siltä, että halla-aho olettaisi muiden pelaavan pokeria uunokorteilla.
Siinä kohtaa kun morkkaat Hallista säälittäväksi kun pelkää oman turvallisuutensa puolesta ja tekee rikosilmoituksen uhkailusta. Uhkailija kuitenkin yksi Suomen tunnetuimmista pipipäistä. Sun mielestä Hallis ei saa perätä sanavapautta vai ei saa tehdä rikosilmoitusta? Miten se nyt meni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
no, joo, en minä väkivallasta perusta, kohdistui se sitten kehen tahansa. musta vaan säälittävää tosiaan, että ensin niin huudetaan sananvapautta ja sitten ollaan taas nostamassa syytteitä toisten sanomisien perusteella.
Siis oikeasti olet sitä mieltä että uhkailu on sallittua sananvapauden nojalla? Mieti nyt tyttöparka sekunti ennenkuin lähetät sitä vastausta.
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun? nyt tilanne vain vaikuttaa siltä, että halla-aho olettaisi muiden pelaavan pokeria uunokorteilla.

Mun piti tässä välissä ruokkia pesue, mielenkiintoisia vastauksia täällä! Tässä ketjussa aika pitkälti peesaankin
sisar puoliQ:ta, en mäkään väkivaltaa kannata koska se vain lisää väkivaltaa. Jos väkivallalla tai pakkokeinoilla uhkaa suurta ryhmää niin se ei myöskään tee siitä sen oikeutetumpaa kuin silloin jos se kohdistuu yhteen yksilöön. Halla-aholta on se unohtunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun? nyt tilanne vain vaikuttaa siltä, että halla-aho olettaisi muiden pelaavan pokeria uunokorteilla.
Siinä kohtaa kun morkkaat Hallista säälittäväksi kun pelkää oman turvallisuutensa puolesta ja tekee rikosilmoituksen uhkailusta. Uhkailija kuitenkin yksi Suomen tunnetuimmista pipipäistä. Sun mielestä Hallis ei saa perätä sanavapautta vai ei saa tehdä rikosilmoitusta? Miten se nyt meni?
Sun mielestä pipipää on Faisal, mun mielestä Halla-aho. Eläköön sananvapaus.
 
Helekutti
MISSÄ HALLA-AHO UHKAA VÄKIVALLALLA TAI PAKKOKEINOILLA?????? Suurta ryhmää????? Näyttäkää mulle jotain faktaa. Näyttäkää kun kerran tiedätte enemmän kuin poliisi ja oikeuslaitos yhteensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun? nyt tilanne vain vaikuttaa siltä, että halla-aho olettaisi muiden pelaavan pokeria uunokorteilla.
Siinä kohtaa kun morkkaat Hallista säälittäväksi kun pelkää oman turvallisuutensa puolesta ja tekee rikosilmoituksen uhkailusta. Uhkailija kuitenkin yksi Suomen tunnetuimmista pipipäistä. Sun mielestä Hallis ei saa perätä sanavapautta vai ei saa tehdä rikosilmoitusta? Miten se nyt meni?
kuule ihan miten vaan. kyllä hän saa sen rikosilmon tehdä, tottakai, ihan jo lainkin puitteissa.
mutta jos niin kovasti kiihkoaa sananvapauden puolesta, niin eikö sitä sananvapautta pitäisi muillekkin sitten suoda?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mutta jos niin kovasti kiihkoaa sananvapauden puolesta, niin eikö sitä sananvapautta pitäisi muillekkin sitten suoda?
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mä oon nyt unohtanut tyystin missä kohdin sanoin sallivani väkivallalla uhkailun?
Rings any bells?
tuota, ensinnäkin olit nostanut ylös pätkän kirjoitusta, jonka kirjoitin vasta alla olevan jälkeen. siinä kohin voikin olla vaikea muistaa... :headwall:
toisekseen, mähän puhuin vain siitä, että soisi muille ne samat oikeudet, mitä niin kärkkäästi itsekkin penää...mut anti olla. väännä sinä siitä juttua sitten 10 sivun verran jos tahot.
 

Yhteistyössä