Hakutulokset

  1. kookos

    Koirista tietävät..

    Kasvattaja tarjosi mulle koiraa, joka tulee noin puoli vuotiaana Jenkeistä. Miten mahtaa pentu sopeutua, kun on jo yli luovutusikäinen? Onko siinä jotain huonoja puolia? (Sen lisäks ettei se osaa suomea B) )
  2. kookos

    Pienen miehen mietteitä..

    Poikaani (5v) itketti tässä yhtenä iltana ja kyselin että mikä surettaa. Toinen vastasi surkeana että: Mitäs jos minä en ikinä löydä vaimoa itselleni. Sen pitäis olla ainakin saman naamanen kun sinä. Autatko minua, jos en yksin sitä vaimoa löydä? :heart: Voi toista! Minä lupasin varmasti...
  3. kookos

    Ajattelin tehdä kirjallisen koosteen..

    ..ihmisten kommenteista. Lapseni käyttäytymiselle on näet selvinnyt syy, joka on tarkkaavaisuushäiriö, mahdollisesti hänellä myös hahmotushäiriö. Asia on minulle tällä hetkellä tosi vaikea, olen surullinen, huolissani ja ahdistunutkin. Joillekin olen asiasta kertonut, kun tuntuu et puhuminen...
  4. kookos

    Poika sai tänään korviksen!

    Ja kyllä oli hinee! Ikää pojalla 13 vuotta, eikä luokkatovereilla näy vielä korviksia olevan, pelikavereilla kylläkin.
  5. kookos

    Lapsellani todettiin..

    piirteitä keskittymishäiriöstä, mahdollisesti pojalla on myös hahmotushäiriö. Ikää on vasta 5-vuotta, joten diagnoosia ei vielä tehdä. Ensi vuonna menee eskariin ja sit selvitellään tilannetta lisää. Kylläpä otti äitinä koville tämä asia, vaikka itse otin sen alunperin tarhassa puheeksi :'(...
  6. kookos

    Pakko kehaista!

    Oon jo pitkään miettiny et olis pakko aloittaa joku liikunnallinen harrastus ja nyt oon käyny pari kertaa ratsastamassa. Ihanaa! Hyvä etten oo jo tilannu Hevoshullua ja ostanu omaa sukasettiä B) Tehokastakin se on kun mikä! Ahterin lisäksi on reidet, vatsa ja selkäkin hellänä monta päivää. Kun...
  7. kookos

    Kookos salapoliisina..

    Poika ryökäle ei suostu sanomaan sen irc-nikkiä (vai miksi sitä nyt sanotaankaan??) Voisko joku neuvoo et miten sen kuvat vois löytää??
  8. kookos

    Ou nou!

    Lehdessä mainostettiin tuttipulloa et: "Ensimmäinen askel itsenäisyyteen!" Ohhoh, pitäiskö pojalle ostaa, kun se on jo 13 eikä sillä vielä oo pulloa ollu? Tuleekohan sille nyt joku kehitysviivästymä?? :saint:
  9. kookos

    Puuhamaasta

    Ollaan maanantaina lähdössä koko perheen voimin (13-v hieman pitkin hampain =) ) Puuhamaahan. Onko se ollut millainen paikka?
  10. kookos

    4-vuotiaan leikkimisestä

    Leikkiikö teidän 4-vuotiaat minkä verran yksin ja jos leikkii, niin onko sitä pitänyt jotenkin opetella? Kysyn siksi että oma pieni poikani ei leikkisi yksin ollenkaan, siis ei yhtään! Olen varmaan maailman huonoin äiti, mutta minä en kertakaikkiaan jaksaisi jatkuvasti ajaa pikkuautoilla jne...
  11. kookos

    Hoitolaukkua etsimässä

    Osaisiko joku antaa vinkin hoitolaukusta, jossa olisi ns kylmälokero, eli esim vetoketjullinen tms osasto, johon voisi laittaa kylmäkallet ja saisi pidettyä lapsen ruuan kylmänä? Kaikki vinkit hyvistä hoitolaukuista kelpaisivat!
  12. kookos

    uusi ehkäisy menetelmä!lukaskaapa tämä!!

    http://www.mtv3.fi/helmi/hyvaolo/ elikkä ilmeisesti korvais tuon sterilisaatio leikkauksen?olis helpompi tehdäkin tää uusi,kuin tuo leikkaus.

Yhteistyössä