Kookos salapoliisina..

No jos viitsit nähdä vaivaa ja rekisteröityä pystyt käyttämään HAKU toimintoa. Siinä voi rajata hakuehdot paikkaunnan, iän, sukupuolen yms. seikkojen mukaan.

Muuten en keksi mitään millä saisit selville sitä nikkiä.
 
vakooja
menet vaikka teidän paikkakuntaan, lapsen harrastus jne tärppejä, sieltä ryhmistä alat vain nimien kohdalta avata, eiköhän äidin pikku höpönassu löydy.. ja kaverit myös.
näin meillä..
 
Mietit nyt vaa kuumeisest, et mihin yhteisöihin poikas vois kuulua... Paikkakunta, harrastukset, musiikki maku ym. ym. ja sitte vaa yhteisö hakuu ja selailemaa nimimerkkejä... B) *Teksas salapoliisi bongas tuolla systeemillä veljenpoikansa* :D
 
Herranjestas! Yritin rekisteröityä mut sinne olis pitäny laittaa kuva. En minä vanha ihminen viiti sinne pärstääni laittaa =) Täytyy yrittää tota paikkakunnan kautta. Kiitos kovasti avusta!! :flower:
 
Reilu kolme tuntia yritin etsiä ja sit luovutin.. Yritin paikkakunnan, harrastusten, iän, kavereiden, koulun ja ties minkä muun kautta. Pitää varmaan vahtia et jos se joskus unohtaa poistaa historiat... tai sit aloittaa kiristys ja uhkaus et se näyttäis mulle itse kuvansa =)
 

Yhteistyössä