Hakutulokset

  1. Moonbride

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Heippa kaikille :) Onnittelut plussanneille jos heitä on, ja tsemppiä muille :flower: Minut saa poistaa listoilta, mun yritykset loppui tähän. Erosimme miehen kanssa, ja vauvahommat jäänee nyt unohduksiin pitemmäksi aikaa. Uusia tuulia kohti nyt :) Tsemppiä teille kaikille ja...
  2. Moonbride

    Miksi niin moni pitää lähihoitajan työtä lähinnä paskana ja arvottomana?

    "Kaikenmaailman mielenterveyskuntoutujista"?
  3. Moonbride

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Nöhveli oli kysellyt kuulumisia :) En ole pitkiin aikoihin edes käynyt täällä vauvakuume-puolella, nyt avasin ketjun ja ajattelin lukea teidän kuulumisia. Vielä en kerennyt kaikkea lukea, onko kukaan plussannut? Entä muita kuulumisia? Itse olen pitänyt tarkoituksella ja vähän huomaamattakin...
  4. Moonbride

    Mistä tietää että talouteen kuuluu mieshenkilö?

    Siitä, että olohuoneessa makaa autonvanteita :)
  5. Moonbride

    rivarista kerrostaloon

    Öö. En ymmärrä alkuunkaan, että miten rivarissa voi vain päästää koirat pihalle. Tarvitsee ne liikuntaa oikeasti sadepäivänäkin, ja ei se riitä että ne kökkii siinä takapihalla. En muuttaisi rivarista kerrostaloon, enää.
  6. Moonbride

    lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

    Se on vähän hankalaa, kun moni koira talvella tekee ne tarpeensa sinne korkealle lumikinosten päälle. Tapana on ollut kerätä ne kakat mutta ei paljon huvita kiipeillä sinne keräämään. Ainakin täällä on semmoisia kinoksia. Ja olen kokenut paremmaksi päästää koira sinne vähän korkeammalle kuin...
  7. Moonbride

    lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

    Huoh. Toki ne paskat voisi kerätä ettei ne jäisi sinne tielle, mutta... Tuskin se nyt sentään noin kamalaa on?
  8. Moonbride

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Olenko sanonut ketään kateelliseksi idiootiksi? Hassua miten täällä väännellään sanomisia. No, minun puolestani jokainen saa tehdä ihan mitä haluaa, sanoin vain mielipiteeni. Todellakaan se ei tee muista idiootteja, jos tekevät asiat eri tavalla kuin minä. Silti olen sitä mieltä, että Venakon...
  9. Moonbride

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Niin, puhuinkin siitä, jos ei ole muuta elämää. Sulla kerta on. Toki lapseen saa olla "hurahtanut", mutta jos IHAN KAIKKI pyörii lapsen ympärillä, mistään muusta ei osata puhua ja muutenkin aivosolut on kuolleet, on se mielestäni hiukan rasittavaa. Mutta ehkä olenkin vain katkera lapseton ;)
  10. Moonbride

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Ketjun viestejä lukematta, mielestäni kerrankin puhut melkeinpä järkeä. Suomalaisilta puuttuu usein elämisen ilo. Enkä jaksa ymmärtää sitäkään, että lapset ovat ainoa elämän tarkoitus. Mutta en tiedä ovatko ihmiset tällaisia yleensä kuin täällä palstalla. Ainakin facessa tuntuvat äidit...
  11. Moonbride

    Mitä tekisitte koiralle joka puraisee lasta?

    Mihinköhän ap katosi? Antakaa se koira pois, koska kuulostaa siltä ettette sitä osaa kouluttaa. Jos "kasvattaja" sitä ei ota takaisin (kuuluu muuten ottaa), antakaa vaikka Apulan kautta pois. Meillä sijoituskoira, ei todellakaan sekarotuinen pentutehtailijalta otettu, ja vaikka...
  12. Moonbride

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Voisin liittyä ketjuun taustailemaan ja mukaan sitten kun motivaatio ja tilanne taas sallii :) Lueskelen juttujanne!
  13. Moonbride

    Nyt meni hermo sen viimeisen kerran...

    Voi juma. Älä nyt ainakaan lopeta sitä tuon takia. En edes viitsinyt lukea koko ketjua kun alkoi ekojen viestien jälkeen jo niin raivostuttamaan. Mitä otatte eläimiä jos ne pitää lopettaa kun tulee pieniä vastoinkäymisiä?
  14. Moonbride

    Kissatietäjät! Apua!

    Ei sitä piikille tarvitse viedä :) Voidaan varmasti hoitaa. Itse vähän epäillyt meidän kissalla astmaa, pitäisi tutkituttaa.
  15. Moonbride

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Fantasygirl Vau, onnea! Ihana uutinen, varsinkin kun sinullakin takana lapsettomuutta. Toivottavasti uusi testi näyttää myös plussaa ja kaikki menee hyvin :)
  16. Moonbride

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Ihanaa joulua teille kaikille :heart:
  17. Moonbride

    Jos miehellesi todettaisiin kuolettava sairaus, antaisitko tehdä mitä tahtoo?

    Öö. Tuskin tuo ensimmäisenä miettisi, että hei, lähdenpä ryyppäämään ja naisiin. Saa muutenkin tehdä mitä haluaa (toki molempien mielipiteet otetaan huomioon), eli saisi silloinkin. Mutta luulenpa, että kiinnostaisi enemmän minun ja meidän eläimien hyvinvointi...
  18. Moonbride

    tekisittekö valitusta jos naapurissa olisi 9viikkoanen koiranpentu ja se joskus yöllä haukkus noin 20min??

    En varmaankaan, jos tuo nyt ei jatkuisi kovin kauaa. Kouluttamalla kuitenkin korjattavissa. Ja miksi sen annetaan haukkua niin kauan? Ekasta haukahduksesta komento, että hiljaa ja ulos pissalle. Itsellänikin on koira, sen takia ei niin häiritsisi, mutta siinä tapauksessa kyllä jos koiraa ei...
  19. Moonbride

    Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka ei lajittele jätteitään?

    Piittaamattomuutta. Ja laiskuutta. Meillä kierretetään kaikki mikä mahdollista, biojäte eli se tärkein vaihtelevasti. Sillähän ei kai ole niin väliä mihin sen biojätteen kerää kun se eritellään kuitenkin. Käsittääkseni.

Yhteistyössä