Oulun seudun kuumeilijat!

Nöhveli ja Sati Kiitos :) Ja ihana mies sulla Sati :heart:

Meidän mukulat on syntyny helmikuussa ja elokuussa, joten kokemusta on isosta mahasta keskellä kesää ja talvea. Ja nautin kyllä enempi siitä kesämasusta. Vaikka oli ne ihan järettömät helteet sillon heinäkuussa 2010, mulla ei ollu mitään hätää sen valtavan mahan kans, ja muut tuntu paistuvan :LOL:
Mullakin ois vielä jokunen ovistesti jälellä, mutta taijampa heittää menemään. Ressaaminen ku saattaa vaikuttaa jopa siihenki että ovuloiko :O

Muksaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Nonnii..Täällä ollu kyllä ihan ihme kierto!Tänne täti saapui eilen jo :O Eli merkata saa kp2/29-33 yk 8 Eli tää kierto jäi 27!En kyllä tajua ny yhtään...Mut ei voi mittään.Ja saa nähä mitä tästä kierrosta muutenkaan tulee ku voi olla että jos ovis aikaan oltas eri paikois miehen kaa :/

Mut ihanaa on ku aurinko paistaa ja on lämmintä :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 26.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29


Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 12/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 10/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 10/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 9/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 6/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 5/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 3/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
mamitsi: :hug:, tervetuloa meidän alkupään kerhoon!

Mitähän muuten mahtaa kuulua Moonbridelle? :wave: Ei ole pitkiin aikoihin kuulunut mitään. Entäs muut tjottailijat/taustailijat? :) Onkohan meidän ainoa kuumeilija stream enää linjoilla lainkaan vai kuuluukohan jo hiljentyneisiin tämän ketjun osalta?
 
Nopponen
Moi täältä taas. Kierron puoli väli lähestyy ja harjoitukset aloitettu eilen illalla. :) Nyt taas jaksaa tsempata ku alku kierto on lusittu! :)

Tyttäreni alko vaan tänään oksenteleen joten pientä potilasta on saanut hoidella tän päivän, sekä pestä sohvaa, lakanoita, lattiaa... jne. :( Toivotaan ettei tauti pilaisi tätä tärkeetä pupuilu viikkoa... :(

Nyt hoitamaan äidin velvollisuuksia, jatkan taas paremmalla ajalla, tästähän se tämän uuden kierron jännäily taas alkaa... :)
 
Heippa taas :wave:

Saimme tänään vähän "takapakkia" -olevan puhelun. Sossu soitti ja kertoi, että oli hiukan hätäinen yhteydenotto meille heiltä. Meidän pikku tulokkaamme asuminen onkin vielä aivan täysin auki!! :( On hienoa, jos lapsi voi asua syntymävanhemmillaan, mutta itse ne nyt yhtään jaksaisi lähetä tällaiseen eipäs-juupas-leikkiin, viitaten meidän aikaisempaan ikävään kokemukseen :kieh:
Nyt ei siis auta muuta kuin odotella!
Tänään kävimme Ikeassa ja puhelu tuli just kun olimme matkalla sinne. Arvatkaa ku meni ostoslista ihan uusiksi ku nyt ei sit uskaltanutkaan ihan kaikkea suunnitelmansa hankkia. Oikeastaan lasten huoneeseen ostinkin vain lelu-hyllykön ja mieheni lapsille ostimme kerrossängyn.

Että meillä voikin olla huono TUURI!!*

Anteeksi purkautuminen, mutta oli pakko :ashamed:
 
Sattumalta lueskelin teidän ketjua ja oli pakko tulla kommentoimaan että Sati ihan käsittämätöntä toimintaa sossulta! Ei ihme jos turhauttaa. Sympatiat kyllä on teidän puolellanne nyt (vaikkei se mitään muutakaan).Toivon että asiat järjestyy parhain päin.
 
Sati :O Ihan käsittämätöntä kyllä! Aika ikävästi tekivät, luulis että kunnolla tutkitaan asiat ensin ennenkuin ruvetaan ilmoittelemaan.:( Ihan syystäkin saa olla pottuuntunut!

Nopponen Oksennustauti on kyllä niin vihoviimeinen tauti! :x Toivottavasti tallettelu kuitenkin jatkuu suunnitelmien mukaan ja tuottaa tulosta! :) Minkäs ikäinen sulla olikaan tämä ensimmäinen?

ON Tk:sta ei kuulu vastausta. Ärr murr. :kieh:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 27.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29


Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 13/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 11/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 11/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi

Kp 1-10

Onnellinen<3: 24v. -- kp 10/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 7/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 6/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 4/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Sati Voi eiiii! Aivan kamalaa! Miten ne voi tehdä noin? En pysty edes kuvittelemaan kuinka pahalta tuollainen takapakki voi tuntua. Kaikkien muiden vauvamurheiden jälkeen vielä tämä.. Toivon niin kovasti että peruisivat puheensa ja ihana tyttö voisi tulla teille mahdollisimman pian :heart: Voimahalaus!

Nöhveli Jospa tänään kuuluis jo jotain?? Odottavan aika on pitkä, senhän me jo tiedämme.

Nopponen Toivottavasti aikaa ja jaksamista löytyy myös niihin mukaviin puuhiin ;)

ON: Miehen simppatestin tulos oli aivan uskomaton! Lääkäritäti sanoi että parempia arvoja on lähes mahdotonta saada. Nyt kun vielä saisi minun kroppani kuntoon niin pääsisi hyödyntämään nuita super-siittiöitä :) Jes, jotain hyvää edes! Mutta toisaalta masentaa niin kovasti, että minussa on se vika. Toivotaan että asiat järjestyy. Neiti positiivinen on jälleen liikenteessä kun kaikki on niin mukavaa ja ihanaa :) Hyvä että joskus näinkin päin. Onneksi saamme pian apua!

Pitäisköhän tässä vaiheessa kuukautta puhaltaa voimaa siihen plussa-aaltoon? ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Olkoon puhallus tarpeeksi kova! =)
 
Nopponen
Nöhveli: Neiti täyttää kesällä 4v. :) Niin iso tyttö. Ja minä kun suunnittelin kovasti neidin ollessa vauva et 3v ois ihanne ikäero... Ei tullu vaan aloitettua tätä yritystä ihan ajallaan ku oli työhuolia, nyt oon vakkari ja testi sais pian näyttää jo sitä plussaa kiitos! :)

Sati:Siis todella törkeää! Nää asiat on niin herkkiä mun mielestä et niiden kanssa ei kyl sopis töppäillä!! Suututtaa niin sun puolesta et huh huh!!!!!

Onnellinen: Onnea teille että simpat on ehtaa A-luokkaa! Ja nyt toivotaan et myös sinun kroppasi ottaa vastaan aimo annoksen (tai edes yhden, sekin riittäis) näitä terveitä siimahäntiä! :) Joskus mullekkin on tullu mieleen et ois kiva saada omankin ukon siimahännät tutkittavaksi.... Tosin viel ei ainkaan siihen oo aihetta ja esikoisen kohdallakin näytti toimivan kiitettävästi, taitaa olla vaan ajoitus ongelmia, niin ainakin toivon, ettei muuta "vikaa" olisi ku yk 5 "jo" pyörähti käyntiin.... (Tosin eihän se viel oo ees paljo mut mut mut.... :ashamed: )


Minäkin puhaltelen kaikille kovasti plussatuulosia ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!! :) :heart:

Nyt vaan ku pupuilu-"suunnitelma" toteutuisi niin olis mahtavaa odotella sitä maagista kp 30 rajaa... :) Tyttökin on jo tervehtynyt oksu-taudista ja itsellä ja miehelläni ei onneksi oo viel ainakaan oireita. :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 28.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29


Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 14/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 12/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 12/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 11/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 8/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 7/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 5/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Kyllä se tämä porukka hiipii pikkuhiljaa ylöspäin...:)

Nopponen Teillähän on jo iso tyttö, siitähän onkin sitten varmaan jo tulevalle vauvalle vähän hoitokaveria! :) Ollaankin näköjään muuten nyt ihan samoilla päivillä menossa, täällä ei oo vaan vielä "aloiteltu" touhuiluja. Ensviikolla ehkä vois olla oviksen mahdollisuutta, luulen ma... :)

Onnellinen Voi juku, onnittelut supersiimahännistä! =) Onhan se helpottava tietää että ainakin joku osa-alue on priimakunnossa. Nyt vaan sitten niitä supersankareita oikeaan osoitteeseen! ;) Kunhan saat vielä omat systeemit pelittämään, niin mikäs siinä sitten!

Satille vielä kerran tsemppihali, kyllä niin harmittaa edelleen teidän puolesta! :hug:

Minäkinpäs kannan korteni kekoon ja puhisen ja puhkun plussia koko porukalle! ++++++++++++++++++:whistle::heart: Nonni, nyt ollaan sitten kesällä kaikki mahat pystyssä, tai ainakin vähän pömpöllään. :D

ON Mä en nyt kyllä oikein tajua mitä ihmeen limoja mulla valskaa, nyt on kahtena päivänä tullu kirkasta limaa ja ihan suht reilusti mun mittapuulla. Ei mulla kyllä yleensä tuu mitään "ylimääräisiä" limoja, ei ees oviksen aikoihin. (Eikä vielä oo edes oviksen aika.) Noh, ollaan iloisia että jotain toimintaa on... :)
 
Kiitos tytöt kovasti teille :heart: Kyllä mä silti uskon, että kaikki järjestyy! Olen niin tottunut kaiken saamaan itkun ja hammasten kiristyksen kautta :D Ja sitten kun "palkinnon" saan, se on täydellinen! ;)

Nöhveli En nyt menis sanomaan, et kiva ku jotain tapahtuu :D Täällä nimittäin TAAS tissikipu jatkuu vaikka menkat on jo ohi. Alavatsaa juilii tuon tuostakin. Limoja ja valkovuotoa on, ja ja ja ja !! Todennäköisesti kroppa siis suunnittelee mun pään menoksi taas sitten välivuotoa :kieh:

Onnellinen Hyviä uutisia sulla! meillä kans miehellä simpat vilisi niin, ettei jäänyt epäselväks kenen takia tässä lapsettomuutta podetaan :D Tokihan miehellä on edellisestä liitosta kaksi lasta, eli oli jo siis tiedossa, et mä oon se meidän perheen "pahis". Mutta eikö ole tosiaan kiva saada asioita eteenpäin :) Itsekin ajattelin varata kohta väestölle ajan ja pyytää tarkistaa kohdunkaulankanavan tilanteen. Meinaa nimittäin itsestään "umpeutua".

Nopponen Meilläkin alkaa olla pupuilu-puuhat käsillä. On vaan kumma tämä naisen mieli, aina se nousee suosta takaisin uuteen yritykseen ja joka kerta yhtä innokaana :D Kyllä me vaan ollaan niin täydellisiä suorittajia! Miettikää miehiä, tämä maa olisi kuollut sukupuuttoon, jos nämä asiat olis miesten käsissä!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 29.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29


Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 15/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 13/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 13/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 12/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 9/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 8/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 6/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Sati Toivottavasti ei siellä suunnitella mitään ylimääräisiä vuotoja!! :kieh:

ON Kylläpäs taitaa taas olla "valeovis". :headwall: Oli tosiaan ne ihme limat ja eilen iltapäivästä vähän ovisoireitakin. Olivat kuitenki lieviä, vähään samaan tapaan ku silloin ekoissa kierroissa kun oli aina kp13 tienoilla jotain tihinää ja sitte oli kuitenki pitkä kierto ilman kunnollisia oireita. Tein aamulla testin kun en illalla pystynyt, näytti sitä perinteistä "puolikasta" viivaa. Huooh. No, ei auta ku kattella ja odotella, mitäs tässä muutakaan voi. Ei pysty kovin aktiivisesti pupustelemaan ku tuo projektin toinen osapuoli hankalasti töissä. : /
 
Nöhveli Soita varamiespalveluun :LOL:

Omaa Ja todellakin siltä näyttää, että täällä otetaan TAAS yksi ylimääräinen vuoto väliin! Mä niin rakastan tätä naisen selvääkin selvempää kierron kulkua! PRKL! :kieh:
 
Nöhveli oli kysellyt kuulumisia :) En ole pitkiin aikoihin edes käynyt täällä vauvakuume-puolella, nyt avasin ketjun ja ajattelin lukea teidän kuulumisia. Vielä en kerennyt kaikkea lukea, onko kukaan plussannut? Entä muita kuulumisia?


Itse olen pitänyt tarkoituksella ja vähän huomaamattakin taukoa täällä pyörimisestä, etäisyyttä koko vauvakuumeeseen. Meillä tulee 3 vuotta täyteen lapsettomuutta joten täytyy alkaa keskittyä jo muihinkin aiheisiin. No, hyviä asioita on ollut, menkat on pyörineet normaalisti jonkin aikaa, paitsi nyt kierto on venähtänyt pitkäksi mikä harmittaa. Vauvaa kaipaillaan mutta ollaan myös alettu haaveilemaan ihan muista asioista, kuten matkustelusta ja minä opiskelusta.


Oikeastaan ei sen kummempaa, normaalia elämää ja eläimiin panostamista :)


Ainakin yksi pidempään yrittänyt on plussannut, fantasygirl :flower: Onnea! Haluatko kertoa tarkemmin? :) Onnea muillekin tietenkin!


Nyt alan lueskeleen teidän kuulumisia, toivottavasti joukossa on hyviä uutisia :)
 
Sati Pitääpä harkita! :LOL: :LOL: Toinen vaihtoehto olis tietenkin, että voiskohan tuo miekkonen laittaa mulle töistä jollain purkilla lähetystä tulemaan... :LOL: Harmi vaan että sitten se lystein osuus jää välistä. :D

Moonbride Kiva kun eksyit linjoille! :wave: En muistanutkaan että teillä oli noin pitkään jo pikkuista odoteltu. :( Mukava kuulla, että oot saanut rinnalle muuta mukavaa tekemistä ja ajattelemista! Ootko käynyt missään tutkimuksissa tms., toisinsanoen, onko teillä selvillä mitään syytä, miksi ei pikkuista kuulu? Kovasti pidän peukkuja, että teidän pitkä odotus vielä palkitaan! Käyhän joskus meitä "pitkänmatkalaisia" moikkaamassa! :)
 
Moonbride Minäkään en tiennyt että teillä on takana jo noin pitkä taival lapsettomuutta. Haleja :hug: Ja tulehan kirjoittelemaan aina välillä kuulumisia. On tärkeää että muistaa panostaa niihin muihin elämän tärkeisiin asioihin ja olla miettimättä vauvajuttuja.

Nöhveli Itseasiassa Oulussahan toimii tämä aviomies-palvelu. Miehet tulevat tekemään kaikenlaisia aviomiesten velvoitteita pientä korvausta vastaan ;) Hehee, mitäköhän sanoisivat kun soittaisit tällaisesta asiasta?

Sati Voi ei. Mikäköhän ihme se on että sun kroppa nuin temppuilee?

Täällä kärvisteltiin eilen jälleen kerran surullisissa tunnelmissa. Kuulin eilen lähipiiristä KOLME vauvauutista. Onhan se kerrassaan ihana asia, että kyseiset ihmiset odottaa esikoisiaan, mutta en vaan voi sille mitään että tällaiset asiat aiheuttaa minussa surua omaa elämää kohtaan. Katkeruutta ennenkaikkea. Miksi kaikki muut mutta en minä? Olen joutunut todistamaan, käymään läpi ja olemaan tukena myös yhdessä abortissa tässä kevään aikana. Näin lapsettomuudesta kärsivänä se ei ollut mitenkään helppoa. Sitten vielä eilen kotia mennessäni nappasin uuden Menaiset-lehden syliin ja kappas: Kiinteistökuningatar Kaisa 44-v odottaa vauvaa!
...Juu ei ollut mun päivä eilen :D Nyt ehkä jo vähän hymyilyttää, mutta kaikkea sitä sattuukin. Tuntuu vaan että nämä vauvajutut oikein kohdistuu nyt minuun.
Ääh, etiäppäin mennään.

Ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Onnellinen
Mä luulen että aviomiespalvelun toimenkuvaan ei ehkä kuulu kyseinen homma, vaikka se melko pieni olisikin. :D No juu, ehkä mä kuitenkin tyydyn tähän ihan perinteiseen ratkaisuun, onneksi tuo OMA mies sentään välillä tulee töistä kotiinkin. ;)

Sullapa on siellä ollut kestämistä! :hug: Koita jaksaa, kyllä sekin päivä vielä tulee, että saat itse kertoa olevasi raskaana! Mun lähipiirissä ei oo hirveästi ollut nyt vauvakuulumisia, mun hermojen kannalta vaan ihan hyvä että tuttavat ei oo innostuneet lapsenteosta. :D Se hyvin lievittää myös niitä itseen kohdistuvia paineita, kun ei sitten jatkuvasti muisteta kysellä sitä klassista "no, milloinkas teillä?" Tekis mieli aina sanoa, että joo, me tehdään se vaikka heti jos hoidat tän mun kropan kuntoon.

Ihanaista (ja toivottavasti kovin aurikoista) viikonloppua! :cool:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 30.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29


Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 16/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 14/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 14/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 13/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 10/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 9/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 7/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 

Yhteistyössä