Hakutulokset

  1. T

    ***Me monikot***

    Moikka tuplamammat, mukava tämä uusi ketju. Kirjottelin odotusaikana siihen odotusketjuun, ja täällä onkin monta tuttua sieltä. Kiva kuulla että muillakin on vauva-arki soljahtanut hyvin käyntiin! Meillä siis puolivuotiaat kaksostytöt (käsittämätöntä kuinka nopeesti aika on menny!). Imetin...
  2. T

    Rattaista?

    ...Eli nämä gracon quattro tour duo -matkarattaat http://www.villenkello.fi/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=3804&show=all näyttää näppäriltä, mutta onko kellään täällä niistä kokemuksia? Meillä yksi gracon turvakaukalo, ja sen saisi tohon kiinnikin. Voisi siis olla kiva...
  3. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Ja moikka pitkästä aikaa! :) Meillä kaksoset jo kolmikuisia - aika menee kuin siivillä. Vauvat syövät vielä (lähes) pelkkää rintamaitoa, mutta kovasti on imemistahti tiivistynyt ja olen vellin/kiinteiden aloitusta pohtinut... neuvolassa vain viimeksi sanoi että ennen 4 kk ikää antaisin...
  4. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Kurjaa kuulla että monella on niin kipee olo tai pelko synnytyksen ennenaikaisesta käynnistymisestä, tsemppiä vaan kovasti, koittakaa levätä ja pitää mieli positiivisena. Pidän peukkuja että saisitte mahd isoja vauvoja vaikka niitä tietty onkin raskaampaa odottaa :) Sillä meillä vaikka syntyivät...
  5. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Arvasittekin, eli nyytit saatu, 2 pikkuista tyttöä tarkemmin. Kaikki meni hyvin, tytöt nyt jo pariviikkoisia ja kotonakin ollaan oltu jo muutama aika. Aika menee ihan siivillä, ja tuntuu että elämä on yhtä imettämistä nyt. :) Molemmat syö 2-4 tunnin välein, pääasiassa tissiä mutta välillä myös...
  6. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Moikka kaikille, eilen oli taas ultra ä-polilla, muttei taaskaan lapsiveden suhteellisen vähyyden takia saatu tarkkoja mittoja, noin 2,5-kiloisia kai ovat suunnilleen. Jos ei mitään tapahdu itsellään niin käynnistellään ilm. viikon päästä kun menen seuraavan kerran maanantaina. Olen nyt itse...
  7. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Moikka, ja tervetuloa Kiira. Meilläkin tulossa esikoiset, syntynevät päivänä minä tahansa tässä, ja 2 viikon päästä viimeistään sitten autetusti jos ei sitä ennen mitään kuulu. Tunteet on ihmeen pinnassa koko ajan, olen itkenyt ja kiukutellutkin miehelle turhastakin, ja toisaalta vaan ihan...
  8. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    ...Koitanpa siis saada tarrat aikaiseksi sekä itse tehtyihin että niihin äp:n sisävaippoihin ennenku vauvat syntyy. Ajattelinkin että tuntuvat hankalilta noin ilman mitään, mutta kiitos vielä, kiva kuulla kokeneelta. :) Paitsi esikoiskaksoset, on nää esikoiset myös molemmille isovanhemmille sekä...
  9. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    ...eli toivon että ois perhehuoneita vapaana kunhan synnyttämään päästään. Mut jos en saa vauvoja viekkoon, sitten ei tietty väliä, mieluummin huone niille jotka voi vauvojaan itse hoitaa. Ja hope, esikoiset täälläkin :) Meitä on siis monta! Mutta samoin, ei hoitokokemusta ennestään, mitä...
  10. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Hei taas kaikille :) Tirppa, kiitos vastauksesta. Voi tosiaan olla ettei paljoa ehdi/halua lueskella mitään sairaalassa. :) Eiköhän vauvoissa riitä tuijoteltavaa jos ei uni tule itselle kun ne nukkuu. Pakkasin nyt sitten beauty boxiin rintakumit ja lanolivoidetta (vai mitä se on, nänneihin...
  11. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Meillä alkoi sitten 35s raskausviikko ja eilen oli äpolikontrolli. Molempien paino arviolta 2,1 kg ja mulla lisäksi kohdunkaula lyhentynyt ja pehmeä. Lääkäri suositteli sitten jäämään loppuviikoksi sairaslomalle, ja siitä alkaakin sitten äitiysloma. :) Puhuttiin pitkään myös synnytyksestä...
  12. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Hei, onpas täällä paljon luettavaa, kivaa! Marylene, jaksatko referoida mitä sanoi synnytyksestä? Muakaan ei niin pelota, toivon alatiesynnytystä mutta molemmat oli alkuviikosta perätilassa ja sanoivat että jos synnytys nyt käynnistyisi, joutuisin sektioon - menee kuulemma jalat sekaisin...
  13. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tervehdys kaikille tuplamammoille! Ihanaa olla lomalla, ja tän viikon jälkeen olis 1 työviikko ja sitten alkaisi äitiysloma. :) Nyt on kyllä supistellut joka yö sen verran että saa nähdä menenkö enää töihin ollenkaan. Toivottavasti vauvat nyt vielä jonkun viikon olisivat mahassa. Kävin eilen...
  14. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    onnea enie ja vilhelmiini! ihanaa kuulla vauvauutisia. tänne kuuluu myös hyvää, oon vieläkin töissä, pari viikkoa ois ennen kuin äloma alkaa. me mennäänkin kinderin kanssa suht samoissa, laitahan taas kuulumisia ultran jälkeen :) mulla seuraava vasta ensi viikolla, saa nähdä mitä...
  15. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Moikka kaikille! Täällä alkoi 29. rv. Jee! Ei ennenaikaisen synnytyksen ennakointia täälläkään vaikken ihan yhtä pitkällä olekaan kuin vilhelmiini. Töissä olen jaksanut hyvin, ja nyt on taas mennyt yötkin paremmin. Jossain vaiheessa heräilin yöt läpeensä ja olin ihan zombiena. :) Ansala: ei...
  16. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Nalu, mulla on ollut ultra 2 vkon välein about. Tällä viikolla taas, mukavaa nähdä miten pikkuiset on kasvaneet. Nyt alkaa siis 28. raskausvko jo, hui hui! Maha on hurjan iso, ihmettelen vaan miten se voi tuosta enää kasvaa. Mahtaa sitten tyhjennyttyään olla hurjan näköinen pussi tuossa. :) Apua...
  17. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Moikka kaikille ja tervetuloa uusille! :) Täällä mennään jo rv 26:lla, hui ja jee miten nopeesti aika menee. Ultrien mukaan kokoeroa on koko ajan, viimeksi arviolta joku 80 g. Mutta ei siis ole kasvanut tuo ero ja molemmat kasvaa tasaisesti omaa tahtiaan eli kaikki hyvin so far. Huima helpotus...
  18. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille. Sunburned jo olikin kysellyt meidän perään... Ultrassa tosiaan oltiin edellisviikon lopulla, ja kokoeroa oli edelleen, toinen oli noin 400 g ja toinen 350 arviot siis. Että molemmat kasvaa tasaisesti, mutta kokoero ei tasoitu. Lääkäri kyllä rauhoitteli...
  19. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Jdath ja tupsuliini! Kuinkas teillä vauva-arki on lähtenyt sujumaan? Ja hipkukka, voimia teille kovasti! Paljon on tosiaan vauvat jo ehtineet kokea siellä. Mulle mitään kuulu. :) Väsyttää ja mahan kanssa olo on iso ja kömpelö. Kaipa se pitäisi lähtee haukkaamaan vähän happea, jospa siitä...
  20. T

    Kaksosten odottajia v.2009

    Olipas sinun pienillä kiiru tänne! Onnittelut ja oikein hyviä vointeja koko perheelle. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu! :hug: Mulle ei kuulu ihmeempiä. Olin ultrassa viime viikolla ja menen taas ensi viikolla. Kokoeroa vauvoilla on edelleen, mutta alle 100 g eli ei kauheesti. Tilannetta...

Yhteistyössä