Hakutulokset

  1. T

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Tänne vielä vastailen itselleni että muille.Meille tuli pietarista koira. Sopeutunut on hyvin.Ja helvetin huippu vahti,jos saa käyttää voimasanoja?! Koira siis ollu meillä marraskuu 2010 asti. Ja Milanin vinkit auttanut meillä. Ja sä joka ymmärsit väärin niin mulla oli ihan suom.rekkari...
  2. T

    Mikä rotu sopisi meille?????

    Olen kauan jo miettinyt narttupennun ostoa.Mutta mikä rotu sopisi meidän pesueeseen.meillä lapsia nuorin 5v.Ja sitten se isoin juttu-meiltä löytyy leikattu uros,joka on 72cm säkä eikä vielä täysikasvuinen. Olen kysynyt eri kääpiökoiria,mutta emme saa uros koiran koon takia:| Ja toista...
  3. T

    Akvaarion omistajat ( kotiloista )

    PETOKOTILO,on tämän kotiloiden syöjän nimi!!! Itselläni oli nuoliaisia,jotka myös syö kotiloita,mut ei läheskään niin hyvä,kun petokotilo. Itse ostin petoja 5kpl 10€ aqua-webistä. Saa niitä jostain ilmatteeksikin,mutta edullisempaa kaikinpuolin verrattuna nuoliaisparveen tai myrkkyihin ym ym.
  4. T

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Kyllä täältä kokemusta löytyy.Dogista chihuun asti. Otimme exän kans kaksi löytökoiraa paikallisesta löytötarhasta.Eikä ongelmia ollut kummankaan kans (toinen oli puhdas dobbari).Erottuamme exälle jäi koirat maalle ja minulle lapsi. Olen lukenut kaiken mahdollisen tiedon ja katsonut...
  5. T

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Ok.Oliko koiranne arkoja? Minkä ikäisenä koirat tuli teille? minä olen katsonut 7kk poikaa,joka tällä hetkellä sijaiskodissa.Ei ole sisäsiisti eikä lasten kans ollut tekemisissä.Itselläni kumminki lapsia 3.
  6. T

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Heips.onko täällä kellään kokemuksia venäjän puolelta tuoduista kodittomista koirista?? Itse olen katsellut tuota elamakoiralle.fi sivuilta. Sopetuvatkohan hyvin? Kokemuksia kiitos
  7. T

    Nelivarvaskilppari

    Hei onko täällä kellään kilpparia? Kokemuksia hoidosta ja luonteesta. Olen ostamassa nelivarvaskilpparia,kun vain löytyis.Tietoa olen lukenut mm.matelijat sivuilta. Mutta pureeko konna? ja miten ja minne se pissaa/kakkaa? Meinasin pitää konnaa vapaana asunnossa,mutta kumminkin tehdä sille...
  8. T

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Mulla ylimääräsenä noita pusseja.Voin myydä ne. Löytyy kana ja kasviskeittoo ja puuroja.
  9. T

    Painonvartijoiden ostajan Opas 2009 OSTETAAN

    Ostaisin painonvartijoiden 2009 vuoden ostajan oppaan. Itselläni 2001 vuoden opas,joka käynyt jo vanhaksi.
  10. T

    Parturi-Kampaajat Hoi hoi

    Hei. Olen tahtonut lapsesta asti parturi-kampaajaksi,mutta olen kuullut ettei kovin lyhyet ihmiset vois tehdä stä työkseen. Olen 150cm. Ja toinen että olen allerginen ainakin blondi ja mustalle värille. :'( Onko haaveeni muserrettu? Ei viitsi 2vuotta tuhlata,jos en pysty tekeen tätä hommaa :/...
  11. T

    poika 3 v ja puheessa kehityksen viivästymää

    . Itelläni on 4/09 3vuotias tyttö.Ja noin parikymmentä sanaa tulee. Ymmärtää puheen,mutta ite stä ei tuota. Käytämme tukiviittomia ja kuvia. Arjessa selviydytään ihan hyvin,kun tyttö ei hermostu heti vaikkei häntä heti ymmärtäisikään. Puh.ter alkaa heti kun vaan sellane löytyy. Psykologi on...
  12. T

    JYVÄSKYLÄSTÄ mammaseuraa heti!!

    Asuntoa odotellessa ja uusia kavereita myös. Mun lapset 10, 6 ja 3
  13. T

    kuokkala/haapaniemi minkälaista asua?

    Jyväskylää tarkotin. Tiedätkö haapaniemestä?
  14. T

    kuokkala/haapaniemi minkälaista asua?

    Minkälaista on nyk.kuokkalassa? uskaltaako pienten lasten kans muuttaa? netissä on ainakin melkoisia tarinoita :/ Entä pieni haapaniemi? mtä palveluja ym?
  15. T

    kauanko on mennyt kun JVL on saanut vuokra-asunnon?

    Olen laittanu jyväskylän JVL asuntohakemuksen. Ja siihen myös että mahd.koulu alkaa paikkakunnalla 5.10. Lupasivat ilmotella ku SOPIVA löytyy?? Onko kokemuksia mitenkähän kauan voi kestää? Vapaita asuntoja oli juuri sen kokosta,ku haen,mutta mielestänn ei meille SOPIVA =)
  16. T

    Jyväskylästä kavereita muuttavalle perheelle

    Tere Elikkäs oon 30v yh äiti. Oon hakenu jyväskylää kouluun,joka alk.mahd. jo 10/09. Asuntoa olen kans hakenu-luonnollisesti =) Mulla o 3 lasta vm -99, -03 ja -06 nuorimmainen on pikku rinsessa ja kaks vanhinta "keesi" poikia. :D Olis kiva saada kavereita sieltäpäi. Tuttuja on tasan kaks...

Yhteistyössä