JYVÄSKYLÄSTÄ mammaseuraa heti!!

Hei!

Alan olla kovin "yksinäinen". Olen muuttanut Jyväskylään helmikuussa 09. Asun avokin ja tyttären(synt.041108) kanssa keskustassa, Shell-veturin vieressä. Avokki on päivät töissä, joten olisi kiva keitellä kahvia ystäville. Harrastan kun kerkeän käsitöitä, ja vaunuilemista. :) Opiskelen lähihoitajaksi, mutta olen vielä syyskuuhun asti kotosalla. :)

"Huonot puoleni" ostan ruuat purkissa, käytän kertakäyttövaippoja ja illalla poltan joskus savukkeen :x

Ole kiltti ja ota yhteyttä jos kaipaat ystävää. Katson sähköpostin monesti päivässä, ja meillä on aina kahvia ja purtavaa!!!



 
täälläkin olis yks äiti jolla vuoden täyttävä poika ja kolme isompaa muksua. oon hiukka vanhempi mutta eipä sillä niin väliä ole ainakaa mulle. Ite oon töissä mutta vapaita on myös viikolla ja sillo ois kiva käydä kahvilla tai tavata muita ihmisiä ku työkamuja tai omaa perhettä... laitelkaahan yviestiä ken tahtoo niin kertoilen meistä lisää :) nii asuksitaan Keljonkankaalla mutta auto on käytössä ni päästään mihkä vaan :)

ainii...oon kanssa muuttanu tänne vasta noin vuosi sitten...
 

Yhteistyössä