Hakutulokset

  1. M

    Kihomato!!!

    Mistä alottaisin?! Nuorin lapsista sai jostain tartunnan 2017 loppukesästä ja viimeisin infektio oli 10/2018. Joka kerta kun tyttö valitellut outoa tunnetta niin selkeä näköhavainto madoista on ollut. (nukahtaessa kurkannut lampun kanssa). Ekalla kerralla pyrvinit ja siitä lähtien Vermoxin...
  2. M

    Miehen lääkitys ja yllätysraskaus!

    Moi! Mistä alottaisin?! Olemme olleet ilman ehkäisyä 07/2013 lähtien toiveena 4 lapsi. Raskaus ei alkanut ja jätimme asian unholaan. Minulla todettiin PCO 06/2015 ja tämä + ylipaino teki meidät ns. Sekundaarisesti lapsettomiksi. Olen pudottanut painoa sen jälkeen 15kg. Perhettämme kohtasi...
  3. M

    3 sektiota takana ja neljäs lapsi toiveena

    Moikka! Mahtaako täällä olla muita, joille on tehty useampi sektio? Haaveilemme vielä yhdestä vauvasta, mutta hieman jännittää se leikkaus! Lähinnä haluaisin tietää, että oletteko käyneet ensin raskautumista lääkärin juttusilla, jotta kohdun paksuus voidaan arvioida ja leikkauskohta? Nuorin...
  4. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    PERJANTAI 1.1.2010 jenmo...................................kp 95/26-29............................yk 4 Ilmatar..................................kp 64/26.................................yk 3 mirvab..................................kp 48/23-29............................yk 5...
  5. M

    Auttakkee!

    Moikka :wave: Onko kenelläkään kokemuksia?!? Täällä ollaan nyt ihan ihmeissään?!? Tein tänään kp 26 raskaustestin, sellaisen protectorin, jonka pitäisi havaita raskaus jo 4 päivää ennen kuukautisten alkamista. No siihen ilmestyi 5 min aikarajan sisällä sellainen haalea viiva, jota ei...
  6. M

    Töihin paluu äitiysloman jälkeen ja uusi raskaus/yrittäminen

    [i]Moikka! Palaan yli 3-vuoden äitiyslomalta töihin tammikuussa ja pojat 06 ja 08 aloittavat tarhan. Olen pohtinut jo monta päivää kun haaveissa olisi 3 lapsi ja mahdollinen raskautuminen olisi jo ensi vuonna, että mitenköhän työpaikoilla tällaiseen suhtaudutaan ja onko kenelläkään...

Yhteistyössä