Hakutulokset

  1. H

    Finnlines Helsinki-Rostock

    Olen mennyt useamminkin kerran ko. reitin ja vieläpä Finnlinesillä. Laivoilla on kyllä aika tylsää eli esim. läppäri tai muu laite kannattaa ottaa muukaan ja keksiä lapsille viihdettä erityisesti. Kätevä tapa sen on kyllä. Finnlines Rostock sivulla on noista vähän lisäinfoa ainakin.
  2. H

    Turkki Alanya

    Oliko reissu millainen, mietittiin samaa aluetta ja kiinnostaisi tietää? Katsoin, että olisi halpoja äkkilähdöt Alanyaan tarjolla. Oliko kuinka lapsiystävällinen? Oliko hotelleissa hyvät uima-altaan (meillä 2 pientä lasta).
  3. H

    Tarviis uudet silmälasit hommata? Nissen vai Instru? Kokemuksia?

    Netistä saa täsmälleen samaa laatua kuin muualta. Paitsi usein halvemmalla jos osaa. Ostajan opasta: Silmälasit netistä halvalla - Silmälasien osto-opas
  4. H

    kylpylä

    Ainakin nykyään vesipuisto Serena Espoossa on kyllä ehdoton paikka. Jonkun verran kyllä maksaa kun koko perhe lähtee tuonne, mutta muuten hyvä paikka.
  5. H

    Turkki,kusadasi!

    Kusadasista ei ole kokemusta, mutta muuten Turkissa on tullut käytyä useita kertoja. Mahtava maa! Turkki on kyllä paljon muuta kuin perusmatkakohteet kts. vaikka: Turkki matkat, lennot ja hotellit Mennään taas keväällä uusiksi. Tekisi mieli jo nyt pimeänä syksynä :D :D
  6. H

    Bulgaria,Sinemoretz

    Tämä nyt on yleisesti bulgariasta, mutta olisiko tästä myös iloa: Bulgaria matkat ja tietoa
  7. H

    Netissä olevat kilpailut, oletko joskus voittanut jotain? Sivut jossa kaikki kilpailut, onko tyhmää osallistua suurimpaan osaan niistä

    Eikun lukee tuossa ylhäällä että voivat tehdä tarjouksen. Ei mulle kyllä mitään ole tullut.
  8. H

    Netissä olevat kilpailut, oletko joskus voittanut jotain? Sivut jossa kaikki kilpailut, onko tyhmää osallistua suurimpaan osaan niistä

    Kännykän oon voittanut. Nokian. Sähköpostilla ilmoittivat. Onneksi luin sitä osoitetta, heh :D Tossa sähköpostista bongattu MacBook Air arvonta, josta ei saa tuota roskapostia (katsoin ehdot): http://clk.adlantix.se/?c_id=1152&pw_id=279
  9. H

    isot vauvat

    2 kk sitten synnitin esikoisen. Ei ollut iso, mutta samaanaikaan oli tosi potrapoika synnärillä 5300g :D

Yhteistyössä