Netissä olevat kilpailut, oletko joskus voittanut jotain? Sivut jossa kaikki kilpailut, onko tyhmää osallistua suurimpaan osaan niistä

  • Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti
Kaatopaikan helmi
Ajanhukkaa ja sähköposti tukkeutuu roskapostista. Tuhansiin kilpailuihin olen osallistunut, enkä mitään ole voittanut, tai olempas roskapostitulvan sähköpostiini
 
Eerika
Mä voitin matkan kahdelle hengelle! En ollut uskoa, mutta niin tosiaan kävi. Käytiin sit miehen kanssa matkalla, ja kivaa oli. Että joskus niistä joku voittaa. Ilmoittivat siihen meiliosoitteesen, jonka laitoin kilpailuun.
 
vieras
En oo mitään voittanu. En kyllä mitenkään aktiivisesti noihin osallistu. Mut ite en laita oikeaa puh nroa noihin. sposti osoitteen oon laittanu mut eipä sekään oo tukkoon menny.
 
hihi
himoshoppaaja tuotepaketti, uusin nintendo dsi +kolme peliä, peleille kotelo, heurekaan lippuja, huulikiilto, 2 ripsaria, kylmävahaliuskoja, levy nimmareilla . nää kaikki tän vuoden keväästä alkaen .
 
Kännykän oon voittanut. Nokian. Sähköpostilla ilmoittivat. Onneksi luin sitä osoitetta, heh :D

Tossa sähköpostista bongattu MacBook Air arvonta, josta ei saa tuota roskapostia (katsoin ehdot):
http://clk.adlantix.se/?c_id=1152&pw_id=279
 

Yhteistyössä