Hakutulokset

  1. X

    Syntyneet, joiden äiti otti sikainfluenssa rokotteen

    Onko teidän vauvolle tullut jotain josta voisi epäillä sikapiikin aiheuttajaksi? Meillä on vauvalla sydän peräinen ongelma, jota ei varmuudella tiedetä mistä johtuu mutta tulin ottaneeksi sen sikainfluenssa rokotteen......nyt ehkäpä kaduttaa :( Nyt olisi kiva tietää löytyykö muita äitejä...
  2. X

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Hei kaikki! Täällä kuittaan elmeri99 syntyi tyttö 3.7.2010. 4025 g ja 52 cm. t. Onnellinen äiti
  3. X

    Sikiön rytmihäiriö

    Onko teillä siis kyseessä Wolff-Parkinson-Whiten oireyhtymän? Olen vain lukenut siitä jonkun verran nyt tämän asian tiimoilta. Menen synnyttämään keskussairaalaan ja vauva joutuu sinne tehohoitoon ainakin 48tunniksi tai sitten jopa kauemmaksi aikaa.......selviää sitten kun rytmihäiriön syy...
  4. X

    Sikiön rytmihäiriö

    Vihdoin löytyi joku jolla on jotain vastaavaa kokemusta, kiitos sinulle että laitoit viestin. Selvisikö tämä koskaan mistä moinen johtui lapsellasi? Entä olisiko tuo vaiva voinut näkyä ultarassa jo aikaisemmin? Itse olen ravannut ultrassa varmaan jo kymmeniä kertoja eikä siellä näy mitään...
  5. X

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Kiitos kaikille tsempaavista kirjoituksista. Ihanaa että teidänlaisia ihmisiä on olemassa :heart: Joku kyseli että olenko kirjoittanut jonnekkin keskusteluun aikaisemmin tästä sikiön rytmihäiriöstä ja vastaus on että olen. Olen yrittänyt saada tietoa tai kokemusta joltain toiselta joka...
  6. X

    Sikiön rytmihäiriö

    Olen viikolla 31, rytmihäiriö löydettiin sattumalta viikolla 29. Mistään väliaikaisesta rytmihäiriöstä ei ole kyse, sitä on seurattu jo tovin eikä kyseessä ole kehittymättömästä sydämmestä. Siitä väliaikaisesta jutusta lääkärit sanoivat heti alussa, mutta kun syke ei alkanut parantumaan ja...
  7. X

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Olen ollut tässä vähän sivusta seuraaja keskusteluissa, mutta nyt ajattelin jakaa ajatuksiani. Meillä on siis laskettuaika heinäkuussa, listoilla ollaan. Nyt olen joutunut jäämään jo sairaslomalle ja joudun käymään sairaalassa jatkuvasti valvonnassa. Meillä on ollut sikiöllä rytmihäiriötä...
  8. X

    Sikiön rytmihäiriö

    Hei, Onko jollakin kokemusta sikiön rytmihäiriöstä tai oletko kuullut tilanteesta jotain? Olisin kiitollinen kaikesta tiedosta.
  9. X

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa vielä, Huomasin tuolla että oltiin keskusteltu milloin asiasta kerrotaan isovanhemmille. Pitää todeta tähän että meillä ei ole sitä ongelmaa????........... Olen kolmannen kerran raskaana ja äitin huomasi sen jo taas heti. Samoin kun kahtena edellisenä kertana. Mitään juttu ei...
  10. X

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Josko sitä uskaltaisi ilmoittautua mukaan, eka neuvola on kuitenkin vasta joulukuun puolessa välissä. Mutta itse olen laskenut, että laskettu aika olisi 13.7.2010. elmeri99...........kolmas.........TYKS...........37v

Yhteistyössä