Hakutulokset

  1. A

    Lasten kanssa minne menisit näistä Helsingin saarista?

    Mustikkamaa, Seurasaari, Pihlajasaari? Onko muita vastaavia? Mustikkamaalle ja Seurasaareen pääsee käsittääkseni autolla, mites tuonne Pihlajasaareen?
  2. A

    Moikkamoi, pitkästä aikaa täällä!

    Kirjauduin pitkästä aikaa sisälle, mahtaakohan täällä paljon vielä palstailla samat ihmiset, vai onko kovastikin porukka vaihtunut?
  3. A

    Minkälevyiset vaatekaapin ovet teillä on?

    Mikä on nykyinen standardikoko, vai onko sellaista?
  4. A

    Tutista vieroitus ja hoidon aloitus, miten kannattaisi ajoittaa?

    Eli meillä neiti aloittaa reilun kuukauden päästä uudessa hoitopaikassa, kannattaako tutista vieroitus aloittaa nyt, onko se tutti jo hoidon alkuun mennessä unohtunut niin, ettei sitä enää siellä kaipaa ja huuda?
  5. A

    Miksei kukaan sanonut että Dirty Dancing on alkanut!!!!

    Hitsit, ihana leffa!!
  6. A

    Mitähän tää oikein tarkottaa?

    Nyt kaikki kyökkipsykologit analysoimaan, miksi mun tyttäreni 2v haluaa mun piirtävän sängyn. Aina vaan uudestaan ja uudestaan...? ;)
  7. A

    Minkäväriset seinät?

    Eteinen ja siitä lähtevä käytävä olohuoneeseen asti pitäisi maalata, ikkunoita ei ole, joten aika pimeä tila on kyseessä. Eteisessä peiliovelliset kaapit. Ei mitään kirkasta tai tummaa väriä. http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_sisamaalaukseen/sisustajan_varikartta
  8. A

    Kysymyksiä hoitopaikkaan tutustumisesta, maksusta ja kotihoidontuesta.

    Eli olen hakenut lapsille hoitopaikkaa lokakuun ekasta päivästä alkaen, jolloin palaan töihin, kotihodontukea olen hakenut syyskuun loppuun asti. Kun tutustutaan hoitopaikkaan, voinko jättää lapset joku päivä sinne ilman minua, vaikka virallisesti hoito alkaakin vasta silloin lokakuussa? Olen...
  9. A

    Eilinen todistettavasti syyllinen

    Sippasin tokalla mainoskatkolla, miten se päättyi?
  10. A

    Nyt mä kaipaisin hyvää sienipiirakkareseptiä!

    Googlella tietysti löytyy paljon, mutta mikä on teidän mielestä hyvä? Sieninä olis kanttarellit.
  11. A

    Onko kellään pussitonta imuria?

    Onko sellainen hyvä? Kuinka usein joutuu vaihtamaan säiliön, säiliön koko? Onko tehokas?
  12. A

    Miks toi haku ei toimi!!! Auttakaa ettimään mun myynti-ilmoitus!

    Oisin nostanut mun vanhaa myynti-ilmoitusta, mutta ei toi haku löydä sitä millään... Myynnissä on tytölle vaatetta koossa 62-68... Jos joku löytää, saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin!
  13. A

    Moniko suorittanut hygieniapassin?

    Pomo soitti ja kertoi, että pitäis mennä kuun lopussa testiin, onko se oikeasti kuinka vaikea, oletteko etukäteen opiskelleet paljon, pääsittekö ekalla yrityksellä läpi?
  14. A

    Marjapiirakkaa ilman munaa?

    Iski hirveä piirakan himo, muttei oo yhtään munaa. Oisko sellaista ohjetta mihin ei tulis munaa?
  15. A

    Onko kellään tietoa koska julkaistaan Serranon perheen neljäs tuotantokausi DVD:llä?

    Koitin googletella, mutta en löytänyt mitään kunnollista...
  16. A

    Miks mun tomaatti ei tee tomaatteja...?

    Mä oon ihan onneton käsi oikeesti näissä asioissa. Anoppi toi mulle kaksi ruukkutomaattia, sanoi vielä, että näistä lajikkeista ei tarvitse poistaa varkaita. No toiseen on nyt koko kesän aikana tullut kolme pientä vihreää tomaatin alkua, jotka eivät kasva mihinkään. Toisessa taitaa olla peräti...
  17. A

    Kattoko joku eilen Veronica Marsia?

    Tahtois tietää mitä siinä tapahtui.
  18. A

    kuinka paljon teidän miehet saa rahaa kulumaan baari/tms. reissulla?

    Kuuluko siihen summaan vain omat juomat, vai kenties tarjotaanko avokätisesti kavereille, pelataanko rahapelejä, mihin muuhun rahaa kuluu??
  19. A

    Mites se tehtiin se munan kunnon testaaminen?

    Oon niin herkkä nokka, etten välttämättä luota omaan nenääni sen suhteen, munat on kuukauden vanhoja...
  20. A

    Puuhamaassa käyneet!

    Siellä kun on jotain grillauspaikkoja, niin onko siellä myös sitten tarveaineita grillin sytyttämiseen? Vai pitääkö viedä omat hiilet tms. mukana? Muita vinkkejä ja huomioon otettavia asioita saa myös kertoa!

Yhteistyössä