Hakutulokset

  1. A

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Hei vain :wave: On ollu niin touhu päällä, ettei tänne oo kerenny:( Harmi nuo teidän masuvaivat, meillä on ollut myös niitä, mutta ei enää vaivaa.. toivottavasti?..:D Meidän ''Nöffi'' pitää eniten jostain syystä turvakaukalosta, aina kun siitä ottaa pois alkaa kiukutella ja itkemään, en...
  2. A

    poikaystävälle yöksi?

    Mulla ei nyt oo tyttöä, vaan poika. Tytön vanhempien kanssa ollaa juteltu ja tyttö saa olla meillä yhden kokonaisen päivän ja minullehan se sopii, samat rajat annoin pojalle, vaikka vähän niistä hermostuski. Sovittiin, että ensvuoden puolessa välissä tyttö saa tulla meille yöksi. Oon jutellu...
  3. A

    Kirjoittakaapa tänne viimeisin mieheltänne saama tekstari?

    '' Tuun joskus 22.30-23.00, katotaan sit se leffa vaik tänään:)''
  4. A

    Mitä Lauantai-illan ohjelmassa?

    Neljän lapsen kanssa oleminen ja vahtiminen. Mies tulee töistä n. 23.00 Kauheasti en tee mitään ja nuorin lapsi on 15pv vanha, vanhimmalla pojalla on tyttöystävä iltaan asti ;) Ja kun vauva nukkuu, niin yleensä touhuan kahen keskimmäisen lapsen kanssa, tänään keskimmäiset leipo pipareita...
  5. A

    Onko juoksijoita?

    *lisäys Kun raskaus oli alkuvaiheissa n. 1-3kk juoksin, mutta 4kk alkaessa aloitin siis kävelyn ja hölkkäyksen. Salilla tuli käytyä viikossa 1krt, lähinnä polkemassa just kuntopyörää, nostin vähä painoja.
  6. A

    Onko juoksijoita?

    Moikka Ennen vauvan tulos juoksin 6km lenkin maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina.Tiistaisin hölkkäsin pidemmän matkan ja joka vuosi on ollut tapana käydä juoksemassa paavo nurmen 10km, paitsi tänä vuonna. Raskaana ollessani kävelin/hölkkäsin melkein joka päivä en nyt ihan 6km. Nyt kun...
  7. A

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Poika 13.v, Tyttö 7.v, Poika 3.v ja tyttö 15pv
  8. A

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Moikka Tänne tuli nyt sitte uus jäsen, meikäläinen! Oon 35.vuotias Tampereelainen neljän lapsen äiti, Nyt oon kotona, mutta ammatiltani olen opettaja ala-asteelta, en kuitenkaa mikään nirppanokka ym.:D Olen onnellinen neljännestä lapsesta:) Tytöllä ei ole vielä varmaa nimeä ja kastejuhla...

Yhteistyössä