Hakutulokset

  1. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea Domi!! Joo ei merkkaa rajutkaan vuodot mitään ilmeisesti, kävin torstaina ultrassa ja sieltä löytyi tyyppi ja vahva syke. Olin asennoitunut kuulemaan huonoja uutisia,mutta toisin kävi eikä syytä vuodolle löytynyt ultrassa. Täällä mennään siis joulutauolle 7+5 :rolleyes: Rauhallista joulua...
  2. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiirettä pitää, tuli persauksissa saa juosta koko ajan! Nyt vihdoin siis ultrakuulumisia.. Uskomatonta, mutta totta, kaikki on niinku pitää ja vahva syke löytyi. Tuplapakastettu ja hurjalla vuodolla säikytellyt minioni tiukasti matkassa mukana. :love: Vuotoja ei ole siis enää ollut, mitään...
  3. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka, mulla on kuus kusitikkua kaapissa ja kattelen niitä päivittäin eri kulmista, onko se normaalia??:ROFLMAO::LOL: Hyvältä näyttää sun tikku!! Mari, päivä kerrallaan lapsen syntymiseen saakka ;) Kaikki saa nyt luvan mennä hyvin!! Mulla vuoto pysynyt poissa, ajoittain menkkamaisia...
  4. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hurjasti onnea Mari!!!:love: Jasmina, uskon kyllä että tulos valmistuu tänään, soittele perään iltapäivällä :) Domi, vuotoa ei ole eilisen aamun jälkeen ollut. Tein testin äsken ja kirkuvat viivat tuli, mutta en tiedä miten nopeasti ne reagoi mahd. keskenmenoon. Kävin aamulla labrassa ja odotan...
  5. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En oikein pysty keskittymään nyt kuin omaan napaan, anteeksi siitä :( Täällä enää tuhruttaa ruskeaa vuotoa, vatsa on sekasin niin kuin yleensä menkkojen aikaan. Pientä jomotusta enää. Se vuodon määrä ei kyllä hyvältä näyttänyt, mutta toivottavasti kaikki on hyvin. Jasmina tsemppiä ja kylmiä...
  6. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos! :) Vuoto jatkui yön yli ja muuttui aamusta ruskeaksi ja nyt vain tuhruttaa. Yöllä tuli vielä kunnon holahduksilla kirkasta verta. Toivotaan, et kaikki on hyvin!! Kerron kun tulee jotain varmuutta tähän missä mennään.
  7. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tsempeistä. Me ollaan oltu reissussa ja tänään ajomatka kotiin 600km, ollaan myöhään illalla kotona. En ehdi sinne polille, soitan aamulla hoitajalle. Vuoto ei ole loppunut sen jälkeen kun eilen alkoi, en jaksa hirveästi uskoa. * mulla siis 6+ jotain viikot ja ultra 17.12.
  8. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla tuli yksi aaltomainen kova vatsakipu ja heti perään kirkkaan verinen vuoto. Sanokaa että tää on ihan normaalia :cry:
  9. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tuota edellistä viestiä kirjottaessa sattui yhtäkkiä vatsaan ja alkoi runsas kirkkaan verinen vuoto. Sellanen dramaattinen sisääntulo. Toivon niin ettei tää jää vaan tähän :cry: Juuri kun keräsin rohkeuden tulla tänne.
  10. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi! Täällä yksi uusi on keräillyt rohkeutta liittyä mukaan tänne tuolta toisesta ketjusta :whistle: Meillä siis 1.ivf:n 2.pas toi plussan, aiemmin kokeiltiin useita inssejä. 25.11. veritesti näytti hcg arvoksi 942, silloin oli pp14. Tukuittain muita testejä on tullut tehtyä myös ja niitä on...
  11. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ilo2010, onpa kyllä iso moka ja suuret vaikutukset teihin!! Ehkä ne siksi yrittää olla vähän hissunkissun korjaamassa virheitään uudella kierroksella (n) Mari, lottainen ja Jasmina, isot tsempit! Koittakaa pysyä järjissänne :D Toivon tummenevia viivoja!! Testeissä on eroja niinkuin on tullut...
  12. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lottainen ei oo ollenkaan huonon näköinen viiva!! :love::love: Jasminalla myös! Mari, pidän peukkuja ja isot tsempit! :love: Jonpalle tsempit tositoimiin!
  13. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea kyytiläisistä Lottainen, Mari ja Jasmina! Toivon sitkeitä tyyppejä jotka pitää kynsin ja hampain kiinni :love: Ja isot tsempit hoitokierroissa kamppaileville, hurjasti voimia ja onnea hoitoihin! En osaa lopettaa täällä käymistä, tuntuu et kuulun tänne enemmän kun plussanneisiin. Tänään...
  14. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lottainen mulla ei juuri muita oireita ole kuin tissit aika painavan tuntoiset. Estradotista alkanut pahoinvointi on helpottanut :eek: Laitan vielä linkin testijonoon :ROFLMAO: http://aijaa.com/MIhJI0 Vasemmalta eka testi pp6 ja viimeinen pp13, muut siltä väliltä. Suunta on :love: Jotenkin...
  15. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tirautin siis, pitäis oikolukea nää viestit..
  16. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea toiveikas!:love: Minäkin tilatun useammat itkut alkuviikosta ja testejä on kulunut viisi lisää.:whistle: Lottainen pikaista toipumista punktiosta, mullakin punktio oli järkyttävän kipeä ja huono olo jälkeenpäin. Nyt lepoa! Huima saalis! Jasminalla samoin, toivottavasti saatte tulokkaita...
  17. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala kolmepäiväinen oli pakkasessa, sulatuspäivänä siirrettiin. Huhtikuussa tämä kävi sulatuksessa kerran yön yli, mutta pakastettiin uudestaan. Sitkeä tyyppi, varmaan loukkaantui viimeks kun joutu takas pakkaseen ja nyt koki tilaisuutensa tulleen :LOL: Mä oon niin sekasin :ROFLMAO: Mamido...
  18. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lottainen mahtavaa, että asiat etenee näin vauhdilla! Pidän peukkuja, että pääset punktioon ja ens viikolla siirretään "se" tyyppi. (y) Wawwi, pidän peukkuja! Yksi riittää :love: Dimou, tervetuloa joukkoon ja toivottavasti tervemenoa myös piakkoin!(y)
  19. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/NH7hKU :cry::cry::cry: Tän aamun digitesti. Flow ja grey, mulla on tänään vasta pp8. Eilinen testi siis oli iltapissasta pp7. Viikon päästä verikoe, aika myöhään kylläkin. En oo yli viiteen vuoteen saanu plussaa, tiiän mutkia on vielä matkassa, mutta tää on jo tieteen...
  20. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/ir3V7t Oon sanaton. En tiiä saanko tätä näkyviin.

Yhteistyössä