IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos tsempeistä. Me ollaan oltu reissussa ja tänään ajomatka kotiin 600km, ollaan myöhään illalla kotona. En ehdi sinne polille, soitan aamulla hoitajalle.
Vuoto ei ole loppunut sen jälkeen kun eilen alkoi, en jaksa hirveästi uskoa.

* mulla siis 6+ jotain viikot ja ultra 17.12.
 
Jännittää! Kohta menen tekemään testin! Raivostuttava tämä päänsärky joka aamu, jomottaa kyllä eritavalla kun ennen menkkoja, ennen menkkoja jomottaa tasaisesti ohimoilta nyt särkee keskeltä päätä ja silmien takaa. :devil:
Ihanaa lottainen <3 ja mari, vau :love: minä saan varmaan taas jonkun haamun aikaan vaan:oops: mutta eikö joku täällä sanonut että esikoisestaan näillä päivin ja kolmipäiväisestä saanut haamuja?:) yritän luoda toiveita itselleni :ROFLMAO:
 
Voi hitto Jasmina:( Mutta oliko se siis eilen illalla tummempi selkeästi? Mitä jos sulla vaan on iltapissa "parempi"..? Toivotaan viimiseen asti että saisit kuitenkin hyvän tuloksen huomenna!!!

Hirmusesti peukkuja toiveikkaalle ja epplulle että kaikki olisi hyvin <3 hirveesti noita vuotoja kun monilla tuntuu olevan ja suurin osa vaarattomia onneksi..tosin sen hokeminen ei varmaan siinä paniikissa auta..
 
Ei niitä ikinä kannata verrata muiden testeihin, toi hcg:n nousu on niin yksilöllistä kaikilla!! Ja se siinö on tärkeetä onko sun viivat vahvistunut edellisiin verrattuna, ja jos eilinen oli ja tämä päivä on samanlainen, uskoisin että toivoa on vielä..pitkiä hermoja sinne! Ja tännekkin..
 
En oikein pysty keskittymään nyt kuin omaan napaan, anteeksi siitä :(
Täällä enää tuhruttaa ruskeaa vuotoa, vatsa on sekasin niin kuin yleensä menkkojen aikaan. Pientä jomotusta enää. Se vuodon määrä ei kyllä hyvältä näyttänyt, mutta toivottavasti kaikki on hyvin.

Jasmina tsemppiä ja kylmiä hermoja noiden testien kanssa, toivottavasti sun hormonitaso nousee hitaasti mutta varmasti ja viivat vahvistuu hitaammin sen vuoksi.

Mari ja lottainen, hyvältä näyttää :love:
 
Oon epplu ymmärtänyt että on tosi yleistä että iha alussa vuotelee ja eikö siihen oo monta eri syytäkin? :) ja jos olisi keskenmeno niin siinähän vuotaa hirveästi ja tulee ns. repaleita ja hyytymiä mukana? Uskon että kaikki on hyvin :)(y)
 
Toivottavasti epplu kaikki on kunnossa! samoin Jasminan viivoille vahvistumista <3

Pirunpelto kaikki on tosiaan mahdollista :) takaraivossa silti aina koputtelee, että miksi ihmeessä nyt onnistuisi... Nyt mulla on hyvät vipat, mutta odotas kun kierto lähenee loppua, noin 3-5 päivää ennen menkkoja, PMS-oireista ei voi erehtyä.

Dpo 5, onneks kaupat on kiinni ettei tule kiusausta hakea testejä :whistle:
 
Huomenta:barefoot:
Piti tehdä vielä pc tänään mutta eihän ne kaupat ollu eilen auki että olis päässyt hakemaan, joten tein sitten jo digin tänään ja antoi raskaana 1-2 :love::love: nyt on siis dpo 14..Jokanen vessareissu pelottaa niin julmetusti ja päässä kummitelee ne hurjat prosentit että kuinka paljon menee kesken näillä ekoilla viikoilla :oops: mutta ei voi muuta kun toivoa sormet ristissä että tällä kertaa kaikki menisi hyvin!!

Jasminalle peukut verikokeeseen, saatko tulokset tänään heti????
 
Ihanaa Mari :love::love: ja joo se pikkuhousuihin kurkkaaminen vessareissulla ei ole vielä jäänyt minultakaan, ei niistä peloista pääse varmaan koko aikana täysin eroon. Mutta nyt todellakin kaikki tarrasukat, vauvaliimat ja onnen hippuset että tällä kertaa menee kaikki hyvin :love::love:
 
Oi onnea mari!:love::love::love::love:
Mä olen päättänyt, että suhtaudun nyt tähän niin että kaikki menee hyvin. Sitä kun ehtii sit surra ja romahtaa jos jotakin käy. Valmiiksi pelkäämällä ei voita mitään. Toki, minäkin kuulostelen tarkasti kroppaani ja kurkin pöksyjä joka vessareissulla, mut en silti suostu pelkäämään vaan painostan itseäni koko ajan siihen positiiviseen ajatteluun.

"stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right"
 
Kiitokset! En tiedä yhtään saanko tulokset tänään, vähän epäilen että julkisella niin nopeaa olisi :D ihanaa mari:love:
En muista mistäpäin olit, mutta mie oon Jasmina julkisella Tyksissä, ja aamulla kun kävin verikokeessa niin iltapäivällä soitin tulokset ivf-hoitajalta. Eli kyllä se toimii saman päivän aikana ainakin täällä Turkkusessa. :D Ja samalla kertaa sain sitten ajan siihen varhaisultraankin :love:
 

Yhteistyössä