Hakutulokset

  1. M

    Kysyin kesällä teiltä plussalaiset, tuleeko lasten (2v ja 3v) vienti hoitoon aamuisin olemaan vaikeaa.

    Niinpä olikin vain kolme! Jotenkin vain jäi mieleen "helvetti-kommentti" monikossa. :)
  2. M

    Kysyin kesällä teiltä plussalaiset, tuleeko lasten (2v ja 3v) vienti hoitoon aamuisin olemaan vaikeaa.

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1686133-kuinka-vaikeaa-vieda-lapset-aamuisin-paivahoitoon/ Ja tässä vastaus: Ei ollenkaan. Opiskeluja takana 6kk, eiikä vaikeita aamuja ole kuin yhden käden sormilla laskea. Ja todellakin, vaunuilla köröttelin lasten kanssa hoitoon...
  3. M

    Maksaako käteisen rahan talletus tilille?

    Kyllä ja ei vastauksia. :whistle: Yritystä ei ole, ihan vaan tommosia sukanvarsi rahnoja...
  4. M

    Maksaako käteisen rahan talletus tilille?

    Tilit op:lla, ja muistelisin että ömm... 4 vuotta sitten olis maksanu käteisen laitattaminen tilille pankin tiskillä? Että yhäkö on näin... Olis käteistä niin paljon (minusta paljon ), että uskalla sitä pitää "irtaimena" täällä talossa, kassakaappia ei omisteta ;)
  5. M

    Kauhea olo lapsen takia:(

    Pakko tulla tänne saamaan varmasti haukut, mutta meidän tyllerö silloiselta iältään 1,5v istui 1h 20min kevätjuhlassa hiljaa joko minun sylissä tai vieressä. Minusta se on maininnan arvoista =) Mutta, voin kyllä luetella useampia kertoja kun hiljaa ei ole oltu vaikka olis pitänyt :kieh: =)
  6. M

    Nalkutanko ihan turhasta?

    Naisellinen mies jotenkin :heart: En taida tänään päästä nukkumaan ollenkaan... :headwall: Hauskat jutut
  7. M

    Täydellinen ajoitus vauvalla alkaa karjumaan. äiti paskalla!

    :laugh: Olet liian kiltti... :'D
  8. M

    Jos nyt valvoo....?

    Mulla ainakin väsyttää, nytkin hoen että lähen kohta nukkumaan. Aamulla klo 8 lapset herää.
  9. M

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Ihanaa! Minullakin on toivoa :heart:
  10. M

    Täydellinen ajoitus vauvalla alkaa karjumaan. äiti paskalla!

    :hug: Olen kokenut saman, ja koen yhä viikottain.
  11. M

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Voi herran pieksut nyt täytyy sanoa. Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, tiedän, tiedän. Minusta kyllä ihan typerää yhdistää jokin asuste noin voimakkaasti uskonnon moraalisääntöihin. Pitänee varmaan säkkikankaaseen pukeutua ja tuhkaa ripotella itsensä päälle vihkimisen aikana, jos on...
  12. M

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Oma uskossa oleva äitini suositteli minulle huntua, vaikka minulla on 2 lasta (niin, ja erit isätkin heilä vielä ). Laita huntu jos tahdot, ei siinä enää taida olla mitään neitsyys assosiaatiota :whistle: =)
  13. M

    Onko kenellekkään muulle tullut jotain outoja messenger "kaveripyyntöjä" ?

    Mulle tulee vähän väliä Juan Pabloilta ja Carloseilta pyyntöjä. Kaikki kysyvät aina samaa "como estas" jos hyväksyy (tiedän kyllä mitä se tarkoittaa ). Mietin kans mistä ne Pablot aina tuleekin. Enää en hyväksy, kun eivät edes englantia osaa. :D
  14. M

    mites se nyt olikaan jos...

    Eipä tuollakaan menetelmällä taida olla 100% takuita. Kirves sängyn alle varmistamaan =)
  15. M

    Vaikka olenkin nuori äiti, miksei minua hyväksytä edes perhekahvilassa??

    Itse kävin kerhossa lasten kanssa aikoinaan, nuorimmainen oli silloin n. 3kk. Olin todella väsynyt ja ajattelin että tällänen harrastus olisi kiva, jotain kodin ulkopuolista tekemistä ja että vauvakin voi olla mukana. Juttelua arjesta jne... Mutta ei. Tuntu että siinä kerhossa oli jo...
  16. M

    koristelin munan

    Juma että onkin ruma! :laugh:
  17. M

    Antaisiko joku mulle satasen...

    No mulla on aika useinkin, ja hyvä niin :D Neljäkymppiäkin riittäs, vaan ei aina ole :saint:
  18. M

    jee,mun vauva oppi ryömimään vihdoin ja viimein..:)

    Meillä tyttö nousi tukea vasten vasta 11kk iässä. Konttasi muistaakseni 9kk iässä, ei ryöminyt ollenkaan. Eli 9kk asti istua töpötti paikallaan siitä asti kun istumaan oppi. Käveli 1v 4kk ikäisenä.
  19. M

    näkyykö kellään mtv3 max

    Kieroa :kieh: Mut meillä näkyy muutenkin, aina B)

Yhteistyössä