Hakutulokset

  1. M

    Paskan tekivät!

    No sehän onkin asiallinen siirto. Vielä hullumpaa meininkiä.
  2. M

    piinaan teitä vielä kuvillani

    Ja nyt odotat ihmettelyä siitä, että olet hyvinsäilynyt 6-kymppinen. Pysyykö vesi suussa vielä ja teetkö lämpimän p....n?
  3. M

    piinaan teitä vielä kuvillani

    Mikä ihme sinua vaivaa? Lopeta jo niiden kuviesi esittely. Yhtä vanhana pysyt ja tulet vielä vanhenemaankin.
  4. M

    Paskan tekivät!

    Turpa kiinni! Tästä ovat vinkuneet monet muutkin.
  5. M

    Paskan tekivät!

    Samaa mieltä. Mene äänestämään sinne ketjuun jonka aloitin. Minä en sitä enää täältä löydä.
  6. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Tyttö osti kamunsa kans vanhan rempattavan maalaistalon ja navetan parvelta löytyi tämä käärittynä papereihin: Yksi kupu on vähän rikki ja noita ketjuja on lyhennetty. Luultavasti ollut joskus jossain 3-40-luvun asunnossa ehkä eteishallissa.
  7. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Tämän viestin kirjoitin kirjautumattomana, vaikka muuta väittääkin tää palsta. On tää ihan paska kaikin puolin.
  8. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Tätä ketjua ei näemmä pysty lukemaan kirjautumatta. Jesh! Kaikki nörtit, jotka tämänkin idean olette saaneet nukkuessanne.
  9. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Miten minä pääsen tästä jatkamaan? Äsken tässä oli kuvia enemmän. Vai poistettiinko ne asiattomina?
  10. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Sama vika täällä; en löydä mistään lasten vanhoja vaatteita nyt kun tuo pojan vauva tarviis niitä. SPR:n kirpparilta löysin ihania potkuhousuja 4 kpl hintaan 3 €. Pitääpä vaan kysyä miniältä, mitä mieltä hän on kirppisvaatteista. :whistle:
  11. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Nuo on aika isoja ja kävis ulos jollekin paljon tupakoiville tuhkiksiksi. Ei tuuli levittelis vaan vois olla hankala tyhjentää.
  12. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Nämä nyt ei ole kirppikseltä vaan dyykkasin metallikeräyksestä tämmöset:
  13. M

    Viikon kirppislöytösi?

    Tässä minun: Mitähän nämä pullot on? Tuolla metallilenkillä saa kiristettyä korkit tiiviisti kiinni. Sitten yksi matka-aski kokoelmiini: Näissä säilytetään osaa lasten vanhoja VHS-kasetteja Leijona kuninkaasta Muumeihin.
  14. M

    poika 4v sai palovamman käteen mitäs nyt??

    Mummon neuvo: kastele käsi ja ripota siihen suolaa. Toimii!
  15. M

    Palstailijoiden ikägallup

    Olen ihan liian vanha tänne, mutta sisältäni olen edelleen nuori.
  16. M

    Tuli takasssa, rupes kolea ilma tulemaan sisälle asti

    Onko makkaraa paistettavaksi? :p
  17. M

    Perjantain kuvapino - tuleeko?

    Puuhamaa on kiva paikka, Puuhamaassa onnistuu...
  18. M

    Marmatuspino tästä uudistuksesta

    Tuplasti tuli ja lisäksi vinksahti koko alue vasemmalle. Noup. Mulle riitti tämän kanssa venkoilu.
  19. M

    Marmatuspino tästä uudistuksesta

    Kun nyt kirjoitan tätä niin tuossa näkyy nuo vanhat hyvät hymiöt ja ylhäällä jotain WP-juttuja?
  20. M

    Marmatuspino tästä uudistuksesta

    Kun nyt kirjoitan tätä niin tuossa näkyy nuo vanhat hyvä hymiöt ja ylhäällä jotain WP-juttuja?

Yhteistyössä