Paskan tekivät!

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Näin on!
Jätkä hei!

Vihjaseppa niille nörteille, jota tän sekasotkupalstan toteuttivat, että lukisivat näitä palautteita ja vastaisivat niihin. Anna vaikka tämän ketjun linkki niille.
Sinä sitten jaksat vinkua tästä asiasta jokaisessa mahdollisessa ketjussa. Ei sitten oo yhtään järkevämpää tekemistä? Tällaisen käytöksen takana on usein jotain säröjä sielussa. Vai mitä palstavaari?
 
Beep
Mä oon kyl ihan samaa mieltä, tää ulkoasu ja kaikki lisähässäkkä mitä on lisätty ni tosiaan vaikuttaa enemmän joltain pissisten kansoittamalta lässynlässynfoorumilta ku Kaksplussan keskustelupalstalta..

Eiks kaksplussaa oo aina sanottu lasten hiekkalaatikoksi, ehkä tää on tehty sitten se mielessä pitäen?

Joo, eipä oo munkaan mieleen nää teinijutut täällä, että pois vaan hus kaikki hölmöt lisäpelleilyt, feisbuukit sun muut, yök.
 
Tää palstauudistus on perseestä. Tämmösestä sekametelisopasta nauttii vain nörttiintyneet teinikakarat, joihin suuri osa palstalaisista ei lukeudu. Tämä on liian monimutkainen ja sekava niin minulle, kuin monelle muullekkin.

Vaadin vanhaa palstaa takasin, joka oli miljoona kertaa selkeämpi ja parempi, kuin tämä.

:mad:
Samaa mieltä. Mene äänestämään sinne ketjuun jonka aloitin. Minä en sitä enää täältä löydä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;21901159:
Sinä sitten jaksat vinkua tästä asiasta jokaisessa mahdollisessa ketjussa. Ei sitten oo yhtään järkevämpää tekemistä? Tällaisen käytöksen takana on usein jotain säröjä sielussa. Vai mitä palstavaari?
Turpa kiinni! Tästä ovat vinkuneet monet muutkin.
 
voi ku
Olen kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä. · Ylläpitäjän sivu · Virhe · Lisää kommentti · En tykkääkään
Sinä tykkäät tästä. · En tykkääkään

haha :p tuli tuollaiset tekstit kun kopioin alalaidan tykkää tekstin.

Haluan ehdottomasti napin "en tykkääkään" :p
 
Eikö toi perkeleen tykkää -nappi riitä, pitääkö siinä tosiaan lukea toi Ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä. Ei varmaan kukaan muuten tajuakaan?! Ja vaikka miten yrittää, se osuu joka vitun kerta silmään kun sivua alas selaa, ja joka ikinen kerta se ottaa enemmän ja enemmän pattiin.

Majuri, olen varmaan joskus ollut sun kanssa vähän samoilla linjoilla, mutta en kyllä koskaan näin samaa mieltä. Tää on ihan hanurista !!! Mua vituttaa ihan armottoman paljon ja ainoa syy miksi mä tänne tulen, on että saan ärsyyntyä lisää.

Yleisesti uudistus hyvä, paskat palstauudistukset huono. Ja voitte olla varmoja että kitikitivalivali jatkuu niin kauan kuin mä pysyn hereillä, ja kun en enää pysy, tuun huomenna uudestaan kitikitivalivalittamaan. HAH!
 
[QUOTE="pettynyt";21900767]Jep, paska mikä paska. Liian "facebookkimainen" ja todella sekava. Taidan lopettaa tällä palstalla ja siirtyä vaikka Vauvalle....[/QUOTE]
No sehän onkin asiallinen siirto. Vielä hullumpaa meininkiä.
 

Yhteistyössä