Hakutulokset

  1. Anna-79

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Tulen kurkkaamaan tälle puolelle. Kahdesti testattu kaksi viivaa. Hui! Vähän sekavissa tunnelmissa, vaikka vauva onkin odotettu. Anna ja vielä nimetön 4+4
  2. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Ihanaa naistenpäivää teille kaikille! :flower: Täytyy kai tuota raskaustestiä uskoa ja siirtyä tuonne odottajien puolelle! Toivottavasti tapaan teidät kaikki siellä pikapuolin.
  3. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    omaa napaa: Ei oireita, ei minkäänlaisia tuntemuksia, eikä menkkoja (ois pitänyt alkaa alkuviikosta). Tein äsken varmuuden vuoksi testin, johon piirtyi kaksi selkeää viivaa. En usko vielä, vaan marssin huomenna apteekkiin ostamaan uuden testin... En uskalla vielä iloita, hämmentynyt olo. Eli ei...
  4. Anna-79

    "raskausoire"-ketju

    Menkat alkaneet, oireet eivät vaan täsmänneet! :(
  5. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    kp 2/30 yk 6 :(
  6. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea plussien johdosta viida ja Laala! Mulla pörrön kanssa samat fiilikset, pyyhkiessä tulee tuhrua. En vielä kuitenkaan ilmoita uutta kiertoa alkaneeksi.
  7. Anna-79

    "raskausoire"-ketju

    Listailen tähän omia tuntemuksiani, jotka poikkeavat normaalista kierrosta. Nyt kp 28/30-32, 15 dpo (nega eilen). - itkuisuus, vihaisuus (epänormaalia molemmat) - pallomaha - 2 todella huonosti nukuttua yötä (jos herään, niin valvon tunteja) - nännit ja rinnat kipeät, erityisesti...
  8. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    haaveilen kuitenkin hiukan vielä... Mun PMS-oireet on mulle epätyypilliset. Tissit isot ja pinkeet, imettäminen sattuu tosi paljon, itkettää, kuvottaa, maha lämmin ja "ilmapallo"... Lupaan, että testaan vasta kp 33/32 (tiistaina?!?), jos ei ole menkat alkaneet ennen sitä. :whistle:
  9. Anna-79

    Tissistä vieroitus ohjeita..

    up Tissistä pitäis 1v7kk vierottaa, joten etsin vinkkejä. Löytyi tällainen hyvä ketju!
  10. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Äääh, eilen (dpo 14?) testasin negaa... Olin tosi kiukkunen ja viime yönä alkoi mahassa tuntua menkkaoireet. Taitaa alkaa uusi kierto. Joten nyt pitäis siis lopettaa tuo imetys, jotta hormoonit ois otollisemmat raskaudelle.
  11. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    olen nyt listalla kahteen kertaan, saa poistaa sen toisen! ON: ihme limaa mulla nyt (kp 19, 7 dpo), normaalisti ei ole. Oiskos vasta nyt ovis, entelileekö menkkoja vai voisko olla jotain alkuraskauden vuotoa. Luultavasti tuo keskimmäinen...
  12. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Bambinille voimia :hug: Onnea plussanneille! :flower: ON: Jos tässä 5. kierrossa ei tärppää, niin saa meidän 1v7kk lopettaa tissin syömisen... Meillä on imetys (ja seksi harvakseltaan) ollut hyvä ehkäisy. Menkatkin alkoivat vasta kun poika oli 1v2kk (ja lopetin yöimetykset :ashamed:). Nyt...
  13. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Hei! Katosin heti alkuunsa joulukuussa! Mutta pyydän nöyrästi päästä mukaan Anna-79.....................poika 6/11................kp 12/32..............yk 5 Menkat on joulun jälkeen tulleet kahdesti, mutta onneksi joulu ja muut kiireet ovat saanet unohtamaan harmituksen. Nyt bongaillaan...
  14. Anna-79

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    ilmottautuisin mukaan, jos porukkaan mahtuu: Anna.....................poika 6/11.............kp 30/32....................yk 3 Elokuussa alkoivat ekat menkat raskauden ja imetyksen jälkeen. Ehkäisty ei olla, mutta imetys on tähän syksyyn asti ollut niin tiuhaa, että menkatkin ymmärsivät pysyä...
  15. Anna-79

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    jospas minäkin ilmottautuisin mukaan, myös sinne privaatttipuolelle poika syntyi 26.6. 36+2 (3095g 49cm) syynä ennakointiin oli mun raskausmyrkytys -> käynnistys täysimetyksellä mennään, vaikka tekis mieli alkaa antamaan iltaisin korviketta, jos nukkuis pidempään. Poika nimittäin syö läpi...
  16. Anna-79

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnea kaikille äideille ja vauvoille! Jaksamisia vielä vauvaa masussa kantaville! En olekaan käynyt palstalla reiluun kahteen viikkoon. Syynä on meille 26.6. syntynyt pikkuinen poika (3095g, 49cm). Laskettu aika oli 22.7., syynä ennakointiin oli mun raskausmyrkytys. Vauvalla ja äitillä kaikki...
  17. Anna-79

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    täällä ollaan vielä kasassa... Paitsi pää :( Kaikki valmistelut jätetty ä-lomalle ja heti 1. päivänä jouduin sairaalaan. lisäksi en ole miettinyt synnytystä paljoakaan, koska olen miettinyt, että sektioon päästään ison lapsen takia. mutta nyt näyttää siltä. että synnytys lähipäivinä ja kotiin...
  18. Anna-79

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    onnea pikkuprinsessoilleja äideillle! hieman perästä tullaan: eilen aloitettiin käynnistys, mutta vielä ei ole paljoa tapahtunut, aamulla tarkastetaan kohdunsuun tilanne. syynä käynnistykseen raskausmyrkytys, proteiinia paljon virtsassa (tikkujen skaala ei riitä), muut rm oireet kurissa...
  19. Anna-79

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    syntyyköhän jo tänään jollekin teistä vauva? aika hyviä oireita monella! Tää lepäily on ihan p:stä, nyt kun on just alkanut ä-loma ja kaikki vauvavalmistelut on ihan vaiheessa. Onneks hankinnat on tehty, mutta haluaisin lajitella ja pyykätä vaatteita. Ja järjestellä kaappeja ja muutenkin...
  20. Anna-79

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    omaa napaa: Eilen alkoi ä-loma ja sen kunniaks pääsin neuvolasta suoraan sairaalaan! Proteiinit +2, verenpaine >140/90 (en muista koska kadotin neuvolakortin), turvotukset niin pahat ja painonoussut taas useita kiloja (touko-kesäkuussa +10kg). Koska veriarvot ok + sain turvotusta + paineita...

Yhteistyössä