Hakutulokset

  1. J

    Kutsuisitko ristiäisiin perheestä vain sen josta tulee kummi?

    Jos kyseessä olisi pariskunta nii kutsuisin molemmat.
  2. J

    Kutsuisitko ristiäisiin perheestä vain sen josta tulee kummi?

    Mie kutuin pelkän kummin. Kyseinen kummi on alaikäinen ja asuu vanhempiensa kanssa, mutta kun en hänen vanhempiaan kovin hyvin tunne nii en kutsunut.
  3. J

    Äitejä Joensuusta

    En oo taas hirveemmi päässy täällä käymään, ku tää pieni mies on ruvennu vähä pomottaa ja aina ku yritän hivuttautuu koneelle alkaa huuto. :D Meil oli tuos se 4kk lääkärineuvola ja poitsulla löyty yks pieni hampaan alku alhaalta. :heart: ja kiukkuilun syy löyty siitä. joo-o tuumpas taas...
  4. J

    Äitejä Joensuusta

    Ohhoh tänne tullu monta sivuu lissää. En oo kauheemmi kerenny käyä kirjottelee tänne ja nyt tuli sopiva tilaisuus ku poika vihdoin nukkuu. Meillä poika taas kaameessa räkätaudissa. :/ Ja yöunissa taas tullu takapakkia. Ennen heräs kerran yössä syömään ja nyt herää sen 3-4 kertaa. Tosin ei...
  5. J

    G: Montako lasta olisi ehdoton maksimi?

    Hmm. Varmaa se ois se 3. :)
  6. J

    Moi! Uusi ilmoittautuu

    :wave:
  7. J

    ITÄ-SUOMALAISIA/ETELÄ-SAVOLAISIA paikkalla?

    miulle kans kelpaa lenkki seura. vaunuissa kulkee koht 4kk pikkumies ja vaunujen vieressä 1w sekarotunen. nii ja kirjotin jo aiemmin että joensuust oon. :)
  8. J

    Viili?

    Meillä laitetaan sokeria ja pilkotaan banaani kermaviilin sekaan. NAM! :p
  9. J

    Gallup: onko lapsesi sairas nyt ?

    3kk poika pikkusen nuhanen, mutta muuten ihan kunnossa. :)
  10. J

    Missä säilytätte rattaita??

    meillä on tässä kerrostalossa oma lastenvaunuvarasto joten siellä säilytetää tai sit tuon ihan sisälle säilöön. :)
  11. J

    Nimiapua...

    kaunis nimi. :)
  12. J

    G: Mitä tekisit jos olisit raskaana ja mies ei jaksaisi enää vaipparallia

    pitäsin muksun ja ukko lentäs!
  13. J

    Pitäsköhän miun jo alkaa virittelemään arvontaa..Arvauksia, monelta mies tulee ja missä kunnossa?

    mie veikkaisin, että joskus 3 pintaan tullee kotio. :D
  14. J

    Jasså, SUTINANkaipuiset päätyi sitten tänne. (Mun yv-laatikko on lakossa. MUOKS: Toimiihan se, kun vähän potkii!)

    mie voin myös omaa lainata. mullekkaa ei koskaa oo ainuttakaa yv:t tullu. :/
  15. J

    Saanko mä kertoa? (turhis purkaus )

    täällä kans iha sama fiilis :heart:
  16. J

    G: Velliä vauvalle vai ei??

    Meijä poika 3kk on saanu vellejä jo parin viikon ajan. sen takia velliä syötän, koska tuolle ei vaa yksinkertasesti pelkkä maito riittäny. veteli jo reilusti päälle 2litraa maitoa per päivä.
  17. J

    Kertokaapas mistä revitään kummit?

    Meillä on tuo kummipula jos toinen muksu tulee. tälle ekalle tuli ne läheiset. Miut taas on jätetty kaiken ulkopuolelle sen takia, että mulla sattuu 3kk poika olee. Jonnekki jos pyyetää mukaa nii koht kuuluu: "ai nii et sie voi tulla ku sulla on se vauva". ahisttaa tämmönen. Noh, ompaha täs nyt...

Yhteistyössä