G: Kuka aikoo katsoa illalla Maajussille Morsiamen?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
:wave:

Mutta.. Mitä mieltä olette tuosta Tean ja Arton jutusta? Kumpaako uskotte? Itse jäin miettimään sitä, että miksi ne ei saanut kuvattua mitään niistä Arton ja Tean riidoista? Olisi ollut kiva nähdä millaisia ne riidat oikeasti oli, kun Arto väittää Seiskassa että Tea on valehdellut ja liioitellut :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
:wave:

Mutta.. Mitä mieltä olette tuosta Tean ja Arton jutusta? Kumpaako uskotte? Itse jäin miettimään sitä, että miksi ne ei saanut kuvattua mitään niistä Arton ja Tean riidoista? Olisi ollut kiva nähdä millaisia ne riidat oikeasti oli, kun Arto väittää Seiskassa että Tea on valehdellut ja liioitellut :D
uskon Teaa. Ei sillä ole mitään syytä keksiä tuollaista. Artolla taas on paljonkin syytä keksiä, että Tea valehtelee jne. Nolo mies,ei varmaan tuu Artsille irtoo piparii vähään aikaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
:wave:

Mutta.. Mitä mieltä olette tuosta Tean ja Arton jutusta? Kumpaako uskotte? Itse jäin miettimään sitä, että miksi ne ei saanut kuvattua mitään niistä Arton ja Tean riidoista? Olisi ollut kiva nähdä millaisia ne riidat oikeasti oli, kun Arto väittää Seiskassa että Tea on valehdellut ja liioitellut :D

:wave:

Mä oisin kans halunnut nähdä heidän riitelevän..Nyt en oikein tiedä kumpi puhuu totta.Mut joku siinä Artossa kyllä ärsytti mua :| Ihme ällipulli :)
 
-piia ja juha seurustelee vakavasti
-henna ja mikko kihloissa
- tea ja jukka lämpimissä väleissä,mutta ei mitään vakavaa..
-jouni ja anne tosiaan eroo sen kännykän takia ..
- emmi ja janne päättävät olla pelkkiä kavereita ja emmi jää sinkuksi,ei halua tatua.

nää mun veikkauksia.
 

Yhteistyössä