Hakutulokset

  1. N

    Korokeistuin

    Tiedustelen vaan, kun emme omista autoa, mutta lasten synttäreille pitäisi saada kyyti. Meillä on korokeistuin joka on merkattu 15 kg alkaen. Lapseni on 3-v. ja painaa yli 15 kg. Pituutta kai joku metri. Turvallisuus ennen kaikkea, mutta eikö koroke käy jo 15 kg yltäneelle? Jotkut sanoo, että...
  2. N

    Kuinka monta seksikumppania ja oma ikä ?

    Hei haloo, ei kai määrä takaa laatua? Ei ole pakko olla neitsyt jos ajattelee noin. Itse voisin ollakkin, tosin lapsia on kaksi....ja kumppaneita 3.
  3. N

    Miehetkin pihtavat?

    No joo. En tiedä mikä mättää. En usko että pettää, vaikka en nyt ole 100 % varma.
  4. N

    Miehetkin pihtavat?

    Eikö se ole naisten juttu pihdata seksiä? Meillä mies pitää selibaattia jo kohta 3 kuukautta. Ihan kummaa: :ashamed:
  5. N

    te joilla on useampi lapsi

    10 kk oli esikoinen kun rupesin hautomaan. En aijo tosin enää...suunnittelin ekan ja toka meni vahingon piikkiin. Nyt jos ehkäisy pettää, en usko että kestän uutisia. :p
  6. N

    Koska alkuhuuma suhteessa menee ohi?

    Kyllä se vuoden sisään mahtuu se kaikki ihanuus, ja sitten alkaa kamaluus.....jos ei ota ja muuta tapojaan. :headwall:
  7. N

    Orgasmit hukassa?

    Jaa tarkoittanet käsipeliä vai? Siinä vasta halpaa huvia. :laugh:
  8. N

    Raskaana ja seksi "pelottaa"

    Niin joo,eihän se vaarallista ole. Muistan itseni vikoilla viikoilla. Näytin aivan lehmältä.
  9. N

    kumpaa veikkaatte mulle?

    Ei noi kansantarut päde. Mulla veikattiin poikaa mahan mukaan kahdesti. Ja kehdesti tyttö tuli. Sanotan että jos lantio levii,ni se on tyttö. Mene ja tiedä. Poikaa ei kuullema naisen selästä näe.
  10. N

    gallup: rehellisiä mielipiteitä nimestä Tino

    Meinasin antaa esikoiselle. (tyttö tuli).Mulle tulee Tinosta...tiny,mieleen. Eli pikkainen. Ei paha :flower:
  11. N

    Poikien nimiä?

    :D Itse kun viimeksi odotin,niin tyttö tuli taas. Mutta jos pojan olisin saanut niin löysin 9 syyskuuta nimipäivän "evert" tai "eevert". Kiva nimi, eikä ole ikinä tullut vastaan.
  12. N

    Voinko otattaa verinäytteen terveyssiteestä, koska olen piikkikammoinen?

    :hug: . Laborotorioon siitä!!!
  13. N

    Mitä tekisitte?? Ehkä raskaana...

    Ei välttämättä näy!!Pissin jopa toisella kuulla raskaana moneen tikkuun ja ei mitään....lääkäri varmensi että olen jo pitkällä.
  14. N

    Laktoosi-intoleranssi, voiko puhjeta yks kaks ja mitkä oireet?

    Mulla kans alko vasta aikuisiällä laktoosin sietokyky hävitä. Kaveri sanoi, että suomessa maitoa käsitellään jotenkin "erikoisesti" (eli paljon vähälaktoosisia tuotteita), että maha kehittää noita oireita vanhempana. Mene ja tiedä. Onneksi se voi olla lievä. Eikä ole pakko juoda koulussa maitoo....
  15. N

    Kertokaas lastenne 1,5-vuotis mittoja.

    Meillä tänään tyttö 1,7----10,1 kg ja 81.4 cm.
  16. N

    Millähän sais parhaiten vaalean ohuen "untuva" karvan pois?

    sehän kasvaa khta kauheempana takas!! :laugh:
  17. N

    Kondoomiallergia?????

    Ei taida olla allergia mulla, mutta epämukavalta tuntuu jälkeen päin. Siksi hankin kierukan. :whistle:
  18. N

    Toimiiko muilla?

    Ruhkaa???
  19. N

    Lotto voitto!!

    Mä olen kans vaan voittanut 1 ?:n tai sen 36...ei voittoja ole olemassa. Joku vaan juksaa ne 7 millii... :headwall:
  20. N

    Päiväkoti ja toistuvat infektiot

    Pelkät hengitystieinfektiot ei ole kyseessä. Nyt on tuotu viime viikolla tarhasta vatsatauti...me ollaan muut ripuloitu jo 5 päivää. Ihmettelen että miten sitä pystyy muka suojautumaan, kun on viruksia ja flunssia ja sitten vielä vatsapöpöjä? Ja huomautettakoon, että minä tai mies emme ole...

Yhteistyössä