kumpaa veikkaatte mulle?

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
-raskauspahoinvointi alkoi aikaisin ja oli voimakasta
- vatsa pullahti aikaisin näkyviin
- lantio levisi jo varhaisessa vaiheessa
- närästystä
- mieli tekee raikasta ja mielellään kylmää syötävää
 
:)
POIKA, mun kokemuksen mukaan.

Mulla 2 tyttöä, ei ikinä ollut pahoinvointia, en oksentanut kertaakaan, mahat näkyi myöhäsessä vaiheessa ja oli todella pieniä. EI ole närästänyt ja eikä tuo lantiokaan mitenkään hirveästi ole levinnyt..
 
Ei noi kansantarut päde. Mulla veikattiin poikaa mahan mukaan kahdesti. Ja kehdesti tyttö tuli. Sanotan että jos lantio levii,ni se on tyttö. Mene ja tiedä. Poikaa ei kuullema naisen selästä näe.
 
--
Ja ihan oikeesti nämäki jaksaa jo ärsyttää illasta toiseen, ei kyllä pitäis availlakaan. ;)
Paljon raskautta takana? Viime viikolla varmaan kyselit haamuviivoista. Huoh, ihan oikeesti naiset kärsivällisyyttä ja get a life ja silleen.

Ja ei pahoinvointi ole poikien merkki, pikemminki tyttöjen.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nynny:
Ei noi kansantarut päde. Mulla veikattiin poikaa mahan mukaan kahdesti. Ja kehdesti tyttö tuli. Sanotan että jos lantio levii,ni se on tyttö. Mene ja tiedä. Poikaa ei kuullema naisen selästä näe.
Niinpä... Minulla oli kerran pallomaha, josta väittivät tulevan tytön: poikahan tuo oli. Kolmesti oli kapea "poikamaha" ja tyttöjä tuli... Eikä yhdestäkään pahoinvointia tai ihmeellisiä mielitekoja.
 
hey
Mulla oli ensimmäinen raskaus ns. helppo, mutta vatsaa sanoivat tyttömahaksi ja ihana poika tuli! Nyt olen raskaana rv14 ja kokoajan on ollut jotain tulehdusta, vuotoja tms. Nyt virtsatietulehdus ja lääkitys menossa elämässäni eka kertaa. Naama on kukkinut myös kuin teini-ikäisellä. Veikkaanpa että nyt tulee tyttö...
Joku sanoikin vanhan sanonnan, että tytöt vievät äidin terveyden, kauneuden ja elinvoimaisuuden raskausaikana.
 

Yhteistyössä