Hakutulokset

  1. I

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Olen 44vee, synnytin ihan tämän vuoden alussa kuudennen lapseni. Sai alkunsa aivan luomuna. Edellinen synnytys loppuvuodesta -07 eli ikäeroksi tuli vuosi ja parisen kuukautta. Vuoden 07 raskautta yritetty 3kk. Joten älä menetä toivoasi, mahdollista on vielä raskautua. suvustani löytyy jopa...
  2. I

    G: Synnytystä ennakoivia merkkejä?

    Suolen täydellinen tyhjentyminen aamulla.(lapsi syntyi illalla). -täydellisen tyhjentymisen kyllä tiesi, kun koko raskausajan kakkaaminen oli tosi satunnaista krt/viikko tai harvemmin
  3. I

    Paino+pituus syntyessä

    minä 51cm ja 3050g mies 48cm ja 2700g(kaksonen) tyttö 47.5cm ja 3030g tyttö 50cm ja 3460g poika 49cm ja 3310g(36+0vk) tyttö 49cm ja 3210g(35+3vk) poika 50cm+3700g
  4. I

    Onko 3d/4d ultran sukupuoli pitänyt paikkansa?

    Miten tämä ON voinut olla mahdollista? :x Mulla nämä 4d kuvat on pitäneet täysin paikkansa, tähän asti...
  5. I

    SYÖKSYSYNNYTTÄJÄT!!!!

    1.4h30min 2. 1h30min 3. 2h 50min 4. 26min 5. kk.n kuluessa, sais kyllä tosiaan kestää vähint.tunnin, elimistölle kaikin puolin rankka kokemus tuo 26min. Ekalla kerralla tikkejä lukematon määrä, tokalla 3 tikkiä, kolmannella 1tikki ja viimosella selvisin tikeittä, mutta pissan ja kakan...
  6. I

    SYÖKSYSYNNYTTÄJÄT!!!!

    Onneksi olin valmiina sairaalassa, nelosen synnytys kesti alusta loppuun 26min...
  7. I

    esikoisen ja kuopuksen ikäero........

    En voi pistää paremmaksi. Vanhin tytär 21v, nuorin 2vee eli vanhimman ja kuopuksen ikäero 19v 0kk 15pv ja 1minuutti,sillain. Välissä tyttö 11vee ja poika 5vee. =)
  8. I

    Kuinka pian seksiä kaavinnan jälkeen?

    No mikä ettei,jos mieli tekee...Muistattehan kondomin ja jos ei sitten ihan rajuja vehtailuja ensi alkuun.. näin meillä...
  9. I

    lapsi usean km:n jälkeen?

    Lapsi,km,km,tuulimuna,km,lapsi,lapsi,lapsi,km,km.Ikä syksyllä43vee.Toivottavasti aika ei lopu kesken... :'(
  10. I

    Kaavinnan jälkeinen vuoto ja kivut

    Toivon sulle onnea uuteen yritykseen... :flower:
  11. I

    Miltä tuntuu kuulla muiden raskautumisista?

    Tällä hetkellä tänä päivänä en voisi onnitella tai ehkäpä reagoida millään tavoin. V-aaa ja paljon. Olen kateellinen raskaana oleville. Minäkin olen"the bitch".Kun ite ei saa vauvaa en soisi sitä toisillekaan. Tuntuu,että kaikki vastaantulevat mummutkin ovat raskaana...Itse näin vanhana(42v)2km...
  12. I

    Mikä on painoindeksi että hoitoja ei saisi?

    Kävin tässä lähipäivinä km.n jälkitarkissa ja mulle vihjailtiin,etten ylipainoisena(reilusti)ja 42vuotiaana saa mitään hoitoja julkiselta puolelta.Mulla ei ole edes ollut raskausdiabetestä,verenpaine lievästi koholla. Että nytpä on varmaankin sitten obeesin naisen lapset tehty, jos ei ihmettä...
  13. I

    Mikä on painoindeksi että hoitoja ei saisi?

    Törkee lääkäri!Heti valitus!Minkä ihmeen takia sukupuolitautitestit? Onhan ne ennenvanhaankin lihavat lapsia saaneet, jopa liki 5-kymppiset, kuten minun mummukin(yhtä pyöree ja pitkä.Kuoli 88v..)Syksyllisen km.n aikaan jouduin tekemään vakavan valituksen eräästä tk.n hoitajasta. Laukoi...
  14. I

    Mikä on painoindeksi että hoitoja ei saisi?

    Onpa tylysti tehty kunnalliselta puolelta. Minä olen kanssa 165cm ja painan ainaskin 95kg. Raskautunut tosi helposti tähän asti. Nyt 2 km peräkkäin, johtunevat korkeasta iästäni 42vee. Toista lasta tehdessämme tarvitsin lääkärin apua raskautumiseen( olin syönyt pillereitä n.7vtauotta)sain...
  15. I

    Kaavinnan jälkeinen vuoto ja kivut

    \ Hei! Minulla oli vuoden lopun kaavinnan jälkeen samanlaisia kipuja. Johtuivat kohdun supistelusta. Minulla kipuilu loppui n.viikon päästä. Hyvät särkylääkkeet auttoivat. Kohtutulehdusta ei tarte pelätä, jos huolehtii normaaliin tapaan hygieniasta wc.käynnin aikana. Kipukokemuksiahan on yhtä...
  16. I

    kokemuksia kys:sta

    Kaksi neljästä lapsesta olen synnyttänyt KYSissä. Ihan asiallinen kohtelu mol.kerroilla. Toisella kerralla vauva lastenteholle muutaman tunnin kuluttua synn.osastolle pääsyn jälkeen. Veivät vain, eikä kukaan heti joutunut pian kertomaan mitä oli tapahtunut. Asiat kyllä selvisivät aikanaan...
  17. I

    Kunnollinen km -> ekat menkat?

    Luonnollisen km.n jälkeen 21.9->23.10.Kaavinta28.12->29.1. Mulla näin...
  18. I

    mahdollisimman pian raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    \ Juu, tämä on tiedossa, kiitos vaan! By the way,kälyni sai vauvan tultuaan raskaaksi km.kaavinnan jälkeen ilman menkkoja.LA vaan oli hankala saada selville. Lienee tapauskohtaista tämäkin...
  19. I

    kohtukuoleman (rv22-) kokeneet...

    \ Lämmin osanottoni suuressa surussasi! :hug: :heart:
  20. I

    Kuinka pitkä synnytys???

    1.4.5h,ponnistusta17min 2.1.30h, ponnistusta5min 3.2.20h, ponnistusta5min 4.26min,ponnistusta1min( onnex olin valmiina sairaalassa,ihan luomu, ei käynnistetty)

Yhteistyössä