Hakutulokset

  1. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Olki :hug: ja sama :hug: Syssylle myös. ON: Tuoresiirron testipäivä oli 25.8, veritesti positiivinen, minkä tiesinkin etukäteen jo oireista :) Vuoto alkoi kuitenkin jo testiä edellisenä päivänä :( Kontrollikoe oli viime viikolla ja arvo laskenut hienosti, oli 12,7. Seuraavista kuukautisista...
  2. M

    IVF & varhainen KM - tuleeko tasta joskus jotain ???

    Kozmic ja sydänjää :hug: teille molemmille! Tämä hoitorumba on rankkaa, eikä keskenmenoja tähän enää tarvittaisi :'( Positiivisesti ajatellen, olen samaa mieltä, että hyvä kun alkio kiinnittyy mutta sen ilon jälkeen on aivan hirveää kun matto viedään jalkojen alta!! Mulla oli siis nyt...
  3. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Risupesä tosi kurja tilanne sinulla nyt, en osaa edes kuvitella tuntemuksiasi :hug: Tsemppiä sinulle kovasti ja onnittelut aivan hurjasta saaliista! Vau! Tyyne73 Onnea sinulle vino pino!!! Aivan ihanaa :) Onnellinen puolestasi. Kävin toissa iltana vain pikaisesti vilkaisemassa palstaa ja...
  4. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    ekavekara siis ihan hoidoissa käytettyä perustavaraa. Aikaisemmissa IVF:ssä olen käyttänyt procren-gonal-f-pregnyl-lugesteron yhdistelmää ja molemmista siis tullut hyperiä ja huonolaatuista tavaraa. Nyt käytin synarelaa,ja puregon pistoksia (150 ekat 5 päivää ja 200 iu seuraavat 6) pregnyl ja...
  5. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Nehma ihanaa, että pääsitte siirtoon! Tsemiä piinikseen, toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni! Tyynellekin tsemppiä. Toivotaan että tästä se odotus alkaa :) ON: Saimme (meille tai siis mulle) uusilla lääkkeillä tähän mennessä parhaimman tuloksen hoidossa. Olen aivan ihmeissäni! Rakkuloita...
  6. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Nehma toivottavasti pääsitte siirtoon asti! Eevi-antero Sumuilla on kyllä tajuton vaikutus mielialaan, huh mitä vuoristorataa. Tsemppiä! Risupesä Joo, kynällä selviää vaivattomammin, jotain kehitystä sentään :) Lumipuu Toivon, että täti löytää tiensä sinne! ( . ) Kävin perjantaina...
  7. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Moi kaikille! Saako liittyä mukaan ketjuun? :) Tammikuussa oli edellinen pas ja nyt heinäkuussa aloitettiin kolmas IVF. Tämän kertainen IVF tehdään eri lääkkeillä kuin aikaisemmin, joten olisi hieman kysyttävää. Olen siis aikaisemmin käyttänyt Procrenia jarrutteluun ja gonal-f pistoksia...
  8. M

    Kevätsekundat 2010

    Moi vaan kaikille!! Yksi sekunda täällä. Saako liittyä pinoon? Eilen passista tyylipuhdas nega ja pakkanen on tyhjä. 3.ivf olisi edessä kevään aikana (mitä lie se tarkoittaakin) NKL:lla. Ikä painaa täälläkin, yksi lapsi on toisen ivf:n tuoresiirrosta. Lapsettomuuden syy löytyy minusta...
  9. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Tiltalitti: Onnittelut haamusta!! Marimilla: Toivottavasti pääsette siirtoon asti!!! ON: Tyylipuhdas nega eilisessä veritestissä. Harmittaa todella. Meillä ei ole enään mitään jäljellä pakkasessa, joten 3.ivf on väistämättä edessä. Nyt just vaan tuntuu siltä ettei sitä prosessia jaksaisi :(
  10. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    SaaraX Uuuuu! Hyvät lukemat :) Onnea vielä!!
  11. M

    Edessä ensimmäinen IVF

    Hugsy Kannattaa todellakin se neula täyttää lääkeaineella ennen pistämistä, jotta saa oikean annoksen. Eli leiskan kanssa samoilla linjoilla.
  12. M

    Lugesteron ja vuoto

    Peppi :hug: Testasitko vielä uudelleen?
  13. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Marimilla ihan naikkarilla eli julkisella puolella ollaan hoidossa :I Ja verikoe joka hoidosta, hcg-arvo halutaan aina tietää, kun siitä on sitten helpompi seuratakin mihin suuntaan ollaan menossa. Onko sulle jo siirtopäivä selvinnyt? SaaraX ONnittelut plussasta!! Paljonko sun veritestin...
  14. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Marimilla, en ole testannut, olen yleensä tietänyt tuloksen kehon oireiden perusteella. Tässä passissa siirto oli vasta kierron 18 pvä, viime vuonna molemmissa passeissa siirrot kierron 14 tai 15 päivä. Eli pitkään kiertoon nyt siirto ja verikoekin on vasta ensi ma eli pp14. Ja kaikki passit...
  15. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Kyllä tämä on yhtä tunteiden vuoristorataa! Huh, ei kyllä jaksaisi yhtään, mutta kestettävä on :I Miten teillä muilla (piinailijoilla) menee? Margit pp9
  16. M

    Lugesteron ja vuoto

    Mulla alkoi edellisessä passissa vuoto heti testipäivänä, tiputtelua jokunen päivä ja sen jälkeen reilu vuoto. Veritesti oli kuitenkin plussaa ja arvo nousi normaalisti. Sykekin nähtiin 6+1 viikoilla!!Jatkoin koko ajan lääkityksiä vuodosta huolimatta vaikka se tuntuikin hullulta. Raskaus meni...
  17. M

    PAS ja onnistuminen

    Minulle on tehty 3 passia, jokaisella kerralla siirretty 1 alkio. Kolmannessa siis vasta piinailen, ekasta tuli kemiallinen raskaus, toisesta plussa, josta sykekin ehdittiin nähdä mutta meni kesken.
  18. M

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Liitynpä minäkin tähän ketjuun. Aktiivisesta verkkoajasta on vierähtänyt jokunen vuosi, mutta nyt taas kaipaan vertaistukea ja päätin rekisteröityä tänne. Toinen lapsi siis haaveissa 2.ivf:n 3.pas oli toissa päivänä. Olo on lääkkeistä niiiiiiiin väsynyt.

Yhteistyössä