Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

taidampas itsekki liittyä joukkoonne..
elikkä meillä on ICSI pakastesiirrosta lokakuussa08 syntyny poika ja nyt ois pikkukakkonen haaveissa:) meillä pakkanen tyhjä ja paikkakuntaaki ollaan vaihdettu joten kaikki alkaa alusta.. me oltiin yksityisellä ennen hoidossa mut nyt jonotellaan julkiselle puolelle. 20.1 ois ensimmäinen aika lääkärille ni tietää sit vähän lisää että miten tässä edetään ja onko pitkätki jonot jne.. kova vauvakuume on tai ollu jo monta kuukautta:)
onne plussalaisille ja tsemppiä muillekki=)

onko täällä ketään joka on vaihtanu yksityiseltä julkiselle?
ois kiva tietää et miten ne etenee jne..
 
Hei heidih, mä olen vaihtanu yksityiseltä julkiselle ja mä pyysin lähetteen yksityisen lääkäriltäni, sen se sit lähetti taysiin lapsettomuuspuolelle ja onnistui ongelmitta. Ei mennyt kun 3kk kun saatiin eka aika.
Mulla on nyt ens viikolla sit toinen pas yritys. ma tarkistus ja katsotaan siirtopäivä. Mut nyt otankin zumeja 3*päivä kun ekalla kertaa oli 2*päivässä. Yks top alkio olis jäljellä 6 soluinen ja 3 2 soluista.

Tiltalitti
 
Upeaa SaaraX!! Toivottavasti plussa senkun vahvistuu!

Tiltalitille peukutuksia passin onnistumiseksi!!

Itse odottelen menkkoja, jotta pääsen syömään pas-lääkkeitä ja mahdollisesti siirtoon asti, mikäli selviävät sulatuksesta.
 
Onnea saarax!!!! ihanaa.
Meillä juu yksi 4 soluinen siirrettiin ja nyt pp3, ihan normi olo mut eihän täs vaiheessa vielä mitään yleensä olekkaan. Jännätään 12 päivä.
marimillalle menkkatuulia että pääset piinailemaan
 
Taidampas minäkin tähän pinoon liittyä. =)
Meillä on 06 syntynyt prinsessa, jonka alulle saamiseen tarvittiin Clomeja.
Yksi ivf:n tuoresiirto takana, tuloksena nega. Keskiviikkona olis aika ultraan, jotta nähdään, päästäänkö siirtään pakkasukkoa vai otetaanko lääkkeet avuksi ja odotellaan parempaa kiertoa...
 
Liitynpä minäkin tähän ketjuun. Aktiivisesta verkkoajasta on vierähtänyt jokunen vuosi, mutta nyt taas kaipaan vertaistukea ja päätin rekisteröityä tänne. Toinen lapsi siis haaveissa 2.ivf:n 3.pas oli toissa päivänä. Olo on lääkkeistä niiiiiiiin väsynyt.
 
Plussatuuliaa piinaajille!

Täällä kuukautiset alkaneet ja olen useamman päivän yrittänyt saada hoitajaa kiinni, että kysyisin aikatauluista. Kuten kiukkuketjuunkin jo kiukkusin, että jos soittoajalla lopulta pääsee läpi eivät vastaa vaan saa kuunnella sitä helkutin nauhaa, että soittoaika on silloin ja silloin.. Aloitin joka tapauksessa pas-lääkkeet ja toivon, että siirtopäivä saadaan sovittua ja pääsen jännittämään, selviävätkö sulatuksesta..
 
Margit, etkö ole testannu?!?
Miten maltatte olla testaamatta?!? Itse testasin molempien siirtojen jälkeen jo pp7 lähtien ja pp 8 näkyi haamujen haamu, ja pp9 hieman selkeämpi haamu. Ensimmäisen siirron haamu osoittautui kemialliseksi raskaudeksi ja toisesta haamusta tuli meidän tyttö :).

Tiistaina kontrolliultra, jolloin sovitaan pas-siirtopäivä, mikäli selviävät sulatuksesta. Varmaan helmikuun lopussa siirto. Miten teillä muilla, joilla lääkkeellinen pas, mikä kierronpäivä siirto?

Plussatuulia puhaltelen =)
 
Marimilla, en ole testannut, olen yleensä tietänyt tuloksen kehon oireiden perusteella. Tässä passissa siirto oli vasta kierron 18 pvä, viime vuonna molemmissa passeissa siirrot kierron 14 tai 15 päivä. Eli pitkään kiertoon nyt siirto ja verikoekin on vasta ensi ma eli pp14. Ja kaikki passit lääkkeellisiä, muuhun ei ole mahiksia.
 
Saako udella, missä olet Margit hoidossa?
Meillä kontrolli ultra kp11-14, kp15 aloitetaan luget ja siitä 3-5 päivän päästä siirto, eli aikaisintaan kp18. Mikäli ultrassa jotain häikkää (limakalvo ei ole kasvanutkaan toivotulla tavalla), niin voidaan lisätä annostusta ja siirtää lugen aloitusta myöhempään, kun kerran siirtokin myöhemmin. Meillä ei saa verikoetta, vaan pitää itse testata ja soittaa tulos hoitajalle, mikä hieman ärsyttää, kun tahtoisi tietää arvot, niin nopeammin selviäisi, onko esim. kemiallinen vai olisiko toivoa raskauden jatkumisesta.

Jännä, miten paikkojen käytännöt vaihtelevat. Väkisinkin tulee mieleen, onnistuisiko jonkun toisen klinikan käytännöillä paremmin..
 
Raportoinpa tännekin että plussa vahvistui veritestillä ja nyt ollaan rv 5 + 1 ja odotellaan kovasti ekaa ultraa joka on viikolla 9...

Tsemppiä teille kaikille! Kirjoittelen jatkossa tuolla Odotusaika puolelle kymppitalvenplussaajien pinossa... odottelen teitä kovasti siellä!
 
Marimilla ihan naikkarilla eli julkisella puolella ollaan hoidossa :I Ja verikoe joka hoidosta, hcg-arvo halutaan aina tietää, kun siitä on sitten helpompi seuratakin mihin suuntaan ollaan menossa. Onko sulle jo siirtopäivä selvinnyt?

SaaraX ONnittelut plussasta!! Paljonko sun veritestin tulos oli?
 
hei uusille tulijoille ja kohti passia meneville. Mulla siis tänään testipäivä ja hailakka plus, viime ti oli tosi ohkonen haamu mutta ei se järin vahvana nytkään tullut. Muistaakseni viimeraskaudessakin oli niin että aika haalea viiva ilmestyi testipäivänä. Mulle ei verikokeita tehdä vaan menen sit taysin ultraan 4.2 jolloin sykkeen pitäis jo näkyä. tosin ti-to joka päivä on ollut kuvottavan oksettava oli mut ei sit enään tänään. Pitää sitä kai kipittää vielä apteekkiinostelemaan muutama testi lisää että varmistelee vielä parin päivän välein vahvistuuko se vai ei. Ja tämähän nyt oli sit toinen pas ja lääkkeelliseen kiertoon. zume/luge ja ne jatkuu ties kuin kauan.
 
Hieno juttu SaaraX ja tiltalitti!! Joko tiltalitti testasit uudelleen?

Tänään selvisi, että limakalvo liian ohut, lääkitystä nostetaan ja siirto vasta kp 21. Ei jaksa odottaa, kun tuntuu, että tätä on jo odottanut ja odottanut ja odottanut. Piinaa ja ennen kuin pääsee piinapäiviin. Miksihän ne ei kerralla nosta annostusta, kun ei tunnu mulla oikein vastautuvan..

Ensi viikon tiistaina iltapäivällä siis siirto, jos alkiot selviävät sulatuksesta. Toivottavasti päästään siirtoon asti, etenkin kun tuntuu että lääkkeetä väsyttää ja kiukuttaa, niin jos vielä käy niin, että siirtoon ei päästä, niin on syönyt aivan turhaan, huokaus.
 
Tiltalitti: Onnittelut haamusta!!

Marimilla: Toivottavasti pääsette siirtoon asti!!!

ON: Tyylipuhdas nega eilisessä veritestissä. Harmittaa todella. Meillä ei ole enään mitään jäljellä pakkasessa, joten 3.ivf on väistämättä edessä. Nyt just vaan tuntuu siltä ettei sitä prosessia jaksaisi :(
 

Yhteistyössä