Hakutulokset

  1. Näkymätön Ninni

    Kellään moulinex uno leipäkonetta?

    Mä oon hukannut sen käyttöohjekirjasen jossa oli myös leivän ohje, jos jollain oistuo vekotin niin viitsisitkö pistää sen ohjeen..? Siis tavan vaalea leipä, muistelisin et veden määrä oli 330ml.. siit on niin kauan ku oon viimeks tota käyttänyt ettei oo enää muistissa, aiemmin muistin ulkoa sen...
  2. Näkymätön Ninni

    kaasuliesi, ei liesituuletinta?? onko kellään näin??

    Mietin vaan et minkälainen käry on kämpässä ku ruokaa tekee eikä ole mitään hormia hellan päällä? Oisko jollain kokemusta? Entä tuo kaasuliesi ja alakoululaiset jotka joutuu joskus tekee itse pientä syötävää? Ajatuksena tuntuu tosi mahdottomalta...
  3. Näkymätön Ninni

    Mihin voi lahjoittaa?

    Pehmoleluja, leluja, laukkuja, vaatteita? Niin siis aina jätesäkki kerrallaan, kellarissa olleita joten pesun tarpeessa ja en katoisi niihin ollenkaan vaan suoriltaan laittaisin pois koska jos katson mitä säkissä on niin tahdon pitää tuon ja tuon ja tuon ja oikeesti en tule niitä koskaan...
  4. Näkymätön Ninni

    Laaja-alainen kehityshäiriö?

    Siis pojalla 3½v oli foniatri tiistaina ja tuollaisella nimikkeellä nyt ilmeisestikin laittoi c-lausunnon tulemaan (ei ole tullut vielä), tarkistin vielä tänään puheterapiassa tuota kun näkyi jo koneelta sanelua.. Pojalla ei siis ole autismia johon googlella tuolla diagnoosilla törmäsin...
  5. Näkymätön Ninni

    7vee ja pissahätä

    Onko muiden tarvinnut vielä 7vuotiaalle muistutella vessaan menosta? Siis ku huomaan aina kun tuota likkaa alkaa pissattaa ku alkaa hytkymään/teputtelemaan ja kun sanon että menepäs pissille niin menee, muttei ite mene... Siis menee jossain vaiheessa kyllä mutta kerkee sit vielä...
  6. Näkymätön Ninni

    Täi asiaa!

    Meillä nyt siis löyty kyseinen eläväinen tytön päästä, pitkäänpä ilman noita kamaluuksia selvittiinkin, mutta nyt siis asiana että kun aamulla vasta päästään lasten päät pesemään niin onko se niin lasten tulisi huominen päivä olla poissa koulusta? Tytöt siis kun haluaisi kouluun mutta siis...
  7. Näkymätön Ninni

    Karppaus (joo tiedän, en jaksa etsiä)

    Tahtoisin siis henkilökohtaisesti neuvoja.. En siis juurikaan tiedä karppauksesta mitään mutta sisko puhui että kun se on ollut vähähiilihydraattisella dieetillä niin väsymys on kadonnut!! Voi jee, olisiko tämä apu tähän kamalaan väsymykseen jota on lääketieteellisesti koitettu vuoden ajan...
  8. Näkymätön Ninni

    Kaupan alan huonot palkat...

    Kyllä ottaa aivoon tää huonopalkkaisuus työmäärään nähden... Fyysisesti ja henkisesti rankkaa olla pienessä kaupassa työssä ja palkassa ei kiitosta näy... Harkinnut kyllä vaihtoa isompaan kauppaan niin olisi vähemmän työtä... Ja kun vaikka kaikkesi työssäsi annat, niin ketuttaa että...
  9. Näkymätön Ninni

    Nyt tarvitaan kipeästi lapsen kasvatus apuja...

    Huono aika kysellä mutta jos vaikka muistaisin huomenna nostella.. Eli siis esikoisen kanssa alkaa oleen enemmän ja vähemmän ongelmaa, sen epäkunnioituksessa vanhempiaan ja muutenkin vanhempia ihmisiä kohtaan... palasi tänään kotiin mummoni kanssa jonka luona oli lomailemassa, itse olin...
  10. Näkymätön Ninni

    Onko muita ketkä EI juhli Juhannusta?

    Siis ei meillä oo minkään näköisiä suunnitelmia, eikä siis tehdä mitään sen ihmeellisempää ruokaa tai muutakaan.. Onko joku muu jolle juhannus on se ja sama?
  11. Näkymätön Ninni

    Palstan motoristit?

    Millanen pyörä teil on? Ajatko paljon? Kuulutko johonkin kerhoon? :whistle: Kaikkee mahdollista ja mahdotonta keskustelua aiheesta kehiin :saint: Ens viikolla ois tarkotus ostaa pyörä, kuus satanen jammu kiikarissa, jos on ihan hyvä peli... (yks kamu lähtee koeajaa joka tietääkin pyöristä...
  12. Näkymätön Ninni

    Argh! jokohan tää ollut täällä.. SUSIKOIRA RAATELI PIKKUPOIKAA!

    Mielestäni nyt hieman on liian yliampuva otsikointi taas kerran...! :headwall: Ihan varmasti olisin itsekin säikähtänyt ja järkyttynyt mutta jos sakemanni ois RAADELLU niin ei tuon pojan naamasta ois mitään jäljellä... Susikoira raateli pikkupoikaa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  13. Näkymätön Ninni

    No johan on taas!!

    Mä marraskuussa menin eka lupautumaan tilaamaan omegak olmosia jotka samantien peruin ja mulle luvattiin että mitään toimituksia ei tule, tulinpa sit äsken pihalta niin paketti laskuineen oli odottamassa! Soitin samantien asiakaspalveluun niin väittävät minun tehneen uuden ostosopimuksen joka...
  14. Näkymätön Ninni

    Kyllä on vaikeeta..

    Keksiä blogille nimeä... jos mä laitan jonkun vaan blogin nimen tuonne vuodatus.nettiin niin voiko sitä myöhemmin vaihtaa? En mä tiiä osaanko ees blogata, joskus kokeilin ja jäi siihen yhteen postaukseen ja poistin koko blogin.. Toisaaltaan tahdon kirjoittaa, toisaaltaan en tiiä...
  15. Näkymätön Ninni

    helsinki/vantaa lasten soittimia edullisesti?

    Mistä täältä siis vois löytää lapsille edullisia soittimia? Noissa nettikaupoissa on kyl edullisiakin mutta voisin lähtee tänään jonnekin kahteleen kun vaan tietäs minne... :)
  16. Näkymätön Ninni

    IHAN OIKEESTI! Joo taas palstan hitaudesta narinaa...

    Eikö tälle nyt hiivatti soikoon voi tehä jotain?? Hermo menee totaalisesti heikkoon kuntoon!!!!!! |O|O|O|O|O
  17. Näkymätön Ninni

    Pissatulehdus? Kipuun helpotusta?

    Siis mahdollisesti tuolla 9vuotiaalla tytöllä pissatulehdus, tänään valittanut että kun käy pissalla niin loppuvaiheessa sattuu tosi paljon alamahaan, kestänyt kuulemma pari päivää, aiemmin ei ole kuitenkaan valitanut... Ei ole kuumetta, edellinen antibiootti (a-streptokokkiin ) loppui vajaa...
  18. Näkymätön Ninni

    kuivaksi oppimisesta -taas..

    Käytiin tänään kolmevuotis neuvolatarkastuksessa. Kysyin siellä sitten neuvoa tuon pojan kanssa kun ei suostu tekemään pottaan/pönttöön mitään vaikka istuisi siinä pitkänkin ajan, vaippaan tai lattialle tulee.. Sanoi neuvolatätimme että tuohon puututaan VASTA VIISI VUOTIAANA!? Ihanko totta...
  19. Näkymätön Ninni

    Kotipalvelu..

    Tai mikä tuo nimike nyt onkaan, miksi se on niin vaikeeta ottaa tuolta apua vastaan..? Perheneuvolasta sitä suositeltiin että päästäis sinne vaikka joskus miehen kanssa kahdestaan tai jos on muita menoja, lääkäriä tai muuta tai vaikka kauppaan kahdestaan... Kun meillä ei siis minkäänlaista...
  20. Näkymätön Ninni

    jos perheessä joku oksentaa..

    laitatteko eskarilaiset/koululaiset opinahjoonsa jos he eivät ole oksentaneet? Eihän eskariin tietty mikään pakko olis mennä mutta viettäisivät toisen lapsen kanssa yhteiset synttärijuhlat tyttäreni kanssa siellä huomenna ja neiti oottaa sitä kuin kuuta nousevaa että pääsee synttäripöytään...

Yhteistyössä