Hakutulokset

  1. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi Lili-kulta,ei tämän pitänyt mennä näin:'( Voimia ja jaksamista hurjasti:hug: Mulla oli nyt jotenkin niin hyvä fiilis sun onnistumisen puolesta,joten kyllä minäkin vielä jaksan toivoa ihmettä!!!Voi kumpa tämä olisi väärä hälytys!!!Olet rakas!!! Eipä tässä tosiaan osaa muuta sanoa:( Kiva...
  2. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Ihana kuulla Einasta ja Despestäkin,jotenkin teistä kaikista vaan on tullut niin rakkaita,et iskee hätä ja huoli,kun teistä ei kuule mitään:( Nyt ette häviä minnekkään!!!Ja jos/kun meinaatte joskus järkätä yhteistä tapaamista,niin mä ainakin haluan mukaan,vaikkei nyyttiä sylissä olisikaan=)...
  3. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Saatiinhan tänne vähän jo elämää:D Lili,mäkin haluun sellasen puhelimen,jossa "tukkaputkella"-hymiö.vähäkö ois huippua:laugh: Ja nyt ei vielä vaivuta synkkyyteen,kaikki sun menkkajomotuksethan voi tietää myös hyvää!!!Voi kumpa nyt pärähtäs se plussa,piiiiitkä aika jo viimeisestä...Elimet...
  4. B

    KESÄ 2010 hoidot

    HUHUU, MISSÄ TE KAIKKI OOTTE???:mad: Miten Lili voit,millasilla fiiliksillä piinailut etenee?Hui,miten lähellä sun testipäivä jo on.Voi miten kovasti mä toivonkaan:heart: Entäs Marlaa ja Wilma?Mites hoidot etenee?Tulkaa nyt ihmeessä kaikki kertomaan kuulumisia:whistle: Iiniskin jo kohta...
  5. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili,aivan mahtavia uutisia,onnea murusesta:heart: Nyt vaan jatketaan toivomista!!!Ja elä sinä edes mieti,onko alkiolla mahdollisuuksia edes kiinnittyä,tietysti on ja nyt toivotaan niin pirusti,että pikkuinen irrottautuu vasta 9 kk:n päästä:kiss: Ja kävin eilen tuhat kertaa kurkkimassa sun...
  6. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili,mikä tilanne???Huoli ja hätä sinusta:'( Toivottavasti olet kyytiläistä hakemassa:hug:
  7. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi itkujen itku tätä elämän epäreiluutta:( Iinis,voimia sinulle huomiselle ja muutenkin:hug: Lili,täältäkin vielä lähetän sinulle voimia ja jaksamista viimeisiin piinaaviin hetkiin ja toivon todella,että huomenna kuulette hyviä uutisia:hug: Nyt ei jaksa tämän enempää,sori,omaa eloa...
  8. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Heippa hei muruset=) Eina,ihanaa,pikkuinen rinsrenssa,onnea upeista ultrakuulumisista:heart: Mun veikkaus meni nyt ihan mönkään,rupeaa jo sekin taito katoamaan:headwall: Lilluskainen,hyvältähän sun saalis kuulostaa,nyt vaan toivotaan niitä kypsiä hyvin hedelmöittyviä solusia:heart: Onks...
  9. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Oi,Lakka!!!Ihanaa,ihanaa,ihanaa!!!Onnea pikku tyttösestä koko perheelle:heart: Lili,hyvältähän sun ultrakuulumiset kuulostaa,harmi tosin jos nyt tulee ongelmia järjestelyjen kanssa,mut pääasiahan on et siellä niitä vauvan alkuja nyt kasvaa:heart: Marlaa,melkein muistin oikein sun eka...
  10. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Heippa pörriäiset:p Mitä Lilille kuuluu???Eiks tänään ollu ultrapäivä???Tuuhan kertoilee kuulumisia:kiss: Elli,en oikein tiedä mikä selkää vaivaa,s**tanan kipee kyl on.Lääkäri arveli,että jotain ongelmoa välilevyssä,voi kele,sanon minä:mad: Nyt syön nappeja jos jonkinlaisia ja kolmessa...
  11. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Lakka,en mä alota,ehdottivat kyllä et voisinko jo perjantaina aloittaa,mut en suostunut,joten menee viel joku tovi:p Ja tosiaan tänään lääkäri ei antanut selkäkivuistakaan kovin positiivistä ennustusta,et saapa nähdä miten elämä jatkossa menee:headwall: Nappia naamaan ainakin semmoset...
  12. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Heippatirallaa kaikki kultaset:heart: Kotona jälleen ja pikkusen tuskasilla fiiliksillä,ei taas loma menny ihan niinku piti,mutta sitä se elämä on.Ei aina voi voittaa:mad: Ihan oudoks muuttunu tää viestin kirjotus,höhlää! Mutta joo, Iinis kulta:hug: Miten jakselet? Lilille tsempit...
  13. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Dippadai, täällä taas:p Täältä ei nyt yhtään osaa eikä malta pysyä poissa,hups,lapselle vaan palapeli pino eteen ja selitys,että hoitotäti etsii koneelta askartelumalleja:laugh: Despe,ihana tosiaan kuulla susta piiiiitkän tauon jälkeen,nyt kyllä pysyt maisemissa,jookos? Ja toivotaan...
  14. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Hoimenta,hoimenta=) Oi,miten Lakan H-hetki jo lähellä,ihanaa kohta saadaan taas vauva uutisia:heart: Snoww,ymmärrän kyl mitä tarkoitit,mutta tosiaan ainakin täällä meilläpäin tukiperhettä tarvitsevilla lapsilla on yleensä useitakin ongelmia ; Käytöshäiriöitä,ylivilkkautta,jopa eriasteisia...
  15. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Eina,kirjoteltiinkin yhtä aikaa;) Juu,meidän tukimuksut on jo "isoja",kohta 5- ja 7-vuotiaita=) Ja mä oon heistä ihan älyttömän onnellinen!!! Ja olen päättänyt ( Huom.siis OLEN,mies ei vielä tiedä:p) että me ilmottaudutaan myös sijaisperheeksi! yritin jo vknloppuna netistä saada ne...
  16. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Moi kaikki! Lili,kiitos:heart: Toivottavasti teidän pitkän kaavan hoito tuottaisi nyt viimeinkin sen plussan,elimet kaikki pystyssä:) Kiva,et Sera, Kielo ja Lakka ootte käyny kertoilee kuulumisia.Ihanaa aikaa varmasti elätte kaikki:heart: Snoww,voimia odotteluun:hug: Pitkä on aika...
  17. B

    * Hoidot KYS 2011 *

    Pitipä tulla piipahtamaan täälläkin... Halle:kiss: Ja olen kyllä täysin samaa mieltä tosta vertaistuesta.Sillon kun tavattiin ekaa kertaa,mä tajusin et kyllä tämä onkin minun elämää,eikä jonkun muun jota sivusta seuraan ja siis se oli niin hyvä kokemus,että kaikille toivon/ ehdotan,että...
  18. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Sateista huomenta kaikille ihanille=) Pitkästä aikaa täällä...tai olen mä näitä lueskellut,en vaan ole saanut aikaan kirjoittaa mitään ja hiljastahan tuo on ollutkin näin kesällä.Nyt on kesä takana ( ainakin jos kattoo forecan ennustuksia:mad: ) Voi hurja,miten nopeesti aika rientää...
  19. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi ei,Iinis:'( mä vaan jaksoin vielä täällä sun plussan puolesta olla toiveikas:( Miks tämän pitääkin olla niin vaikeaa ja julmaa!hurjasti sinulle ja miehellesi voimia:hug: Tuleeks teille nyt jonkun sortin kesätauko vai joko heti seuraavaan siirtoon? Entäs Lili,miten menee:whistle...
  20. B

    KESÄ 2010 hoidot

    Helteistä huomenta ihanaiset:cool: Eina,kiitos viestistäsi ja ihanaa lomaa sinulle:heart: ( Sinulle on postia...) Iinis,voi itkujen itku jos noi sun tuntemukset pitää paikkansa:( Vai olisiko kuitenkin tilanne muuttunut,oletko testannut?Voi,mä niin toivoin,että nyt olisi ollut teidän...

Yhteistyössä